Dzisiaj jest 27 lip 2025, 22:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2012, 22:04 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
Ostatnio byłem u mechanika który zdjął mi cylinder i mówił że jest przegrzany i tłok Piszę do was abyście stwierdzili czy z tymi częściami jest coś nie tak, wydaje mi się że ten typ po prostu chciał mnie naciągnąć !! Wiem że trudno wam będzie to zrobić poprzez zdjęcia więc możecie dać mi jakiś porad jak to sprawdzić czy cylinder i tłok jest dobry a i chodzi mi tez o rozwiązanie problemu ze spalinami pod tłokiem, za wszystkie odpowiedzi dziękuje.

Oto zdjęcia :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

tu do wiekszych zdjec

http://www.garnek.pl/karpiu7/20334077/p ... ne-czy-nie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 22:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Wszystklo jest okej, widać że mało pracował.
Koleś naciąga lub sie nie zna.

Sprawdź palcem gładź cylka, przerwe na zamku pierścieni i TYLE.
Potem załóż i śmigaj. Nie słuchaj go.

Pewno mechanik od aut co ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 22:25 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
nie wlasnie tylko mechanik od skuterow pier... naciagacz dalem mu skuter zeby wyregulowal gaznik a on zdjal cylinder i powiedzial ze przegrzany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 22:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Partacz lub myślał że sie nie znasz i cie naciągnie. Szerokim łukiem go omiń teraz ;)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 12:16 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
a powie mi ktoś dlaczego spaliny sa pod tłokiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 12:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
To sa tak zwane przedmuchy czyli pierscienie nie trzymające ale jak to nówka cylek to sie moze zmienic jeszcze




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 14:32 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
nowy nie jest ma przejechane jakies 200 km może wiecej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Cytuj:
200 km
względnie nowy ale jeśli przedmuchy są duże to mogą nie zniknąć całkowicie...




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:10 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
a jak sprawdzic przedmuchy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2009, 16:39
Posty: 56
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
A jak kupiłeś nowy, to ładnie go docierałeś? czy tłok był dobrze założony? tam jest strzałka, musi pokazać na stronie dołu(prosto do wydechu), jak na moim zdaniem na obrazku, nie jest zatarta. Ja bym zmienił pierścienie na nowy i ładnie dotarł do 50km\h i przejechać ok. 350km ;] :wink: :wink: :wink: :wink:




_________________

Yamaha Aerox 2002r.
-Hebo manston replica 70ccm
-Hebo NG
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Sprzęgło Stage6 [ Sport PRO]
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Sim... i łoż... Stage6 - HQM
-Pasek Malossi X-special
-Pompa wody SSP +40%
-Wał Top Racing Evolution NG
-Stożek Hebo S
-Wydech Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:22 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
docierałem ładnie , cały zestaw był nowy , a może to przez niewyregulowany gaźnik bo jeździłem na takim i może pierścienie dostałe przez to po tyłku przez temperaturę bo troche się grzał


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2012, 15:23 przez Karpiu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2009, 16:39
Posty: 56
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
a ile km docierałeś?? widzę że napisałeś ok200km ma przejechane, ona do 350km musi dotrzeć, nie może pracować wysokim obrocie, jak się grał to za dużo gazu miałeś pewnie, a jeszcze jedno, przed zamontowaniem trzeba nasmarować z olejem(olej do dwusuwowych) do cylindra i tłoka, na dodatek do zbiornika można wlać trochę czyli ile, 10l benzyny to wlejesz 100ml oleju.




_________________

Yamaha Aerox 2002r.
-Hebo manston replica 70ccm
-Hebo NG
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Sprzęgło Stage6 [ Sport PRO]
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Sim... i łoż... Stage6 - HQM
-Pasek Malossi X-special
-Pompa wody SSP +40%
-Wał Top Racing Evolution NG
-Stożek Hebo S
-Wydech Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:37 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
samemu robię mieszankę nie wiem ile km był docierany ale jak jeździłem to było mniej wiecej 200, 250 km , napewno na początek był tłok nasmarowany olejem mój kolega składał i miał bardzo dużą kompresje , potem już nie miał aż takiej, wydaje mi się że to przez temp pierscienie dostały bo wiesz jak jest zle wyregulowany to cylinder mocno się grzeje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 19:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ja docierałem 100km :) potem juz po 60-70 jezdzilem, i dzisaij mam kompresje ponad 8 bar po jakis 4-5tys




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 21:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Mu chodziło o ślad nie pod pierscieniami lecz z drugiej strony denka ;)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 21:12 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
to jak chłopaki wymieniać pierścienie na nowe czy co mam robić jeśli mam wymienić to pytanie : czy beda pasowały od cylindra malossi sporta od silnika minarelli horizontal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 21:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Wkładasz same pierscienie do tulei i patrzysz przerwe na zamku.
Jesli sporo mniej niż 1.0mm to ok i nie trzeba wymieniac :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 21:34 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
wydaje mi się że ma mniej niż jeden milimetr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 9:58 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
tu macie linki do zdjęć zobaczyłem że pod pierścieniem jest nagar, pod drugim już nic nie ma

http://www.garnek.pl/karpiu7/20389649

http://www.garnek.pl/karpiu7/20389643/tlok

http://www.garnek.pl/karpiu7/20389641/tlok

http://www.garnek.pl/karpiu7/20389637/tlok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 14:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Z taką przerwa to pierscienie do wymiany :( powinny być "na żyletke"




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy