Dzisiaj jest 30 lis 2024, 3:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 kwie 2012, 15:52 
*

Rejestracja: 12 lis 2011, 10:15
Posty: 45
Lokalizacja: Włostów
Pojazd:
Witam pisze temat bo mam kilka pytań w sprawie mojej apki rs. Mianowicie jest to silnik am5 na cylindrze polini race 80ccm. Chodzi o to że mierzyłem dzisiaj kompresje i troche słaby wynik..

Wyszło 6.5 bara, raz doszło do 7 barów i wiecej nie nabija.. oczywiscie nabijane rozrusznikiem na silniku rozgrzanym do około 60 stopni.

Apka jest w najstarsej budzie 98r, org wydech, cylek polini 80ccm, wkreca na luzie do 14 tyś dosłownie zajebiście, na ostatnim biegu do 9 tyś dochodzi lekko potem troche cieżej do 10 i jak sie potrzyma to w najlepszym wypadku dobije do 11 tyś rpm. Przełozenie org 12/44. Ostatnio też zauważyłem że cieżko jest sie jej z poczatku rozgrzać, potem trzyma ładnie wolne obroty ale już na rozgrzanym silniku czasem nie idzie jej odpalić a czasem od pstryka.

Jak myślicie dużo mocy ubyło, wymaga to remontu, co o tym myślicie ? Jaka powinna być taka dobra kompresja na tym cylku ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 16:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Kompresja w silniku w dobrym stanie powinna wynosić około 9-9-5 bar. Przydałby się remont. Do takiego cylindra oryginalny wydech jest za słaby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 18:03 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
na orginalnym wydechu nie wykorzystujesz 50% mozliwosci tego cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 19:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
xpl, Nie przesadzaj. Wg twojej teorii miałby taką samą moc jak seria czyli ok 8KM bo ten cylinder ma 17KM. Nie wykorzysta pełnej mocy ale nie aby 50% :/
bartexc, Remont rób. 6,5 to już mało. JA na tym cylindrze miałem 12bar po szlifie




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 19:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Zapomniałem dodać. 9,5 bar powinno wynosić na seryjnym cylindrze. Tak czy inaczej, to 6,5 bar to stanowczo remontu wymaga.


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2012, 19:18 przez bartexc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 20:51 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
no rzeczywiscie troche przesadzilem :shock: .Ale na seri wydechu ten cylinder ma moze 14KM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 8:14 
*

Rejestracja: 12 lis 2011, 10:15
Posty: 45
Lokalizacja: Włostów
Pojazd:
Remont tzn szlif + nowy tłok z pierścieniami ? Jak możecie to doradźcie mi coś z tym konkretniej bo nie chce sie w coś wpakować tylko nazbierać info :) Jakiego rozmiaru musiałby być tłok, jaki bdz dobry tak max do 300zł. Jaki luz montażowy sie należy itp :)

chociaż jeszcze sam sie zastanawiam czy to remontować bo dobrze to chodzi ;d albo sb nie wyobrażam jak to może chodzić :)


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 8:15 przez Hubi121, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 15:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jeśli to jest żeliwny cylinder to zmierz średnicę tłoka i kup na 1 szlif.
Poniżej masz tłoki. Na allegro może znajdziesz taniej. Jak chcesz jeździć bez problemów, to nie ma co oszczędzać.
http://shop.mieloch.pl/szukaj.bhtml?q=p ... 0race%2080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy