Dzisiaj jest 27 lis 2024, 20:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2012, 18:44 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Witam wszystkich.Otóż mam jeden problem z mojo tdrko 125 otóz wczoraj sie przejeżdzałem i nagle zaczeła szarpac i delikatnie strzelac z tłumika wiec odstawiłem ją do garażu:) po czym próbowałem ją odpalic i odpaliła ale bardzo ciezko na pół gazie ale gdy puszczałem gaz to gasła i jak dodąłem gazu to przerywała ): dzisiaj próbowałem odpalic to delikatnie załapała i nie chciała odpalic. iskra jest,kompres w cylindrze jest.Wie ktos co moze byc przyczyno mojego problemu dodam jeszcze ze swieca jest mokra po wykreceniu .Prosze was o pomoc




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 12:30
Posty: 322
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Honda Bali
Witam ja miałem podobny problem i u mnie było dwuch winowajców :mrgreen:
-świeca
-ta gumka łącząca gaźnik z cylindrem(nie wiem jak sie o fachowo nazywa)
Ps ja to miałem w suzuki dr ale możliwe że u cb to samo ;)
Pozdrawiam




_________________



ZaPrAsZaM SeRdEcZnIe


moja-hondka-d-zapraszam-t361460.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 18:20 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
witam moto wczoraj odpaliło po wyczyszczeniu swiecy i wypaleniu zapalniczko ale dodam ze dzisiaj nie moglem juz odplic ciagle zalewa swiece i benzyna kapie wezykiem od gaznika z dolu leci ciurkiem pomocy!!!:(




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 19:00 
*

Rejestracja: 03 sie 2011, 18:25
Posty: 54
Lokalizacja: Bielsko Biała
Pojazd:
Może pływak sie zaciął.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 19:20 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
raczej nie wykrecałem gaźnik juz chyba ze 3 razy i dalej leci i zalewa swiece:(




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 16:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Rozkręć cylinder i sprawdź luz na korbowodzie .




_________________

Popieram akcję przeciwko podpisaniu ACTA przez Polskę i domagam się szerokich konsultacji społecznych dotyczących wszelkich działań dotyczących podpisaniu ACTA.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 22:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Chudy18 pisze:
sprawdź luz na korbowodzie .

Ciekawe tylko po co... zawiesił się pływak lub zaworek się zepsuł i zalewa skrzynie korbową oraz świece.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 10:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Po 1 . wyreguluj dobrze gaźnik ;) zacznij od 1,5 wykręcenia powietrza , iglica na 2 ząbek i przeczyść gaźnik ;)




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 20:33 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
otóż dzisiaj odpaliła po wyczyszczeniu świecy ale nie wiem co jet grane poniewaz słabo wkreca sie na obroty i jo poprostu zalewa bo benzyna leci wydechem i gaźnikem wezykem odprowadzającym nadmiar paliwa:((




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Rozkręć cylinder i zobacz luz na korbowodzie a się przekonasz prawdopodobnie poszło Ci łożysko na korbowodzie .




_________________

Popieram akcję przeciwko podpisaniu ACTA przez Polskę i domagam się szerokich konsultacji społecznych dotyczących wszelkich działań dotyczących podpisaniu ACTA.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 14:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
radek2486 pisze:
nie wiem co jet grane poniewaz słabo wkreca sie na obroty i jo poprostu zalewa bo benzyna leci wydechem i gaźnikem wezykem odprowadzającym nadmiar paliwa:((

NAPISAŁEM CI JUŻ że masz sprawdzić czy się pływak nie zaciął lub już jest zaworek do wymiany jak to ma jeździć jak ci całą skrzynie korbową zalewa cały czas ???
Cytuj:
prawdopodobnie poszło Ci łożysko na korbowodzie .

Ty i ten twój korbowód... po czym niby wywnioskowałeś że to on ? jak nawet nic nie stuka


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2012, 14:48 przez RiderNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Nie zawsze stuka ... U mnie nic nie stukało i normalnie motocykl jeździł ale nie miał siły przerywał i strzelał z wydechu okazało się że poszło łożysko na korbie więc nie cwaniakuj jak się nie znasz .




_________________

Popieram akcję przeciwko podpisaniu ACTA przez Polskę i domagam się szerokich konsultacji społecznych dotyczących wszelkich działań dotyczących podpisaniu ACTA.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 7:54 
*

Rejestracja: 03 sie 2011, 18:25
Posty: 54
Lokalizacja: Bielsko Biała
Pojazd:
No ale paliwo cieknie z gaźnika! czyli korbowód do wymiany hahaha,raczej gaźnik do regulacji lub wymiany. pzdr!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 9:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Chudy18 pisze:
więc nie cwaniakuj jak się nie znasz .


no :mrgreen: nie cwaniakuj, bo pan magisteer Chudy18 skopie ci tyłek za to ! :P

tak wgl to sprawdzanie sie zaczyna od zewnatrz czyli od gaźnika, nikt nie bedzie pierwsze co robił to rozbieral cylindra , bo po jego rozebraniu trzeba zmienić uszczelki a poco wydawać kase jak to może byc wina świecy gaźnika zapłonu i można to rozwiazać bez ściagania cylindra dopier w ostatecznosci dopuszczamy sie tej czynnosci i rozbieramy
panie Magistrze! tak właśnie to wyglada




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 9:32 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Raczej pływak sie nie zaciął , rozbierałem juz gaźnik 3 razy.A czy przez walniety simering od wałka zdawczego morze sie tak dziac??




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 12:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
marcinek człowieku przeczytaj cały team i dyskutuj . Chyba napisał że czyścił gaźnik i patrzył co jest ... Więc jak by był to gaźnik to chyba by nie szukał pomocy dalej .




_________________

Popieram akcję przeciwko podpisaniu ACTA przez Polskę i domagam się szerokich konsultacji społecznych dotyczących wszelkich działań dotyczących podpisaniu ACTA.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 13:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Chudy18 pisze:
marcinek człowieku przeczytaj cały team i dyskutuj . Chyba napisał że czyścił gaźnik i patrzył co jest ... Więc jak by był to gaźnik to chyba by nie szukał pomocy dalej .


to nic nie zmienia. jedni tego nie potrafia dobrze zrobic i po 10 razie dalej pływak jest zaciety dalej waha spływa z odpływu, motor dalej nie pali a oni dalej nie wiedza co sie dzieje;]




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 13:00 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 15:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:55
Posty: 192
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd:
RiderNRG dobrze Ci radzi. Sprawdź pływak i zaworek. Ja tak miałem w Suzuki dr 125 i winą był właśnie pływak, czasem się zacinał i był za duży poziom paliwa, tak że zaworek się nie domykał. Nie wiem jak jest w tdr ale jeśli masz możliwość to zmniejsz poziom paliwa, żeby zaworek wcześniej się zamykał. A jeśli nie, no to pewnie zaworek może być uszkodzony




_________________

Gilera Typhoon 2001r
Wariator Polini Speed Control rolki 5,6g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 16:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Piszę wyraźnie że z gaźnika ucieka paliwo - ucieka przelewem z powodu zawieszonego lub uszkodzonego pływaka ... A nie od razu jakieś korbowody . Takie podzespoły nie padają z dnia na dzień ... Włóż pływak do cieczy i później wyjmij, będziesz widział czy do środka dostała się ciecz czy też nie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 20:58 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Odpaliłem dzisiaj tdr'ke po rozkręceniu gaźnika odpaliła bez problemu przejechałem sie z 6 kilometrów i wszystko ładnie pięknie nawet paliwko nie kapało z gaźnika ale gdy ją odstawiłem na jakieś 3 godzinki i próbowałem odpalic to miała bardzo ciężko odpalici kapie benzyna.Czy moim problemem może być zepsuty zawór membranowy??




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy