Dzisiaj jest 01 mar 2025, 19:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2012, 12:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 18:25
Posty: 65
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Witam,
Jak w temacie nie mam pojęcia co jest nie tak skuter nie chce mi odpalić. Wjeżdżałem z kolega pod wiadukt na pełnym gazie a tu nagle skuter zwalniał i zgasł. Nie chcę odpalić w ogóle ani na rozrusznik ani na kopa. Wymieniałem świece( daje iskrę ). Wstrzykuję benzynę do cylindra dalej nic . Dodam że rozrusznik teraz dziwnie kręci dodam później filmik. Mam pytanie czy zatarty cylinder? Tłok chodzi. Kompresja trochę słaba ( sprawdzałem wkładając palec do cylka ) Jakby ktoś coś wiedział proszę dać znać?
Może łożyska do wymiany?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 12:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:36
Posty: 791
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
zatarty :(




_________________

ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

Piaggio Typhoon <MoNsTeRek:

https://www.facebook.com/Pawelek016?not ... _new_likes

viewtopic.php?t=354526




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 14:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
Sprawdź w jakim stanie jest gładź. Możliwe też że uszczelniacz wydymało od strony zapłonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 18:25
Posty: 65
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
nie bardzo wiem o co Ci chodzi możesz rozwinąć

Jak byłby zatarty to chyba by tłok zablokowało ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 20:15 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:22
Posty: 154
Lokalizacja: okolice siedlec
Pojazd:
uszczelniacze , czyli zimeringi , ale to raczej nie jest tego wina , bo skoro podlewasz pod świecę i nadal to samo :/ . Sprawdź gładź cylka i uszczelki pod głowicą , ale najprawdopodobniej zatarty :/ , ale wież mi , że wolał byś , żeby był zatarty niż żeby ci łożysko na wale poszło , a jest do wielce prawdopodobne , ściągnij wario i zobacz czy nie ma luzów góra dół na wale




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 18:25
Posty: 65
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Sciagalem wario i luzow na wale nie ma wiec lozyska odpadaja chyba?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 20:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
robcik3322, Ja miałem takie combo i nic fajnego. Nie dosc ze pompka olejowa padła to i łożysko lewe poszło i cylek sie zatarł. Taki wydatek ze szok ;d Czekam jeszcze tylko na cylek i 21 na zlocie w siedlcach sie widzimy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 21:03 
*

Rejestracja: 05 lis 2011, 18:19
Posty: 14
Pojazd:
Mogły się pierścienie zatrzeć, albo simmering wypadł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy