Dzisiaj jest 13 paź 2024, 18:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2012, 19:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Witam, z góry przepraszam za kolejny post, ale może w końcu ktoś będzie w stanie mi pomóc ?.

No więc tak : skuter po remoncie nie odpala i tu :
1. gaźnik przeczyszczony, paliwo dochodzi (jedyna wada zawór iglicowy pływaka jest nawet bardzo wyrobiony) - gaźnik Dell'orto 17,5, ssanie ręczne, dysza 100.
2. Iskra jest mocna niebieska, za każdym razem, nie przeskakuje.
3. Paliwo wlane pod świece spala się, tylko że skuter nie może później sam ruszyć - paliwo z jakiegoś powodu nie dochodzi do cylka i tu :
a) bak, filtr paliwa, przewody - wszystko wyczyszczone.
b) paliwo dochodzi do gaźnika - świeca sucha jak pieprz.
c) kompresja mierzona nanometrem 11,2 bar.
d) wszystkie uszczelniacze (wału, uszczelki głowicy, cylindra) nowe.
e) zawór membranowy dobry, uszczelka także, płytki przylegają ciasno, niema żadnych prześwitów patrząc pod słońce.
f) po podaniu paliwa strzykawką w komorę wstępnego sprężania (czyli bezpośrednio przez krucieć) nie pali.
4. Kopiąc skuter więcej niż 20 razy, coś tam próbuje kręcić, coś tam pali, z wydechu już leci dym, świeca, cylinder i kolanko wydechu są już dosyć ciepłe, ale dalej nic.

Proszę o pomoc, NIE ! Bardzo proszę o pomoc, nie mam już siły co mu może być, do mechanika nie chcę za bardzo dawać bo wiadomo kto ma za dużo kasy to może sobie na to pozwolić a ja na remont wydałem ostatnie oszczędności, mechanicy kupę forsy zdzierają (za samo złożenie silnika policzył mi 350 zł).

Także powtórzę się i jeszcze raz bardzo proszę o pomoc ( jestem zdesperowany i gotów wysłać nawet piwko pocztą :D )

Co jest najprawdopodobniejsze ?
Co może być przyczyną ?
Jak zwalczyć tę przyczynę ?

Proszę o odpowiedzenie na wszystkie wyżej zadane pytania, oraz porady co i jak .




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2012, 22:15 przez kajuj1110, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:17 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
a regulowałes gaznik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
dellgx pisze:
a regulowałes gaznik?


gaźnik jest na ustawieniach "wyjściowych" śrubka od obrotów 2,5 obrotu wykręcona, śrubka od powietrza (na stożku) wykręcona o 1,5 obrotu




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
zrobiles to co Ci pisalem ?...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
kokseed pisze:
zrobiles to co Ci pisalem ?...


patrz podpunkt f)




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
a kreci wgl czy zero reakcji ? jak zero to znaczy ze wina jest od gaznika a nie od strony cylka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:38 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
kokseed pisze:
a kreci wgl czy zero reakcji ? jak zero to znaczy ze wina jest od gaznika a nie od strony cylka.
jezeli nie kręci to wina m.in. rozrusznikka albo aku jak cos a nie gaznika..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:37
Posty: 161
Pojazd: Yamaha Zest
dellgx pisze:
kokseed pisze:
a kreci wgl czy zero reakcji ? jak zero to znaczy ze wina jest od gaznika a nie od strony cylka.
jezeli nie kręci to wina m.in. rozrusznikka albo aku jak cos a nie gaznika..



autor tematu nie używa rozrusznika tylko kopki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
dellgx pisze:
albo aku
bez aku przeciez odpalisz skuter -,-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:43 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
kokseed pisze:
bez aku przeciez odpalisz skuter -,-
moze z rozrusznika?;p

wgl nie rozumiem po co pytałes kajuj1110, czy kręci..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
powiem wam tak :
kręcić kręcił ale tak się na niego zdenerwowałem (żeby nie użyć tu niepotrzebnego słowa :D)
że kręciłem do tąd aż spaliłem rozrusznik, nowy przyjdzie na dniach, akumulator oryginalny chiński padł po 7 miesiącach użytkowania (zawsze mam ze sobą kable do rozruchu - próbowałem na akumulatorze od kolegi i z samochodu). tak jak pisałem wyżej po dłuższych próbach odpalania on coś kręci bo i cylek i świeca i kolanko wydechu są dosyć ciepłe, z wydechu też leci niebieskawy dymek, czyli spala mieszankę, tylko że niema jej chyba na tyle dużo żeby sam mógł zacząć chodzić, i ty pytanie czy to wina gaźnika, czy może w komorze wstępnego sprężania jest coś nie tak ?, może to przez ten pływak w gaźniku ?




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
dellgx pisze:
wgl nie rozumiem

co mnie to obchodzi ze Ty tego nie rozumiesz...
Wazne ze autor tematu wie... bo wczesniej z nim pisalem na temat.

kajuj1110, ja tam mialem po wymianie dyszy, jak wkrecilem jakas chinska ktora miala inaczej gwinty zrobione i cos tam nie chcialo wlasnie odpalac tak jak powinno. Po wymianie dyszy wszystko wrocilo u mnie do normy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
kokseed pisze:

kajuj1110, ja tam mialem po wymianie dyszy, jak wkrecilem jakas chinska ktora miala inaczej gwinty zrobione i cos tam nie chcialo wlasnie odpalac tak jak powinno. Po wymianie dyszy wszystko wrocilo u mnie do normy.


No właśnie też o tym pomyślałem, dlatego w czasie remontu zaopatrzyłem się w dyszę 75, na niej jest tak samo ...




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
najlepszym rozwiazaniemjest przekaldanie czesci z innego skutera do twojego i wtedy zobaczysz gdzie lezy wina, oczywiscie zacznik od przelozenia gaznik :D bo wgl. mnie tam lezy problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
kokseed pisze:
najlepszym rozwiazaniemjest przekaldanie czesci z innego skutera do twojego i wtedy zobaczysz gdzie lezy wina, oczywiscie zacznik od przelozenia gaznik :D bo wgl. mnie tam lezy problem


możliwe jest że do cylindra 50cc gaźnik 17,5 mm jest za duży ? Bo mi wydaje się że nie (dodam że seryjna dysza u mnie była 68 na gaźniku 12mm) Też o tym trochę myślałem i poprosiłem kumpla o podrzucenie gaźnika od jego keeway'a hrr, jak tylko będzie miał czas to podrzuci, wpada wam coś jeszcze do głowy ?




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
a jakie masz w nim czesci sportowe ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
mój setup wygląda tak :
- cylinder Tec HQ 50cc
- wzmacniany wał
- gaźnik Dell'orto 17,5 mm
- wariator Hebo NG
- sprzęgło Tec Evo 110mm
- sportowy moduł zapłonowy
- wydech Tecnigas Next-r
- wzmacniany pasek
- stożek

setup taki bo kiedyś latałem na S6 streetrace




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Cytuj:
cylinder Tec HQ 50cc


i do tego dysza 100 ??
nie za duża ?




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 21:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
ja radze przelozyc gazior i zobaczyc efekty :D bo ja jestem przekonany ze tam lezy problem :mrgreen: no chyba ze ktos ma jakies inne propozycje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
norbert95 pisze:
Cytuj:
cylinder Tec HQ 50cc


i do tego dysza 100 ??
nie za duża ?


wsadziłem 100 żeby sprawdzić czy na niej dostanie więcej paliwa (świeca sucha), w razie "wu" mam jeszcze 75 :)

kokseed pisze:
ja radze przelozyc gazior i zobaczyc efekty :D bo ja jestem przekonany ze tam lezy problem :mrgreen: no chyba ze ktos ma jakies inne propozycje


Zrobię tak jak tylko kumpel podrzuci mi jego fabryczny gaźnik, na razie muszę czekać, ale skoro byłaby to wina gaźnika to wcześniej bym na nim nie jeździł, a do momentu aż poszły mi uszczelniacze i łożyska na wale (na cylindrze stage6 streetrace - przy prędkości ok. 103 km/h)
jeździłem na nim jak głupi i nic się z nim nie działo ;/




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy