Dzisiaj jest 25 lut 2025, 10:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 kwie 2012, 16:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 15:51
Posty: 133
Pojazd:
Siema, mam speedfight AC,

Zamówiłem chine 70ccm, wszystko ok, pake miałem na następny dzień.


Od razu go zamontowałem i tu się zaczęły się pojawiać problemy...


Spasowało niby ok, odpalam, nasłuchuje.... słyszę metaliczny dźwięk. Widze, że tłok wali o głowice, no to odrazu przystąpiłem do działań. Wysłałem głowice do splanowania, po tym fakcie znów złożyłem... słyszę że coś n****, OK zdejmuje, patrze tłok walił o metalową uszczelkę (była ciut mniejsza, niz tłok.


Stąd moje pytanie, co zrobić żeby tłok nie walił w głowice(głowica max splanowana, seria), mam niby uszczelki metalowe ale są mniejsze, są jakieś patenty żeby powiększyć metalowe uszczelki pod głowice?


A zapytam się, jak wy kupowaliście chine 70 to też mieliście takie problemy?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 16:27 
*

Rejestracja: 17 lut 2012, 22:54
Posty: 25
Pojazd:
Ja za swoją chine dałem 120 zł i chodzi aż miło cały czas :) Żadnych problemów nie miałem ani przy montażu ani przy użytkowaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 16:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 15:51
Posty: 133
Pojazd:
@@up kupowałeś z głowicą? i w 2t?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 16:34 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Daj uszczelkę pod cylinder może ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 16:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:07
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Peugeot TKR
Tak jak mówi Daktyl098, daj drugą uszczelkę pod cylek, ja miałem to samo tylko ze przy cylku teca 50ccm :wink:




_________________

Cytuj:
Obecnie mam glowice glowna w gaznku 50
:D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 18#2382818 kupować ;d

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Wpadnij i oceń.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 15:51
Posty: 133
Pojazd:
Mam 70, więc uszczelek w sklepie nie ma? Może być z tektury? uszczelki?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 18:32 
*

Rejestracja: 23 lut 2012, 22:20
Posty: 78
Pojazd:
Pod cylek, jak i pod głowice powinieneś mieć aluminiowe uszczelki. Sprawdź, czy korbowód niema luzu góra/dół i na łożysku igiełkowym (tym na którym jest tłok) też niema luzu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 19:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:07
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Peugeot TKR
Aluminiowa jest tylko pod głowicą! Pod cylindrem jest normalna .
Fragx,Uszczelke możesz wyciąć z kregielitu :)




_________________

Cytuj:
Obecnie mam glowice glowna w gaznku 50
:D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 18#2382818 kupować ;d

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Wpadnij i oceń.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 19:27 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 6:57
Posty: 181
Lokalizacja: międzyrzec podlaski
Pojazd:
ja mam z twardego zeszytu idealna




_________________

Ogień z rury, przód do góry,
Trzymaj się ramy, nadeszła katana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 8:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
farmer, ja też sam wycinam uszczelki i od lat niegdy nie zawiodło. Nawet gilera kolegi na mid race na moich uszczelkach zasówa jak przecinak :D




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 13:27 
*

Rejestracja: 13 sty 2012, 22:45
Posty: 42
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
ja mam china 50 i gówno już spuchło ale ostygł i narazie jezdzi bez problemu co prawda docieram :P




_________________

Jeden ślad, wiele dróg.
WLKP.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 17:53 
*

Rejestracja: 01 sty 2012, 23:47
Posty: 91
Pojazd:
u mielocha dostaniesz uszczelki Nawet airsal daje dwie by sobie spasować ( przy jednej też mi cylek uderzał).
może korbowod udeża o karter bo co niektóre kartery trzeba przerabiać .
Jeśli nie wymieniałeś wału to zostaje podkładka dodatkowa pod cylinder.
Szlifowanie głowicy nic nie daje troche matematyki chyba żę frez w głowicy ześlifujesz ( komore spalania )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 10:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2011, 14:18
Posty: 231
Lokalizacja: Zbąszyń
Pojazd: Aprilia RX 160
Zrobiłeś duży błąd kupując chine. Miałem też cylinder z alledrogo za 90zł. Po 15-19dniach tłok pękł coś wpadło do wału i cały silnik do wyjeb....


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 10:34 przez JeriStunt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy