Dzisiaj jest 23 lip 2025, 20:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: osiągi :(
Post: 19 kwie 2012, 14:49 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
Witam mam Cylinder Top performence due plus , wydech Yasuni c 16, wał
Top performence Evo NG, Gaźnik Naroku 21mm (dysza power yet), pasek stage 6, sprzęgło stage 6, przełożenia są też nie seryjne nie pamiętam marki:(, filtr powietrza polini air box. Wszystko nie ma przebiegu większego od 1000km a osiągi to ledwo 60km/h i to z górki regulacja Gaźnika, sprężynami, rolkami nie pomogła :( pomocy co to może być zauważyłem ze w wariatorze brakuje 6mm aby pasek się "zamknął" idealnie a kupiłem nowy i to samo jest:(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 17:54 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 19:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
A wkręca Ci się na max obroty? nie sądze, pobróbuj z lżejszymi rolkami, większą dyszą.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 19:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Może maż jakąś blokade na module albo tulejka na wariatorze, bo przy takim setupie to ze 90-100 powinno jechać :wink:




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 19:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 20:32
Posty: 92
Pojazd:
obejrzyj wszystkie części mechaniczne, możliwe, że jest jakaś uszkodzona i dlatego v max taki słaby




_________________

Yamaha Aerox Valentino Rossi 2008r.
-Cylinder Athena 70ccm Racing
-Wydech Stage6 Pro Replica
-Wariator Stage6 Sport Pro
-Sprzęgło Tec Evo Racing
-Dzwon Tec HQ
-Przeciwtalerz Tec HQ
-Reflektor Revo XR8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 19:50 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
moduł malossi :? w tych wariach nie ma blokad rolki 2 gramy to nie jest ciężko a są gorsze osiągi niż na 7 gramowych dysze dawałem nawet 120 :ups: jeśli chodzi o części to sam nie wiem co o tym myśleć ja dbam o swój sprzęt a tu takie coś łożyska nowe z uszczelniaczami to nie wiem :cry: kompresji mam 9 atm.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 19:57 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
sprężyna dociskowa stage 6 hard a sprężynki w sprzęgle są polini te niebieskie :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 21:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
wario seria?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 7:59 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
wariator polini suped speed 9 roll




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 11:31 
*

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:52
Posty: 26
Pojazd:
Nagraj filmik z przyspieszania to moze coś więcej da się powiedzieć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 19:48 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
Tak wygląda wariator i kolektor:
http://images42.fotosik.pl/302/8bb168f0c9296c11.jpg
http://images46.fotosik.pl/1474/32026407fb761319.jpg
http://images35.fotosik.pl/1329/70a1ca940ea841d0.jpg
a o to link do filmiku (przepraszam za bałagan :( )
http://www.youtube.com/watch?v=GBbFl8AN ... e=youtu.be




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:16 
*

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:52
Posty: 26
Pojazd:
No jak na moje oko to dość topornie wbija się na wyższe obroty, i sumie nie wiem czy nie powinny one być wyższe, na rolkach 7 gramowych wogle się rozpędzał do tych 60? A spróbuj jeszcze zdjąć filtr powietrza i dać mu w p*zdę, a masz może oryginalny tłumik? Jak masz to popróbuj coś z nim, no i jeszcze powiedz jak wygląda nagar na świecy (dzięki temu sprawdzisz czy gaźnik masz wyregulowany), Z filmiku widać że ewidentnie coś jest nie tak, a ile ci pali czy jeszcze nie robiłes pomiarów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:34 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
wiec tak wydech jest yasuni c 16 gaźnik igła przez 1000km prawie ledwo co się na świecy elektrody przyciemniły dałem nową święcę nawet 2 próbowałem :( próbowałem i bez filtra dalej to samo:( roki są jeszcze lżejsze próbowałem od kolegi najlżejsze jakie robią do tego waria i ciągle to samo :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:41 
*

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:52
Posty: 26
Pojazd:
A ssanie masz automatyczne czy ręczne, tak wpadłem na pomysł że to może być ze ssanie się nie wyłącza, jak się rozgrzeje jest jakaś poprawa? U mnie też jest jak jest zimy nie osiąga zadawalających mnie osiągów, no i jeszcze jak wygląda sprawa spalin, mocno kopci? Docierałeś go? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:51 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
docierany był do prawie 800km nie no znośnie kopci ręczne ssanie mam jak się rozgrzeje to dalej tak samo jak na starcie:(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:00 
*

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:52
Posty: 26
Pojazd:
Eh no nie wiem, ale mogę ci powiedzieć że raczej musisz szukać problemu w silniku niz w napędzie, bo przy takim setupie( ile tam powinno byc kucy 10 :mrgreen: ?) to z kołem w górze to to powinien się zebrać w pół chwili, a on nawet na nie za duże obroty wchodzi, myśl jeszcze coś nad regulacją gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:02 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
w sumie to nie wiem co o tym myśleć może to być wina stacyjki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:06 
*

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:52
Posty: 26
Pojazd:
Stacyjki raczej nie, za zdrowy rozum to stacyjka tylko łączy i rozłącza dwa przewody i tyle żadnej innej konkretnej roli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:11 
*

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:12
Posty: 63
Lokalizacja: Blizne
Pojazd:
aha a np "zrywki"?:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:15 
*

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:52
Posty: 26
Pojazd:
a masz zrywkę :mrgreen: ? , tez raczej nie chyba ze styki w zrywce wchodzą w rezonans z silnikiem :P i przy odpowiednio wysokich obrotach się rozstykają ale to raczej nie możliwe, Jeszcze powiedz czy na większych rolkach v-max sie nie zwiększał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy