Dzisiaj jest 21 lip 2025, 2:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: zatrarty
Post: 13 lip 2009, 19:28 
Zbanowany

Rejestracja: 14 cze 2009, 9:10
Posty: 99
Pojazd:
Witam jechalem skuterem i mi zgasl wiec postanowilem go rozebrac i zobaczylem ze stanol mi jeden pierscionek i tlok jest zatarty i mam takie pytanie jak oddam cylek do szlifu to ja mam najpierw kupic nowy tlok i pokazac im go i dopiero wtredy szlifuja czy dopiero jak oni zrobia szlif to mowia mi na jaki mam rozmian kupic tlok?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 19:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 19:10
Posty: 113
Lokalizacja: Okolice Chełma
Pojazd:
Najlepiej jak byś kupił najpierw tłok i oni już będą wiedzieć co mają zrobić :) Jak pierwszy raz się zatarł to kup tłok na 1-wszy szlif.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25197

Moja Yamaha Neo's - Komentujcie xD


Nie jedź Szybciej niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 19:36 
Zbanowany

Rejestracja: 14 cze 2009, 9:10
Posty: 99
Pojazd:
ale ja w sklepie za rozne rozmary rłoków czy wszystkoie takie same ? mam powiedziec tylk oze chce tlok na pierwszy szlif ? i ile czasu oni robia szlif ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Najlepiej najpierw zrób szlif i potem kup tłok. Oni Ci dadzą dokładny rozmiar ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 19:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Nie prawda "!!"

Kupuje się najpierw tłok "!!" Później oni robią szlif pod wymiar. W sklepie powiedz, że chcesz tłok na pierwszy szlif, później idziesz z tym tłokiem do zakładu i oni robią szlif odpowiednio pod tłok.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 19:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Musisz iść do szlifierza i dopiero on ci powie na który szlif kupić tłok. Nie zawsze cylek jest w takim stanie, że wystarczy 1 selekcja... Szlif robią 24-48 h...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 20:02 
Zbanowany

Rejestracja: 14 cze 2009, 9:10
Posty: 99
Pojazd:
a jak ten jeden pierscien stanał to prezz to skuter moze nie odpalac ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
najlepiej idź do szlifierza niech Ci zrobi szlif i dobierze od razu tłok i masz problem z głowy




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2009, 10:29 
Zbanowany

Rejestracja: 14 cze 2009, 9:10
Posty: 99
Pojazd:
bylem dzisiaj zeby mi zrobili szlif i powiedzial ze najpierw musze kupci tlok i on zrobi mi pod wymiar tłoku ale ja nie wiem jaki mam kupci tlok bo nie wiem czy jzu szlif u meni byl robiony czy nie skąd sie dowiedziec ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2009, 11:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 19:10
Posty: 113
Lokalizacja: Okolice Chełma
Pojazd:
Zmierz średnice cylindra suwmiarką i podaj jego wymiar... ;] pozdr!




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25197

Moja Yamaha Neo's - Komentujcie xD


Nie jedź Szybciej niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2009, 19:24 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2009, 18:28
Posty: 43
Pojazd:
haha dobre jak mozne zrobic szlif a pozniej kupowac tłok? xD moze tlok byc za mały albo za duzy oi wyszlifowaniu, kupujesz tlok wiekszy tzn zeby mial z 0,5<x milimetra w góre zawodzisz to szlifierza i tyle proste i niema znaczenia po ktorym szlifie jest twoj cylek bo chyba trzech niemial! po trzech kupuje sie nowy cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2009, 20:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
gilerastalker pisze:
jak mozne zrobic szlif a pozniej kupowac tłok? xD
Można. Wystarczy się dowiedzieć od szlifierza na jaki rozmiar wyszlifował cylinder. Po 3 się kupuje nowy cylek? Ciekawe... Przykładowo seria 70ccm ma 47mm tłok. 1 szlif na 47.25, 2 szlif na 47.50, 3 szlif na 47.75, 4 szlif na 48mm... I takie tłoki są w sprzedaży, więc nie pisz, że po 3 szlifie cylinder do wymiany...


BTW: ogarnij interpunkcję... Zainstaluj FF, bo przez IE można przeglądać Twój komputer :)




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2009, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2008, 14:43
Posty: 192
Pojazd:
Jak mi wyleciał zamek pierścienia w skuterze to były rysy itp.
a tak ok dopiero po oględzinach było widać że był oprysk na tulei i trzeba było 2 szlify robić
więc dobrze go obejrzyj . Po drugie najpierw kupuje się tłok
i następne 1 szlif w większości pojazdów wynosi 0,25 mm :mrgreen:

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2009, 1:29 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:00
Posty: 34
Pojazd:
jasiu226, ma całkowitą racje.

Ostatnio robiłem szlif i jakoś o tłoka nie wołał tylko ogladnoł cylinder stwierdził ze rysy głębokie i trzeba zapodać na 3 szlif a cylek seria po wypadnięciu zawleczki. Wszystkie toki pod dany szlif są takie same, więc nie trzeba najpierw kupować tłoka idziemy i mówimy szlif, 3 czyli 47,75mm (cylinder 70). Kupowanie najpierw tłoka a potem szlifowanie przyjęło się w sklepach motoryzacyjnych, które chciały, aby tłok był nabywany u nich. Co do rozmiaru tłoka przeważnie jest nabity na nim, jeżeli nie suwmiarka :) Idź do fachowca nie do jakiejś podróbki i dowiedz się, jaki szlif będziesz musiał zrobić przed tym umyj dokładnie cylinder rozpuszczalnikiem, aby rysy były widoczne dokładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy