Dzisiaj jest 12 lut 2025, 14:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aprilia RS 250.
Post: 20 kwie 2012, 15:18 
*

Rejestracja: 04 sty 2012, 11:59
Posty: 8
Pojazd:
Witam. Czy ktoś wie kto ma ją na sprzedaż? Na allegro nic nie ma. To jest V2 x 125cc czy 250? Ile to pali, jak z częściami i na ile tłok styknie?




_________________

"w tym kasynie do gry zasiada śmierć..."


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 15:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
http://forum.scigacz.pl/about8072.html


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2012, 15:39 przez Miki6830, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
250 2t... Co sezon remont jak nic :)




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 19:46 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
CSTR pisze:
250 2t... Co sezon remont jak nic :)

:lol: :lol: :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
TeDeX, nie śmiej się bo tak jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Znawcy się odzywają naprawdę...

RS 250 ma 2 cylindry po 125ccm w układzie V. Ogólnie V-ki mają fajną kulturę pracy silnika no i moment obrotowy. Nie wiem jak jest w 2t ale w 4t to bajka.
Remonty zapewne trzeba będzie robić tak często jak w przeciętnym motocyklu 125 w 2-takcie.
Największym minusem tego sprzętu będzie zapewne "kosmiczne" spalanie.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
Naprawdę świetny moment obrotowy... To jeden z najbardziej spapranych silników. Z opinii posiadaczy można wyczytać tyle że ten "fajny moment obrotowy" to największe utrapienie w jeździe tym sprzętem, ponieważ przyspieszenie nie jest równomierne, tylko jest okropna zamuła i od pewnego momentu strzał. Wolałbym spokojniejsze 4T na którego utrzymanie byłoby mnie stać i przyjemność jazdy byłaby większa, nie mówiąc o spalaniu.




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
CSTR, Kwestia przyzwyczajenia. Nie napisałem tego z doświadczenia tylko po prostu z tego co wyczytałem. Jak dla mnie jedynym minusem tego silnika jest jego spalanie. No i oczywiście dostępność części.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
Pat!, i już to powinno go skreślić :) Jak ktoś chce pojeździć szybciej to kupuje 600cc i jeździ te same prędkości bez katowania, ten model przynajmniej u nas w Polsce nie ma prawa bytu.




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:22 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Bigi, Jak już taka poj. to wolał bym 4t ma ładniejszy głos, a nie takie "pierdzenie :lol: " Nie podoba mi się też w rs 250 odpalanie z kopniaka :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
W tej kwestii mam to samo zdanie. W Polsce nie istnieje oddzielna kategoria dla motocykli o poj. 250ccm więc dużo lepszym wyjściem będzie kupno jakiegoś spokojnego motocykla w większej pojemności typu GS 500, Er5, CB 500 czy XJ 600. Spali dużo mniej, będzie szybszy i bardziej elastyczny.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2012, 20:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Bigi pisze:
To jest V2 x 125cc czy 250? Ile to pali, jak z częściami i na ile tłok styknie?


Tam masz 2x cylinder od RS 125 w układzie V :) Spalanie 2 razy większe niż 125 czyli przy butowaniu 14-15l :D




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Kolega się pyta o RS250, a co niektórzy już o 4t piszą, ,, cebeerach" i bóg wie co jeszcze.

To co z tego że remont? Chyba takim motorem się nie jeździ na co dzień, więc taki rarytas w garażu byłby miły dla oka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 23:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Miki6830 pisze:
TeDeX, nie śmiej się bo tak jest.


Ciekaw jestem w którym miejscu... naszpulałem na kompresji 7.8 bar w NSR250 dobre 6.5k km... też 2T i też V2...

Jeśli się starałem oszczędnie posuwać do przodu paliła koło 8 litrów... na pełnym palowaniu nawet do 19 litrów na 100km... Tyle że była po portingu, na sportowych wydechach i dwóch gaźnikach... Myślę że miała koło 80-90KM... W serii 67KM... Lubię 2T i już, zabronicie mi jeździć paliwożernym 2T?

Cytuj:
No i oczywiście dostępność części.


Wcale nie jest zła :) Tylko gorzej z ich cenami :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy