Dzisiaj jest 28 sie 2025, 11:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Strasznie kopci
Post: 21 kwie 2012, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 22:08
Posty: 16
Lokalizacja: Frydek
Pojazd:
Mam pewien problem. Otóż w mój booster jakoś źle pali, tzn. przy tłumiku strasznie dużo takiego oleju pozostaje. Wygląda to tak jakby nie spalał do końca oleju. Skuter jest świeżo dotarty, jeżdżę na oleju Putoline fullsyntetyk. Co to może być?




_________________

Boosterek;) -------> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ht=booster


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 18:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Jaki set. Jaką mieszankę robisz ? Używasz dozownika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 18:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 22:08
Posty: 16
Lokalizacja: Frydek
Pojazd:
Używam dozownika




_________________

Boosterek;) -------> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ht=booster




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 19:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
W boosterkach chyba jest dozownik na linke - razem z gazem, im wiecej tym wiecej podaje leju. Mozliwe ze ci sie zacięła linka ;]

edit: albo spadla, bo jak nie jest zalozona ma wtedy chyba maksymalna dawke.




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2012, 19:17 przez kucharz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 19:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
kucharz pisze:
W boosterkach chyba jest dozownik na linke - razem z gazem, im wiecej tym wiecej podaje leju. Mozliwe ze ci sie zacięła linka ;]


Taaa a świstak siedzi i zawija w sreberka. Panie mechanik, dozownik na linkę mają chinole, jak linka się urwie a przy okazji będziesz leciał na całej manetce to przejedziesz jedynie kilkadziesiąt metrów.

smir, dla mnie za bogata mieszanka w paliwo, zobacz czy świeca ma prawidłowy kolor.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 9:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 19:35
Posty: 39
Lokalizacja: SPS
Pojazd:
FLYP001 pisze:
kucharz pisze:
W boosterkach chyba jest dozownik na linke - razem z gazem, im wiecej tym wiecej podaje leju. Mozliwe ze ci sie zacięła linka ;]


Taaa a świstak siedzi i zawija w sreberka. Panie mechanik, dozownik na linkę mają chinole, jak linka się urwie a przy okazji będziesz leciał na całej manetce to przejedziesz jedynie kilkadziesiąt metrów.

smir, dla mnie za bogata mieszanka w paliwo, zobacz czy świeca ma prawidłowy kolor.


Kolego miałem urwaną linke z dozownika i jakoś na niej jeździłem bo sam nie wiedziałem o tym i właśnie kolega wyżej Kucharz zauważył to u mnie i jakoś nic nie zatarłem bo wtedy dostawał pełna dawkę oleju.!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 14:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Już chciałem ci przyznać racje ale nie ogarniam tego. Przecież jeśli ta przepustnica sterowana linką jest w pozycji spoczynku to dostaje mało oleju. Jak przekręcisz manetką do oporu to dostaje najwięcej. Skoro tak to jak linka ci się urwie- przepustnica wraca w pozycje spoczynku czyli silnik dostaje minimum oleju.

Po przeczytaniu tego co napisałeś myślałem że przepustnica w pozycji spoczynku daje max oleju a wraz ze skręcaniem manetki poziom oleju się obniża. Tylko to jest pozbawione sensu bo w takim razie na coraz wyższych obrotach silnik dostawałby coraz mniej oleju. W jaki sposób ty to rozumiesz? Bez oleju można przejechać kilka km, nie wykluczone że tylko przytarłeś cylinder jeśli nie robiłeś długiej trasy.

Btw ja takich problemów nie mam :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 19:35
Posty: 39
Lokalizacja: SPS
Pojazd:
Jezdziłem na urwanej lince pół roku i jezdze nastepny rok ale linka już jest nowa i cyl jest czysty moze to potwierdzic kolego Kucharz bo miał mój cylinder w reku więc wiem co gadam.


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 19:35 przez remik1010, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 19:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
Powoli tez tego zaczynam nie ogarniac. Ale mam u siebie Yamahe Jog (nie tylko w chinolach jest ta linka:)) i od 5lat jeździ ona własnie z zerwana tą linka, skuter kopci dosyc mocno wiec podejżewam ze oleju dostaje wystarczajaco, a silnik pracuje bardzo dobrze.

edit: ha, moze twórcy tego sposobu podawania oleju przewidzieli zrywajace sie linki, i ta dawka jest wystarczajaca :D




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 19:38 przez kucharz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 19:35
Posty: 39
Lokalizacja: SPS
Pojazd:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Jak to jest pompa oleju
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
A to rolka która jest na wale i napedza pompe zeby podawała olej więc jak wał napedza pompe to ona musi gdzies ten olej podawać bo inaczej by cos mogło rozerwac szczelic itd.I ona niewiem jak wy myslicie ale ja to rozumiem tak ze pompa i tak i tak musi ten olej podawać bo wał sie kreci napedza pompe i ona podaje oliwe do silnika.


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 19:47 przez remik1010, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 20:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
No chyba remik dobrze gada, a dodajac gazu, wał sie szybciej obraca przez co pompuje wiecej oleju, ale w takim razie ta linka niemiała by najmniejszego sensu.




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 7:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2012, 19:35
Posty: 39
Lokalizacja: SPS
Pojazd:
Ja myśle że w tej pompie będzie coś ala przepustnica jak w gaźnika.A w pompie też moze być coś takiego i ona niby jest zamknięta ale i tak i tak podaje olej a gdy wał zakreci szybciej (dasz więcej gazu) tym on się otwiera pod ciśnieniem i daje więcej oleju.




_________________

Moja Kochanka  ---->>
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 21:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
No to ten sam patent jest w minarelli tylko nie ma linki. To po co ta przepustnica skoro bez linki da się żyć? Przerost formy nad treścią? Nie ogarniam. Dozowniki to zło!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy