Dzisiaj jest 04 gru 2024, 19:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 12:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2011, 19:27
Posty: 388
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Zacząłeś tuning troche od tyłu :P Mogłeś dać najpierw jako taki wydech sportowy i gaźnik 17,5 ( tam jest chyba w zestawie 90) I na pewno by inaczej chodził.

Znajomy miał kiedyś do serii 70cc chińskie i przy gaźniku 16mm mikuni dał dysze 80 i była za mała ;) Jako tako jeździł ale przerywał.. Więc strzelam 90-95 i powinien lepiej chodzić :)




_________________

Longjia swap Rox :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 13:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Dokładnie. W silniku 2 T podstawą jest wydech. Dlatego tuning zaczynamy od wydechu :) Trochę od du*y strony zaczales :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
W sumie macie trochę racji koledzy, ale gdybym teraz dał mu wydech to musiałbym i gaźnik bo już serią bym na pewno nie wyregulował + oczywiście wał i łożyska bo z wydechem to i może ponad 10km by było to by wszystko się w nim rozleciało. Mi chodziło żeby był mocniejszy i trochę szybszy ale bez dużych kosztów. Tak czy siak to chyba cylinder 70 jest leprzy niż wydech pod serię. A czkolwiek nie wiem, mam nadzieję że to wina temu że teraz za mało paliwa dostaje, bo fajnie do 60km/h ciągnie i to jest mniej niż 1/2 gazu, ale co z tergo że 1/2 65km/h a później jak przekręcam pomału do końca to reaguje, kręci obroty ale prędkość nie rośnie. Pewnie też może rolki lżejsze mu dam mam 4,6g i centralkę mam hebo czarną.

Jeśli buczy podczas jazdy to za dużo powietrza a za mało paliwa no nie? Bo teraz tak jest przy przyspieszaniu od 50km/h.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Sorry, że post pod postem, ale nowa myśl mam nadzieję, że wybaczycie. :)


Zrobiłem już 350km. Więc już powoli muszę myśleć jak go najlepiej ustawić w napędzie i w gaźniku poprawić. Dodam, że mam jeszcze oprócz tego cylka wario Hebo ng z rolkami 5g i pasek Dayco. Jakie części regulacjyjne sugerujecie tak wstępnie? Myślę, żeby rolki wstawić 4,5g, mam też centralkę gdzieś hebo czarną i sprężynki hebo niebieskie. Do gaźnika spróbowałbym z dyszą 80-85. Co wy na to?

Skuter buczy trochę na wyższych obrotach znzczy, że za dużo powietrza, mam to skorygulować większą dyszą?

Jeszcze dodam, że jak jest zimny to odrazu kręci obroty, że koło doś szybko się kręci, ale po 2min pracy obroty spadają do normy, ale żeby postał kolejne 2min to by zgasł. Nie dam rady tego ustawić, jak zwiększe obroty na postoju to i tak po jakimś czasie spadną do zera. Jeszcze jak do gaszę nagrzanego to już po przekręceniu kluczyka tłok jeszcze pyknie 2-3 razy. Coś jest nie tak.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 21:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Gaznik do regulacji i wszystko będzie ok.. najlepeij nagraj filmik bo nikt tu nie jest jakimś magikiem ;)




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 18:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Koledzy on oszalał! Jade sobie 50km/h puszczam gaz, a on kręci (bez gazu) do 55 z górki do 60km/h i bardzo wolno schodzi z obrotów. Teraz niemal cały czas strasznie brzęczy, buczy, burczy itp z filtra powietrza. To objawy za dużej dawki powietrza?

Macie tu jak wygląda świeca po 450km od początku

Obrazek

wydaje mi się, że nieźle wygląda, jest nieco oleista, ale temu że oleju dolewałem do baku. Spróbuje jeszcze film wstawić jak się zachowuje zimny.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 18:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Macie film. Zapalony po kilku dniach nie odpalania. W filmie nie ująłem jak zgasł, ale miejsca nie miałem w aparacie. Zwróćcie uwagę na takie pobrzdękiwanie i nienaturalne odgłosy, ale nie zawsze się pojawiają. Na wolnych obrotach z filtra raczej nie buczy.

Obrazek




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 18:18 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Sprawdzałeś czy linka gazu się nie blokuje w pancerzu ?




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 18:33 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Ok panowie. Cylek dotarty - 1000km. Myślę że dobrze dotarty bo często rozrusznik ledwo kręci - oznaka dobrego sprężania. V-max na prostej to 70km/h w bezwietrznej pogodzie. Cóż nie jest to dużo jak na 70cc. Mam w nim dyszę 82, hebo ng z rolkami 5g i spręzynki hebo niebieskie. Dziś bawiłem się z centralką i rolkami. Miałem 4,5g i centralkę hebo czarną i wyje strasznie, staje na koło, ale nie ma tej prędkości. Najlepiej jest przy seryjnej sprężynie i reszte co wyżej podałem. Coś mogę jeszcze zrobić żeby jakieś powiedzmy 75km/h pocisnął na prostej? Chodzi o niewielkie koszty. Dodam, że małe jest nadal spalanie. W okolicach 3-3,2l/100km. Próbować większą dyszę?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 20:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Mam już na nim 1700km. Po mimo większej dyszy, po przejechaniu 20km buczy z filtra. Nie reaguje za bardzo na gaz w sumie nie ma różnicy czy jadę na pół czy na całym. Świeca sucha i czarna. Nie dużo pali 3,5/100 przy pełnych obrotach. Czy za uboga mieszanka? Próbowac jeszcze większą dyszę w granicach 90-100?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 21:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
wyreguluj gaznik, łapie takie obroty wysokie bo wolne obroty są źle ustawione i jak ssanie się włącza to wchodzi na takie obroty że sprzęgło łapie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
barto96, każdy mi pisze wyreguluj gaźnik. Ja reguluje i nic się nie poprawia. Najdziwniejsze jest to że na kręcenie śróby od składy w ogóle nie reaguje, nawet jak ją całą wyjmę to pracuje tak samo jak wkręcona do oporu. A o ci ci pokładnie chodzi w tej regulacji?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
grzecho142 pisze:
Świeca sucha i czarna

Wyjmij z seryjnego filtra coś tak, żeby łapał więcej powietrza, bo jak świeca jest czarna tzn. że ma za dużo paliwa za mało powietrza i w takiej sycuacji nie będzie reagował na kręcenie śrubką.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Teoretycznie tak tylko czemu buczy po 20km? Wtedy za duzo powietrza w stosunku do paliwa dostaje. Jak mu zwiększe powietrze to myślę że jeszcze gorzej będzie. Czemu na gaz słabo reaguje? To wina bardziej powietrza czy benzyny?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 17 cze 2012, 22:15 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2012, 7:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
grzecho142, powietrza mu daj, świeca nie może być czarna jego po prostu zalewasz i dlatego buczy.




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy