Dzisiaj jest 01 mar 2025, 16:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2012, 14:49 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Posiadam skuter Piaggio Typhoon rok 2000. problem polega na tym że nie można ustawić mu niskich obrotów, wygląda to tak jakby śruba od wolnych obrotów była za krótka, wkręcona jest do końca a obrotów nie trzyma i gaśnie. Drugi problem to osiągi leci tylko 70km/h i trzeba go ciągnąć do oporu żeby poszedł te marne 70. po regulacji śrubą paliwo-powietrze i opuszczeniu iglicy z piątego na drugi ząbek od góry, na początku było dobrze, 70 leciał bez ciągniecia i jeszcze sporo gazu zostawało i mniej palił a teraz znowu trzeba ciągnąć oporem, dużo pali i ciężko się rozpędza od 60 do 70 a powyżej to już nie ma szans. wszystko jest w serii tylko sprzęgło RMS RACE, gaźnik dellorto 14, iglica drugi ząbek od góry, dysza główna 60, dysza niskich obrotów 34, simeringi również bez zarzutów, filtr powietrza wymieniony, gaźnik czyszczony.

Proszę o pomoc, podanie jakiś sensownych przyczyn i porad co można zrobić żeby poprawić osiągi i zmniejszyć spalanie chociaż do 4 litrów.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 14:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
WojtalTPH, a jak z cylkiem ? zmierz mu kompresje...
jakie masz rolki i sprężynki docisk ? może trzeba wymienić coś w napędzie,
sprawdź zawór membranowy ...




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 15:09 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
zawór nie przepuszcza, do kompresji to by się przydał manometr a ja nie posiadam. można jakoś inaczej sprawdzić? sprężyna centralna seria, rolki 5 gram ale w dobrym stanie, pasek nowy. talerz wariatora ze ślizgami do wymiany bo się frezy posypały. ale to już lada dzień dotrze do mnie.


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2012, 15:13 przez WojtalTPH, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
można inaczej sprawidzić, rozbierz cylinder i włóż pierścień do cylindra i sprawdź jaką ma przerwę




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 21:40 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
to dużo roboty, lepiej załatwie manometr. a jaka może być jeszcze przyczyna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy