Dzisiaj jest 23 paź 2024, 12:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 18:52 
*

Rejestracja: 23 kwie 2012, 14:16
Posty: 12
Pojazd:
A jesli kupie u nich wydech, a rolki i to wszystko bede musiał zamowic na internecie i zakladac samemu, co mam zrobic? Kompletnie sie na tym nie znam, nie wiem gdzie to umiescic, co wymienic, co ustawic, co sprawdzac...?


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2012, 18:53 przez CpiTorun, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 11:51 
*

Rejestracja: 23 kwie 2012, 14:16
Posty: 12
Pojazd:
Wie ktos co zrobic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 12:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Montaż wydechu: poluzowywujesz śrubki od starego mocowania----> odkręcasz śrubki przy cylindrze--->możesz podstawić jakiś kawałek drewienka, stołka żeby wydech Ci nie upad----> odkręcasz śrubki jedną ręką, druga trzymasz wydech----> zdejmujesz wydech

Rolki: odkręcasz śrubki od pokrywy przekładni(kopki nie musisz zdejmować)---->zdejmujesz pokrywe---->po lewej stronie widnieje wariator, po prawej sprzęgło i dzown, narazie zajmijmy się wariatorem----->najlepiej żebyś miał klucz pneumatyczny, było by Ci najłatwiej żeby odkręcić nakrętke(możesz podlecieć do jakiegoś mechanika/wulkanizatora odkręci Ci to za piwo:) , jeżeli nie skombinujesz klucza pneumatycznego to niestety musisz się pomęczyć z dorobieniem blokady wariatora lub kupienia jej w internecie----> po odkręceniu wariatora,zdejmujesz go, wkładasz rolki i montujesz wszystko tak jak wcześniej było.

Sprężyna centralna&sprężynki sprzęgła: teraz czas sie zająć sprzęgłem, tutaj też będzie potrzebny najlepiej pneumat, ale jak się dobrze zaprzesz to możesz to odkręcić zwykłym kluczem---->po odkręceniu wyjmujesz sprzęgło---->musisz teraz wyjąć 3 sprężynki, ja to robie przeważnie śrubokrętem płaskim, a wkładam też z pomocą śrubokręta i pomagam sobie troszke młotkiem, troche jest zabawy ale jak to zrobisz to czas przejść do następnej rzeczy---->tutaj największym problem jest odkręcenie tej wielkiej nakrętki, ja odkręcam to przeważnie na imadle, ale jak nie masz imadła to odkręć jakimś dużym francuzem----> jak odkręcisz to wszystko składasz do kupy---->przykręcasz pokrywe przekładni i po robocie, prościej nie umiem napisać

Jak czegoś nie wiesz to szukaj na forum lub wal w google tam wszystko znajdziesz :lol:




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy