Montaż wydechu: poluzowywujesz śrubki od starego mocowania----> odkręcasz śrubki przy cylindrze--->możesz podstawić jakiś kawałek drewienka, stołka żeby wydech Ci nie upad----> odkręcasz śrubki jedną ręką, druga trzymasz wydech----> zdejmujesz wydech
Rolki: odkręcasz śrubki od pokrywy przekładni(kopki nie musisz zdejmować)---->zdejmujesz pokrywe---->po lewej stronie widnieje wariator, po prawej sprzęgło i dzown, narazie zajmijmy się wariatorem----->najlepiej żebyś miał klucz pneumatyczny, było by Ci najłatwiej żeby odkręcić nakrętke(możesz podlecieć do jakiegoś mechanika/wulkanizatora odkręci Ci to za piwo:) , jeżeli nie skombinujesz klucza pneumatycznego to niestety musisz się pomęczyć z dorobieniem blokady wariatora lub kupienia jej w internecie----> po odkręceniu wariatora,zdejmujesz go, wkładasz rolki i montujesz wszystko tak jak wcześniej było.
Sprężyna centralna&sprężynki sprzęgła: teraz czas sie zająć sprzęgłem, tutaj też będzie potrzebny najlepiej pneumat, ale jak się dobrze zaprzesz to możesz to odkręcić zwykłym kluczem---->po odkręceniu wyjmujesz sprzęgło---->musisz teraz wyjąć 3 sprężynki, ja to robie przeważnie śrubokrętem płaskim, a wkładam też z pomocą śrubokręta i pomagam sobie troszke młotkiem, troche jest zabawy ale jak to zrobisz to czas przejść do następnej rzeczy---->tutaj największym problem jest odkręcenie tej wielkiej nakrętki, ja odkręcam to przeważnie na imadle, ale jak nie masz imadła to odkręć jakimś dużym francuzem----> jak odkręcisz to wszystko składasz do kupy---->przykręcasz pokrywe przekładni i po robocie, prościej nie umiem napisać
Jak czegoś nie wiesz to szukaj na forum lub wal w google tam wszystko znajdziesz
