Dzisiaj jest 01 mar 2025, 12:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 kwie 2012, 9:00 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 17:50
Posty: 15
Lokalizacja: Sarbia
Pojazd:
Witam,

potrzebuje nowy cylinder do piaggio nrg power purejet 2005r, jaki mi polecacie? jakie sie sprawdzaja? ceny sa rozne lecz ktore sa ok? chcialbym aby napewno nie byl gorszy w osiagach od seryjnego....


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 9:04 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
a nad jakimi się zastanawiasz? Masz już jakieś upatrzone?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 10:49 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 17:50
Posty: 15
Lokalizacja: Sarbia
Pojazd:
podoba mi sie z malossi poj 50cc ale cena 600zl, nie wiem czy warto...? dlatego pytam o wasze propozyje opinie porady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 19:46 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
seba1531, Ale myślisz bardziej o 70cc, czy coś w stylu zamiennika? Opisz się jakoś, żebyśmy wiedzieli w jakich przedziałach patrzeć. Jakieś ograniczenia cenowe?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 9:01 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 17:50
Posty: 15
Lokalizacja: Sarbia
Pojazd:
myslalem raczej o zamienniku orginalnego czyli 50cc, poniewaz to jest skuter na dojazdy do pracy, w przyszlosci moze go wzmocnie :) a cena mysle ze powyzej 600zl nie wchodzi w gre :wink: choc mocniejszy 50cc moglby byc :cool:

tutaj jest kilka http://www.scooterkingz.pl/sklep/tuning ... 50-od-2005 co o nich sadzicie?

a jeszce jedno, bo tak pezyszlo mi na mysl... czy jesli na orginale mam polowe kompresji tej co powinien miec to musze wymienic cylinder tez? tak twierdzi mechanik


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 10:14 przez seba1531, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 10:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
seba1531, tak, przydałoby się zmienić cylinder... A na jaki to nie wiem, ciężko zejść poniżej tych 5-6 stów żeby nie kupić gówna.




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 22:23 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Moim faworytem jest malossi i jego też bym Ci najbardziej polecał. Pewność, wytrzymałość, troszkę więcej mocy niż seryjny. Tylko jest też najdroższy... Airsal też może być dobrym rozwiązaniem, lecz myślę, że bardziej opłaca się dopłacić te 15 zł więcej i mieć pewność i jakość.




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 22:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
A mnie dziwi, że pokazane są cylindry do wersji gaźnikowej.

Osobiście skłaniałbym się do szlifu i tłoka Vertex, koszt ok 250zł i jakość oryginalnego cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 22:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Malossi Sport 50cc do silnika na wtrysku raczej nie da rady.. Komputer jest zaprogramowany na seryjną 50 więc musiałbyś wgrać inne mapy albo jedynie Malossi 70 cc do wtryskowca wraz z komputerem.

Najlepiej to zrób szlif tak jak przedmówca i będzie ok :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 23:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Yakuza pisze:
wgrać inne mapy


nie ma czegoś takiego, jest jedynie ECU dodawane do cylindra Malossi Sport 70.

PS. Do PureJeta jak i DiTecha jest dedykowany jedynie Malossi Sport 70 - 1200zł i Polini Sport 70 960zł. Nie mam pojęcia dlaczego SKZ ma te cylindry w kategorii silnika na wtrysku.

seba1531 pisze:
a jeszce jedno, bo tak pezyszlo mi na mysl... czy jesli na orginale mam polowe kompresji tej co powinien miec to musze wymienic cylinder tez?


w zależności w jakim stanie jest cylinder, jeśli ma rysy i jest zowalizowany same pierścienie lub tłok dużej różnicy nie zrobią, lepiej dorzucić 50zł na szlif i mieć zestaw jak nowy;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 11:50 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 17:50
Posty: 15
Lokalizacja: Sarbia
Pojazd:
mass143 pisze:
Osobiście skłaniałbym się do szlifu i tłoka Vertex, koszt ok 250zł i jakość oryginalnego cylindra.

mass143 gdzie takowy tlok mozna kupic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 13:39 
*

Rejestracja: 07 maja 2011, 17:50
Posty: 15
Lokalizacja: Sarbia
Pojazd:
a w ogole jaki rozmiar tloka bedzie mi potrzebny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy