Dzisiaj jest 12 paź 2024, 5:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 kwie 2012, 20:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Siemka. Dzisiaj gdy ogarnąłem problem urwanej śruby przy mocowaniu wydechu do cylindra wreszcie wszystko poskręcałem. Zrobiłem jakieś 5km i wszystko było ok potem po jakichś 40-60min pojechałem znowu na przejażdżkę wtedy też właśnie po ok 5-7km chciałem zrobić mały przystanek dla skutera dodam, że go nie cisnąłem jakoś mocno gdy skuterem już stawalem do tego postoju to wszystko było ok - nie gasiłem go ani nic no i nastepnie dałem gazu i już chciałem jechać no i po przejechaniu kawałka skuter zgasł ( nie słyszałem żadnych zgrzytów, strzalów czy też wybuchów :twisted: tylko po prostu zgasł no to zszedłem i chce kopnąć, żeby odpalić a tu kurcze kopniak nie chce sie ruszyć. Po dopchaniu skutera do domu ( te 5km go pchałem... - nie miał kto zaholować ) naładowałem akumulator, ale rozrusznik nie ma siły, a światła itd chodzą dobrze no to odkręciłem pokrywę przekładni i wszystko jest jak wcześniej tylko ten kopniak się nie rusza czyli wariator cały też bo jak zdejmę pokrywę to kopka normalnie działa i odbija.


Co wy na to ? Zatarty ? :/




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 20:35 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
klarok, Odkręcaj cylek i sprawdzaj, innej rady nie ma :P może Ci tłok złapało... Nie koniecznie od razu musiałeś zatrzeć, może tylko się lekko przytarł




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 21:01 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
U mnie tak było na kopce mogłem stawać ;p zatarłem go.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
to na 99% zatarty bo gdyby sie przytarł albo tłok by spuchł to po ostygnięciu by normalnie było




_________________

Malina [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 8:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Yhy tylko dziwi mnie co było tego przyczyną bo wcześniej niby 10km zrobił




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 8:44 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Może podczas jazdy wypadł Ci od oleju szlałfik xd i strzeliło go u mnie było tak że za dużo syfu w oleju ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 10:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Co teraz radzicie ? Mój setup to malossi multivar + stage6 pro replica. Oczywiście w grę wchodzi sprzedaż nawet obu części. 70cc nie wsadzę z powodu tego, że nie stać mnie nawet na cylinder - obecnie mam tylko 260zł, a jak wiadome do 70cc musiał bym wstawić większy gaźnik oraz łożyska etc więc to odpada. Myślałem o china 70cc, ale pewnie musiał bym za jakieś 500-1000km znowu go wymieniać więc bezsens także myślałem o oddaniu mojego cylindra do szlifu oraz kupno nowego tłoka z pierścieniami np Vertexa, a nie żadną chinę albo włożenie zamiennika typu Tec HQ albo jakiś inny Tec bądź jakiś np Motoforce 50cc




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Zależy wszystko od Ciebie. Ja bym na Twoim miejscu włożył tą 70 china :) Zawsze by moc była większa, a co do łożysk to teraz też moze się okazać, że będą do wymiany. A co do gaźnika to nie koniecznie trzeba wymieniać przy china 70 wystarczy czasem tylko dysza :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 11:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Też myślałem o tym 70cc china, ale kurcze nie mam tak kasy bo jak po 500km mi ten china 70cc siądzie to nie będę miał kasy na nowy chociaż w sumie te 100zł.. sam nie wiem



@Edit

Mam pytanie, w keewayu hurricane 2009r jest sworzeń 10 czy 12mm ? bo wiem, że były i takie i takie w różnych rocznikach




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 11:30 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 11:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Czemu akurat po 500 km ? Jak będziesz dbał o dobra mieszanke (najlepiej rób ja sam) i nie bedziesz go piłował cały czas to bedzie chodzić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 11:54 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Wrzuć mocną 50ccm i będzie okk ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 12:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:27
Posty: 156
Lokalizacja: brac pieniadze ?
Pojazd:
klarok pisze:
Mam pytanie, w keewayu hurricane 2009r jest sworzeń 10 czy 12mm ? bo wiem, że były i takie i takie w różnych rocznikach


Dołączam się do pytania :)




_________________

Obrazek
Obrazek

Obrazek
http://www.youtube.com/user/ClZiom/vide ... rid&view=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 12:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
korg, Dbać? Mój skuter po 3 latach wygląda jak nowy więc o to nie trzeba sie martwić na pewno bym docierał go najlepiej jak mogę i ten dozownik oleju bym wywalił.

Maksiu, Mocna 50cc jest droższa niż jakiś Streetrace czy nawet Malossi Sport 70cc te wysilone 50cc są drogie więc odpada. Najprawdopodobniej bedzie china 70cc, ale musze jeszcze to rozebrać i zobaczyć wszystko co i jak..


Chłopaki to jak z tym sworzniem ? Mój hurricane 2009r ma 10 czy 12mm ? Proszę o pewne wypowiedzi tzn takie potwierdzone




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 12:24 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Sworzeń 12mm (wszystkie keeway mają 12mm)

a cylinder zamiast tej chiny i szajsu proponuje Power Force 70cc - łożysk ani wału nie musisz zmieniać - jest to mało wysilona 70-tka :wink:
Kosztuje 299zł :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy