Dzisiaj jest 28 lip 2025, 6:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 kwie 2012, 15:37 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Witam, mam problem otóż: po przejechaniu 2km jog nie chcę się wkręcić na obroty, tak jakby nie chciał złapać rezo. Na stopkach skuter się wkręca jednak gdy odpuszczę i odkręcę manetkę przez chwilę słychać buczenie i znów się wkręca. Tak samo jest podczas jazdy, rozpędza się do 20km/h, gdy kolega mnie podholuje do 50km/h dalej do 80 jedzie w miarę normlanie. Kłopoty zaczęły się dzisiaj, wczoraj myłem skuter, myślę że niczego nie zalałem. Miałem już kiedyś taki sam problem gdy założyłem za lekkie rolki, teraz stało się to z dnia na dzień. Powodem może być przegrzanie? Czekam na opinię i rady :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 16:31 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Przegrzanie chyba raczej nie skoro od 50-80 leci dobrze. Ja bym sprawdził gaźnik na początek




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 20:52 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Chyba właśnie gaźnik jest problemem, gdy włączę ssanie (ręczne) jest znacznie gorzej. Świeca wcześniej była kawa z mlekiem, teraz jest czarna jak smoła. Myślę, że mieszanka jest za uboga.

Żeby zmniejszyć dawkę powietrza należy wkręcić czy wykręcić śrubkę od mieszanki? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 21:05 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Aby zmniejszyć dawkę paliwa to trzeba wymręcicć




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 21:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
MaTiOs95, a nie czasem, żeby dawkę zmniejszyć, to wkręcić tą śrubkę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 21:13 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Czym bardziej wkręcę tym mniej powietrza tak?.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 21:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
czym bardziej wkręcisz to mniej benzyny :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 9:34 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Jeżeli na ssaniu jest znacznie gorzej to powinienem zwiększyć czy zmniejszyć dawkę benzyny? Trochę się pogubiłem :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 11:00 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
RaczekxD, czym bardziej się wkręca to więcej paliwa.

Odepnij sobie filter i loknij do gaziora od strony filtra i wkręć sobie śrubkę na maxa i zobaczysz że zastawia ona otwór którym powinno wpływać powietrze




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 11:09 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Wkręcając zmniejszamy dawkę powietrza. Ssanie zmniejsza dawkę powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 11:57 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Daktyl098, ssanie zwiększa dawkę paliwa




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 15:39 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Próbowałem wyregulować gaźnik śrubką od mieszanki. Gdy stoi na nóżkach w miarę się wkręca jednak na najwyższych obrotach przerywa tzn jest takie uuu ;p. Gdy zdejmę z nóżek nie ma siły się dźwignąć, rozpędza się do 7km/h. Jedynie zaraz po odpaleniu ma siłę przez 10s. Jakie mogą być tego przyczyny? Osobiście uważam, że przyczyną jest zasyfiony gaźnik, nie czyściłem go od roku, i filtr stożek siatkowy, do tego bywa, że jeżdżę po piasku itp. Co o tym sądzicie? Sam nie potrafię wyczyścić gaźnika :D, potem to złożyć itp.. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy