Dzisiaj jest 01 mar 2025, 12:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 kwie 2012, 12:50 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
Witam, posiadam skuter Aprilia Sr 50 R Factory 28rok. i setup to:
-Wydech leovince ZX-r
-Wariator multivar 2000
-Centralka biała (od multivara)
- Sprężynki sprzęgła polini ZIELONE.
- rolki 6,5g
- dysza 75 (reguluje gaźnik)

przechodząc do rzeczy skuter na 2/4 manetki jedzie prawie nic i tylko go szarpie tak bruum, bruum... jak mu się da 3/4 manetki to OGIEŃ ! co mam zrobić by szedł tak, dodam gazu 1/4 lub 2/4 to on jedzie i idzie coraz wyżej... bo w serii miałem tak, że jak dałem lekko gazu to się rozpędzał a tutaj muszę dać 3/4 albo full bo inaczej jak dam lekko to szarpie.. ;/

jestem w trakcie regulacji gaźnika ale miałem wceśniej centralke top racing 22% i to samo myślałem, że dam białą z malossi i będzie git ale nic to nie dało.

co mam zrobić by był równy start jak pisałem wyżej ???




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 14:46 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
F5




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 7:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Zmień sprężynki sprzęgła na miększe czarne(te bez farby) polini i powinien ruszać z mniejszych obrotów




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 9:47 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
Ja posiadam ten zestaw:

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 7d5ee9aa4b

a to ma wpływ na v-max'a ?




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 11:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Nie ma wpływu na v-max jedynie na start daj tą czarną z tego zestawu co posiadasz i będzie ruszał z mniejszych obrotów.

Zieloną ja nam założoną przy cylindrze HMR.




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 11:59 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
miałem tę szarą własnie wcześniej i na starcie muliło :D xD i dałęm te zielone tylko teraz trzeba dać full by ruszył... idę zaraz dać te czarę i zobaczę.




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 12:19 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
e4nd, a co jak będzie muł na starcie ? bo na etykiecie sprężynek pisze, że te nero black są właśnie trochę twardsze od seryjnych ale jak będzie muł ? :>




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
To daj twardszą sprężyne centralną,
i wtedy obroty się podniosą w pełnym zakresie pracy silnika




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 15:36 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
Dałem te szare centralka jest z malossi biała role 5,5 z malossi i jest git :D dam później centralke malossi 60% i zobaczę ;)

jeszcze mam do cb pytanie :D dlaczego przy 80-100 jak jadę drogą w dół to idzie tak z 8-100 i puszczam i zaraz odkręcam na full to robi buu.. i zaraz łapie i jest git, co to może być ?




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Brakuje mu paliwa zakręć troche powietrza 1/4 obrotu




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 22:05 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
Testowałem dziś skuter zmieniłem napęd no i tak iglica na 2 ząbku od góry no i pojechałem 10km odkręciłem trochę powietrze i patrzę świeca po boku lekko mokra ale nic więcej no i trochę czarna, lekko ją chwyciło na brązowo ^^ skuterek testowałem na v-maxx Suzuki GSX-R 750 K9 i pod górkę 94 a na prostej 100 i szedł dalej tylko za autem kulaliśmy... więc niezły wynik przyspieszenie super i v-maxx ok.

pokażę photo świecy:

http://imageshack.us/f/838/swiecap.jpg/
http://imageshack.us/f/35/swieca2t.jpg/

powiedzcie co zrobić teraz by uzyskać kawe z mlekiem :D




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 7:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Przeczytaj ten kawałek Czarny, suchy nalot...
Cytuj:
O działaniu świecy zapłonowej można twierdzić na podstawie jej oględzin, dokonanych krótko po zatrzymaniu pracy silnika. Przed badaniami pojazd powinien przejechać odcinek ok. 10 km ze zmienną prędkością w zakresie średnich obciążeń silnika, z wyłączonym urządzeniem rozruchowym (popularne „ssanie”), a tuż przed unieruchomieniem silnika nie powinien on pracować zbyt długo na biegu jałowym. Brązowy kolor stożka izolatora (w odcieniach od jasnego do rdzawo-brunatnego) i ciemnobrązowy osad wewnątrz korpusu świadczą o właściwym doborze świecy oraz o prawidłowym stanie technicznym silnika.

Czarny, suchy nalot na stożku izolatora, elektrodach i korpusie świadczy o:

- spalaniu zbyt bogatej mieszanki z powodu złej regulacji gaźnika, silnego zanieczyszczenia filtru powietrza, niesprawności urządzenia rozruchowego albo pracy silnika z jego włączeniem;

- niewłaściwej wartości cieplnej świecy (świeca za „zimna”);

- opóźnionym zapłonie.

Zaolejenie świecy może mieć swą przyczynę w:

- zbyt wysokim poziomie oleju silnikowego;

- nadmiernym zużyciu przestrzeni roboczej cylindra (zużyte: pierścienie tłokowe, gładź tulei, prowadnic zaworów);

- niedrożny układ przewietrzania skrzyni korbowej.

Czysty, biały stożek izolatora, nadtopione elektrody i korpus o niebieskawym zabarwieniu dowodzą przegrzania świecy, które mogło być spowodowane:

- spalaniem za ubogiej mieszanki z powodu niewłaściwej regulacji gaźnika lub nieszczelności

układu dolotowego (zasysanie tzw. „fałszywego” powietrza);

- zbyt wczesnym zapłonem;

- niewłaściwą wartością cieplną świecy (świeca za „gorąca”);

- nieszczelnością świecy w jej otworze (np. niedokręcona lub brak uszczelki);

- zapłonem powierzchniowym od gorącego nagaru, odłożonego we wnętrzu cylindra.

Nadmiernie zużyte elektrody świadczą o przekroczeniu okresu trwałości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 11:28 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
Zbyt bogata mieszanka więc śrubkę od powietrza odkręcać czy przykręcać ?




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Odkręć troche śróbę i rób to stopniowo.

Bogata mieszanka - dużo paliwa mało powietrza

Uboga mieszanka - dużo powietrza mało paliwa




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 20:37 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
odkręciłem dziś rano o pół obr. jak nie więcej zrobiłem 48km i świeca lekko mokra kolor ten samo co wcześniej na photo... a ta śrubka od mieszanki już zaraz będzie wykręcona :D bo już nie ma gdzie kręcić...




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 7:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
A jaką masz świece ,bo powinna być NGK BR9ES




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 11:57 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
Właśnie mam tą świecę "NGK BR9ES"




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 9:22 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
Hmm.. dziwne ale śrubka od składu mieszanki jest wykręcona już prawie na maxx.. zaraz wypadnie... a świeca photo niżej...

po za tym gwint jest mokry... sami zobaczcie.
już kręciłem od wkręconej na maxx i jechałem co 1/4 obrotu i nic. ;/e4nd, Help :D

http://imageshack.us/photo/my-images/4/58918475.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/718/50845035.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/806/63116880.jpg/


edit:

Przed chwilą musiałem jechać kawałek 10km no jak się zaraz schłodzi skuterek to wykręcę świecę i dam nowe photo w sumie to photo co dałem jest z 01:00 dziś, skuter odstał zanim odkręciłem, a i jak jadę na nie rozgrzanym to przerywa.. brum, bu, brum, bu, bru jak się zagrzeje to idzie normalnie.




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 9:29 przez dawidex88, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 9:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Jaki olej stosujesz do mieszanki i w jakich proporcjach ?

Opis regulacji gażnika

Śruba dolnych obrotów [O]
Śruba powietrza [P]

1.Zakręć powietrze całkowicie
2.Odkęć śrubę od dolnych obrotów

3.Odkęć jeden obrut [P]
4.ODPAL

5.Wkręcaj pomału [O] jednocześnie dodając gazu co obrót
aż skuter będzie równo pracował

6.Odkęć jeden obrut [P]
7.Odkęć [O] aż skuter będzie równo pracował




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:18 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 14:55
Posty: 97
Pojazd:
Olej Castrol power racing, skuter sam miesza ja tylko leje olej do dozownika on sam podaje sobie go, zaraz idę zrobić jak piszesz.




_________________

Aprilia SR 50 FACTORY, 28 ROK.


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 11:18 przez dawidex88, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy