Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 11:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 maja 2009, 23:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 10:10
Posty: 111
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Witam wszystkich.

Dziś po 500 km docierania poszlifowego cylka pozwoliłem sobie na pierwszą próbę ile poleci skuter. Tak więc bez wszystkich blokad mechanicznych idzie mi 70 km/h (po dotarciu jak się uda może być więcej) i przy idealnie 8500 moduł odcina mi obroty.

Moje pytania są następujące:

1. Czy ktoś wie czy w tym modelu jest możliwość odblokowania modułu samemu - silnik niby ten sam co w S9 AC, Dink 50, B&W 50 AC, Vitality?

2. Jeśli nie znacie sposobu na jego odblokowanie, to jak poimprowizować setupem aby przy tych 8500 jechał nie 70 km/h tylko ciut szybciej. Można coś zakombinować?

Mój obecny setup i osiągi:

- cylek 65ccm ale "rozwiercony" więc pewnie nie tak wydajny jak nowy
- dysza 85 przy seryjnym gaźniku
- filtr paliwa o dużej przepustowości
- filtr powietrza seryjny
- tłumik Sito+Leo nieznacznie podnoszący osiągi
- wario bez blokad seryjne
- sprzęgło seria
- rolki około 7,5 g (w serii były 8,5 g)
- moja waga 83 kg przy wzroście 180, leka nadwaga :)
- rusza mi z 4500 - 5000 obr
- przy 50 km/h 7000 obr
- przy 60 km/h 8000 obr
- max 70 km/h przy 8400 i potem odcinka
- przyśpieszenie nie za dobre do 40 km/h w mgnieniu oka
- do 60 km/h około 9 sekund,
- do 70 km/h około 15 sekund

Z góry dzięki
Pozdro




_________________

KYMCO TOP BOY SF10 Motul Racing
- 65 ccm
- tecnigas next-r
- malossi multivar
- rolki malossi 9g
- gasbox aktywny - hand made
- stożek Polini Air Box
- przedłużka amora 2,5 cm
- błotniczki przód - carbon


Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 23:12 przez garu47, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 6:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 8:29
Posty: 21
Pojazd:
Skoro na tym setupie odcina Ci zapłon to spokojnie wymiana na odblokowany czy sportowy CDI poprawi osiągi, u mnie przy sportowym wydechu póki co nie mam po co zmieniać modułu bo zwyczajnie nie dochodzę do obrotów blokowanych, ale Tobie radzę to zrobić, lecz raczej będziesz musiał taki kupić.




_________________

Tecnigas Next R + Multivar


Ostatnio zmieniony 22 maja 2009, 7:05 przez mircal, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 14:35 
*

Rejestracja: 02 maja 2012, 14:19
Posty: 106
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Też mam Kymco Top boy i mi leci tylko 60km/h ;/ założyłem mam leovince tt i nic.. na tulejce nie ma pierscienia i nie wiem jak go odblokować.. myśle że moduł mam zablokowany albo coś w tym stylu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 18:15 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 10:18
Posty: 56
Lokalizacja: samerulesapply
Pojazd:
Ew. cięższe rolki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 20:25 
*

Rejestracja: 02 maja 2012, 14:19
Posty: 106
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
ale rolki to mam chyba z 7g ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy