Dzisiaj jest 30 lis 2024, 3:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2012, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Witam. Dwa lata temu kupiłem rieju rs1. Kilka dni później padł moduł. Ze względu na to że nie był dostępny oryginalny moduł, moto pojechało do mechanika, który na podstawie schematu taki moduł złożył. Mechanik powiedział że wystarczy wyregulować gaźnik i będzie dobrze. Niestety nic z tego, został zdjęty cylinder i moim oczom ukazały się dwie wielkie rysy. Zamówiłem nowy cylek 80 ccm, wszystko ładnie złożyłem, zdążyłem zacząć docieranie i poszedł simmering na wale. Znowu moto do mechanika, który się tym zajął. Wszystko ładnie, ale moto dalej nie wchodzi na obroty. Po wielu godzinach 'zabawy' z gaźnikiem został zakupiony nowy Dellorto PHBG 21 i do tego jeszcze membrana, bo płytki odstawały. No i znów zabawa z gaźnikiem, która nie wiele dała. Na wolnych obrotach chodzi wyśmienicie. Motocykl po maksymalnym odkręceniu manetki dusi się i za nic nie wejdzie na obroty. Inaczej jest gdy powoli dodaje gazu, wtedy jakoś się zbiera i dodam że czasem przerywa ( kręci do ok. 10 tys. ), ale niestety na czwartym biegu się kończy.. po prostu nie ma siły dalej pociągnąć i obroty spadają. Nie mam pojęcia co z tym dalej zrobić. Doradźcie coś .. :/ PS. Motocykl spala 20l/ 100km ( to nie żart ).


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 17:02 przez bonio1, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 17:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Spalanie 20 litrów przy tej pojemności nie jest możliwe ... Raczej gdzieś Ci się leje to paliwo .
Może sprawdź na początku czy nigdzie nie ciągnie lewego powietrza a później łap się za podzespoły w silniku .




_________________

Popieram akcję przeciwko podpisaniu ACTA przez Polskę i domagam się szerokich konsultacji społecznych dotyczących wszelkich działań dotyczących podpisaniu ACTA.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 17:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Lewego powietrza na 99 % nie ciągnie, wszystko sprawdzałem po 10 razy. Benzyna trochę ucieka przez przelewniki od nadmiaru paliwa, ale napewno nie aż tak dużo. Filtr powietrza też jest suchy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 19:06 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Może za duża dysza lub za mała ?

Wszystko możliwe. Kolega w skuterze miał, że mu 10l/100km spalała. I sprzedał nią, kupiec po zmieniał rurki itd. i spalanie spadło do 3/3.5l/100km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 21:05 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Słuchaj. Jak dałem trochę za dużą dyszę to nawet w dyfuzorze paliwo było, nie dawał rady przepalać, więc nie ma możliwości, żeby ci 20l palił, chyba, że masz dziurę w zbiorniku ...




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 9:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Jak dysze zmieniałem na mniejszą, to wtedy wcale nie wchodzi na obroty tylko po odkręceniu manetki od razu gaśnie. No a propos paliwa.. To jak mam zatamować ten ''wyciek'' z gaźnika ?


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 9:14 przez bonio1, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 10:26 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
bonio1, Po zmianie dyszy oczywiście regulacja gaźnika, czyli dobranie odpowiedniej ilości powietrza. Kręcąc śrubą od mieszanki powietrznej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 13:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Przecież pisałem o tym. Dużo czasu poświęcam na regulację gaźnika, ale niestety z marnymi efektami. Czy to może być coś z modułem / zapłonem ? Dodam że wiązki kabli też były wymieniane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 14:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Sprawdź świecę i załóż zalecany moduł a nie od innego moto. Pobaw się jeszcze ząbkami na iglicy. Z tym spalanie to paliwo gdzieś Ci uciekać musi. Po nocy nie masz kałuży pod moto?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 15:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Iglicę przestawiałem na wszystkie możliwe sposoby, a w tym problem że nie ma kałuży, tylko gdy silnik działa to gaźnik jest mokry. Świeca to NGK BR6ES, iskrę ma dobrą.


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 15:31 przez bonio1, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 16:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Dyszę jaką masz ? Świeca powinna mieć oznaczenie BR9ES




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 16:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Miałem BR9ES ale na niej ledwo odpalał. Dysza 110. Mam kilka dysz ale na tej jest najlepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 16:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Zmierz kompresję i podaj dokładnie jaka jest. Napisz jakie czynności wykonałeś, bo co chwile będzie pytanie i odpowiedź i tak aż do skutku.
Edit. BR9ES jest dedykowana do AM6.


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 16:35 przez bartexc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Przecież założyłem nowy cylinder, więc kompresja na pewno nie jest mała, a poza tym jak wrzucę jedynkę (przy wyłączonym silniku) to jest duży problem z ruszeniem tłokiem. Tak, wiem że dedykowana jest BR9ES ale niestety mam dwie takie,( z dobrą iskrą ) i na żadnej dobrze nie pali. Części jakie zostały wymienione : Cylinder, tłok, nowe simmeringi, gaźnik, membrana , moduł, wiązki kabli. Głównie to regulowałem gaźnik i sprawdzałem czy nie łapie powietrza. Czy zapłon może mieć coś z tym wspólnego ? Czasem zdarzy mu się strzelić z wydechu, ale bardzo rzadko..


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 16:57 przez bonio1, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 17:42 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
No to co z tego, że jest nowy założony ? Być może pierścień się zablokował w tłoku, ja miałem tak w skuterze, więc lepiej sprawdź kompresje. Z wydechu może strzelić, bo może się zebrać dużo niespalonej mieszanki, lub moduł coś szwankuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 18:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Sprawdzałem przez okno wydechowe i pierścień jest na swoim miejscu. Jak będę miał możliwość to sprawdzę kompresję, ale jestem prawie pewien że to nie w tym problem...


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 19:55 przez bonio1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
Czy przyczyną tego że traci siłę już na 4 biegu może być nieszczelny wydech ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 8:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
bonio1, Raczej słaba kompresja.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 8:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jak masz nieszczelny wydech przy cylindrze to traci na mocy dużo :wink:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 9:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:30
Posty: 30
Pojazd:
No właśnie jest nieszczelny przy cylindrze. Dzisiaj się tym zajmę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy