Dzisiaj jest 30 lis 2024, 3:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2012, 16:11 
*

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:47
Posty: 6
Pojazd:
Witam
Interesuję się motorem zawartym w tym ogłoszeniu http://tablica.pl/oferta/sprzedam-lub-zamienie-honda-hm-cre-sm-50-70-ID11JtH.html

Z opisu wynika, że silnik ciągnie olej ze skrzyni biegów. Co to może oznaczać?
Chciałbym wiedzieć czy naprawa byłaby cieżka. Czy poniósłbym duże koszty itp.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 18:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
To oznacza że uszczelniacz na wale od strony sprzęgła jest do wymiany ;)


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2012, 18:49 przez moto_fan4, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Uszczelniacz do wymiany. Najlepiej zleć to sprzedawcy i dołóż tą 100, żeby nie mieć problemów, bo różnie to bywa. Z drugiej strony dziwne, że 2008r. jeszcze po tunie i tak tanio. Za 4,5 tysiąca spokojnie powinien stać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 21:22 
*

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:47
Posty: 6
Pojazd:
Tylko pewnie gdybym zlecił to sprzedawcy to cena nie byłaby już tak atrakcyjna. Z tego co się dowiedziałem to wszystko działa dobrze tyle tylko, że bardzo kopci i trzeba dolewać olej do skrzyni.
Co do tuningu to jest tam wydech i chiński cylinder. Wał i łożyska były prawdopodobnie nie ruszane.
@bartexc jakie problemy masz na myśli?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 22:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Żadne. Chodzi mi o to, że koleś pisze, że kopci, a po rozkręceniu okazuje się, że jeszcze kilka dodatkowych części do wymiany. Tak jest jak odpicowują ludzie pod sprzedaż, albo wpisują o jakimś problemie, a za nimi idą kolejne. Oczywiście nie sugeruję, że w tym przypadku tak jest :)
Także pytaj, negocjuj i kupuj :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 14:28 
*

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:47
Posty: 6
Pojazd:
Karter raczej nie jest pęknięty? Istnieje możliwość żeby to było coś innego niż uszczelniacz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 14:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
matizeusz, to że kopci , to wina uszczelniacza , ale kolega wyżej pisał, że oprócz tego może być coś innego zepsute , nie związanego z kopceniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 14:36 
*

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:47
Posty: 6
Pojazd:
Ok, to resztę trzeba będzie solidnie przejrzeć. Macie pomysły co można by było posprawdzać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 14:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Pierw to kompresje , jak będziesz jechał oglądać to weź manometr i sprawdź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 20:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Bardzo możliwe,że kartek przy uszczelniacu/lozysku costał uszczerbiony/odpękniety i dlatego kopci;) A to juz droższa zabawa bo Nowe uszczelniacze + karter trochu się nazbiera;) Pjona




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 14:22 
*

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:47
Posty: 6
Pojazd:
Orientuje się ktoś jaki jest koszt takiego karteru? Każdy od Minarelli AM6 będzie pasował?
A tak ogólnie to do silnika w tej Hondzie pasują części np. z Yamahy DT itp. z AM6?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 16:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Połówka karteru to koszt +-50zł + przesyłka z allegro.
Tak, wszystkie części silnikowe pasują od DT do HM bo to są te same silniki




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 05 maja 2012, 16:56 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy