Dzisiaj jest 04 mar 2025, 22:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:19 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 16:32
Posty: 21
Pojazd:
aa okey to dzięki wielkie za pomoc :) także jbc to zamykam temat już :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:43 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Hah, tak piszecie, że PJ to super silnik udany i w ogóle, a czy ktoś może mi wypisać czym różni się Ditech Morini od P/G Purejet ? Oprócz napędu pompki oleju i wody.. :lol:
Pj są nowsze i dlatego są trochę mniej awaryjne, ale i tak z używkami nie ma co.
Podsumować to można tylko tak : nówka to wtrysk, używka gaźnik.
Z używanym wtryskiem nigdy nic nie wiadomo, kupisz, ok, może pojeździć 100km dobrze, a potem się zacznie przepalanie świec, przerywanie etc. Nie mówię, że od razu po 100km zaczną się problemy, ale wtrysk jest nieprzewidywalny.
Z tego co widzę to twój wybór padł na gaźnik, dobra decyzja.
A co do części to części z optyki można kupić na mielochu lub Smugglera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Darex pisze:
Hah, tak piszecie, że PJ to super silnik udany i w ogóle, a czy ktoś może mi wypisać czym różni się Ditech Morini od P/G Purejet ?

A czy ktoś tu pisał że się jakoś różni :?: :lol:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:47 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
No wy piszecie ciągle, że jest bezawaryjny i w ogóle, no to można z tego wywnioskować, że jest lepszy konstrukcyjnie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Darex, ja pisze jaki jest a nie porównuje do Morini :roll:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:49 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Jak nie planujesz jakiegoś większego tuningu to bierz wtrysk. Chyba że planujesz to gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:49 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
No ok, ale to wszystko to jeden chuu, czyli tak samo awaryjne jak Moriniak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Darex, tylko przeglądając internet to więcej awarii ma Morini :) Pewnie dlatego że jest to stary silnik i jest go sporo




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:53 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
No, dokładnie. Morini zazwyczaj ściągane zza granicy często już są trochu styrane życiem i potem ciężko ogarnąć to, choć z PJ jest podobnie, ale jest tego póki co mniej..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:54 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Darex, tyle że PJ jest dużo rzadziej z zza granicy ściągane i jest mniej awarii :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
patrząc na Allegro jest cała masa DiTechów, a PureJetów znów jest dużo mniej więc może i dlatego;) choć popatrz na działy np. Minarelli czy P/G - niby najlepsze silniki, a ile tematów w nich jest:)

temat zamknięty przez autora, wie co wybrać więc nie ma sensu robić offtopicu;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:56 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Power666, no, fakt.
Dobra, ja bym proponował zakończyć dyskusję na ten temat, bo właściwie autor teraz sam musi zdecydować czego oczekuje od skutera i to on niech podejmie właściwą decyzję ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 21:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
mass143 pisze:
świeca pada koszt świecy ~30-40z

To chyba świeca irydowa...


mass143 pisze:
Koszt wtrysku: ok 450zł, zaraz ktoś napisze "kup używkę" - nie ma sensu, pojeździ trochę i padnie znów, kompresor 600zł - to takie dwie najważniejsze sprawy, a jest jeszcze pompka paliwa, drugi wtryskiwacz, przepustnica.


Przesadzasz. Purejet ma bardzo rzadko jakiekolwiek problemy z wtryskiem. Kompresor wystarczy oddać do regeneracji koszt 50-150zł. Ditech to jedynie system wtrysku który jest i w morini i w purejet'cie. Najczęstszym problemem purejet'a jest wyrobione gniazdo przełożenia pierwotnego, szczególnie gdy komuś odwaliło i zachciało mu się stuntu. Wtryski Di-techa na prawdę bardzo rzadko się psują, a jeśli już to z powodu beznadziejnego oleju i paliwa które zalepia rozpylacz... przynajmniej z takimi problemami się spotkałem :) Jeśli używacie płynu czyszczącego wtryski co 2500km lub nawet częściej nie powinniscie mieć tego problemu :)

Nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem wtrysków w skuterach. Staram się pokazać to obiektywnie... Jeśli coś uznacie za nieprawdziwe śmiało możemy o tym podyskutować :) Jak każdy człowiek mogę się mylić :) Wiem że na purejet'cie bez żadnej usterki kolega dobił 20 000km, a zakupił gdy miał 7000km, lał dobry olej, dobre paliwo i czyścił wtrysk co jakiś czas.


Na pocieszenie powiem że mam w liceum dwóch znajomych z SR na silnikach Morini z Ditech'em i bez problemowo również jeżdżą :) obie na pewno mają ponad 15 000 km :)



Darex pisze:
Hah, tak piszecie, że PJ to super silnik udany i w ogóle, a czy ktoś może mi wypisać czym różni się Ditech Morini od P/G Purejet ? Oprócz napędu pompki oleju i wody.. :lol:


Przede wszystkim wał, wariator, kąt ułożenia cylindra i przełożenia. Kartery są takie same jak w zwykłym P/G. Tak samo jeśli chodzi o morini, jest to ten sam silnik z inną głowicą i cylindrem. Tak mi się przynajmniej wydaje :)

Power666 pisze:
Darex, tyle że PJ jest dużo rzadziej z zza granicy ściągane i jest mniej awarii


Bo PJ był stosowany od września 2004 w SR i Piaggio o ile dobrze pamiętam, a wtedy Aprilia i Piaggio były obecne na naszym rynku :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 22:09 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Marcin194 pisze:
To chyba świeca irydowa...

Błąd panie, zwykła świeca tyle kosztuje.

Marcin194 pisze:
Przede wszystkim wał, wariator, kąt ułożenia cylindra i przełożenia. Kartery są takie same jak w zwykłym P/G.

Mnie akurat chodziło o budowe układu zasilania wtryskiwacza, a nie generalnie o silnik.
Marcin194 pisze:
Bo PJ był stosowany od września 2004 w SR

Od 2003.
Marcin194 pisze:
Kompresor wystarczy oddać do regeneracji koszt 50-150zł

Regeneracja nie zawsze pomaga, gdy gładź cylinderka jest już konkretnie wyrobiona i ma zbyt duże wżery, a sama wymiana pierścionka na tłoczku niewiele daje.
Marcin194 pisze:
jeśli chodzi o morini, jest to ten sam silnik z inną głowicą i cylindrem.

Kartery są ciut inne z tego powodu, że przecież w gaźnikowcu nie ma kompresora.. Dodatkowo w morini gaźnik pompka oleju siedzi w karterach, gdzie w ditechu pompka jest elektroniczna.


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 22:09 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 10:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Darex pisze:
elektroniczna.


Elektryczna jak już :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 14:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Darex pisze:
Błąd panie, zwykła świeca tyle kosztuje.


u mnie w sklepie jest za 10 zł NGK ;]



A co powiecie , gdy ktoś ma troszkę ponad 20 km ( w 1 stronę )do szkoły jak ja np . i ma plan jeździć przez cały czerwiec dzień w dzień. Lepiej zadbany wtryskowiec czy gaźnik ?




_________________



Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 14:10 przez NieCiik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 14:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Na wtrysku mniej pali :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 22:03 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
No może cena świecy nie jest typowo 40zł, ale w przedziale od 20-35zł lekko.
NieCiik pisze:
u mnie w sklepie jest za 10 zł NGK ;]

Do wtrysku jest inna niż do gaźnikowca...
Marcin194 pisze:
Elektryczna jak już

Nie wiem, nie rozbierałem tego.. Dla mnie to jedno i to samo. W elektronice/elektryce nie siedzę, więc takie błędy nie są mi obce ;) Ale dzięki za poprawkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 23:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
NieCiik pisze:
Darex pisze:
Błąd panie, zwykła świeca tyle kosztuje.


u mnie w sklepie jest za 10 zł NGK ;]



A co powiecie , gdy ktoś ma troszkę ponad 20 km ( w 1 stronę )do szkoły jak ja np . i ma plan jeździć przez cały czerwiec dzień w dzień. Lepiej zadbany wtryskowiec czy gaźnik ?


jet force ma ten sam silnik co sr factory na p/g purjet cena świecy ~25zł-40zł, irydowa ~59-70zł

Dzięki irydowej silnik chodzi jeszcze lepiej i mniej pali.

Jeśli stać cię na wachę i lubisz pogrzebać i myślisz o jakimś sporcie 70cc to gaźnik.

Zerknij na mój model sqta, bardzo fajny skuterek, patrz głównie na gaźniki bo jak widzę to wtrysk troche czarna magia dla cb a jet force ładnie się buja(znajomy ma c-techa z polini sc i leo zx - 90-95 leci) i dobrze się prowadzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 8:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
Max przy skucie z tunem to dla mnie tłumik + wario + regulacja.
nie kręci mnie wsadzanie 70 cc ..
Teraz się zastanawiam czy czasem nie brać gaźnika , bo bardzo ładną sztukę znalazłem.




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy