Dzisiaj jest 27 sie 2025, 15:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Duży przebieg
Post: 07 maja 2012, 11:35 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 11:34
Posty: 86
Pojazd:
Mojemu Neosowi niedługo uderzy 25 000 km. Wymieniłem ostatnio cylinder i łożyska. Zmieniłem sprężynę dociskową na twardą i wsadziłem lżejsze rolki. Ma kopa, ale wydaję mi się, że powinien szybciej śmigać (teraz 75 km/h). Filtr i gaźnik przeczyszczone. Warto wypalić wydech od środka kretem ? Zrobiłem na nim około 7 000 km. Co jeszcze proponujecie ?




_________________

Yamaha Neos 2002
NA SPRZEDAŻ (woj.dolnośląskie) - PW


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 15:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
Ale co przede wszystkim chcesz zrobic ? Chcesz żeby Ci lepiej szedł ?




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 15:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
glina, Po takim przebiegu sprawdź szerokość paska, jeżeli ma mniej niż 15,7mm szerokości to do wymiany.
Wydech jeśli ma tylko 7k to raczej nic mu nie jest.

Sprawdź też okładziny na sprzęgle oraz czy wariator i przeciw talerz nie mają wyżłobień.


Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 15:27 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2011, 15:56
Posty: 133
Lokalizacja: Żywiec
Pojazd: Lambros
pasek, sprzęgło, dzwon jak jest przebarwiony, filtr paliwa ale on ci raczej dużo do prędkości nie da




_________________

Yamaha Rex Sport 70 --> Inca Lambros StuntEdition




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 16:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
jacekz pisze:
dzwon jak jest przebarwiony

Po co go wprowadzasz w błąd?
Kolor dzwonu nie ma nic do jego stanu zużycia. To tylko chwyt marketingowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 16:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
Śmiga Ci 75 ponieważ masz rolki włożone 3,4 gr. Zeby CI szedł lepiej to musisz zmienić rolki no i oczywiście dobrać parametry sprężynek i centralki .




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 17:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
lukas602, a jak wsadzi rolki 8 g to będzie mu szedł 150? Po czym określasz że rolki mają tu jakieś znaczenie?




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 17:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2012, 16:14
Posty: 677
Pojazd:
dokładnie rolki nie wpływają za bardzo na v-max :/


Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 17:07 przez kamil123424, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 17:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2011, 9:54
Posty: 70
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd: Aerox
kamil123424 pisze:
dokładnie rolki nie wpływają za bardzo na v-max :/


nie mają tak na prawde nic ...


Odpowiadają za to by skuter odpowiednio wkręcał się na obroty i nie było dziur w przyśpieszeniu .




_________________

Yamaha Aerox 2008 :)
- cylinder Stage6 Racing MKII 70cc
- tłumik Stage6 Pro Replica
- wariator Stage6 Sport Pro
- sprzęgło Stage6 Sport Pro
- gaźnik Dellorto 21
- wał Hebo Top Performance
- łożyska wału SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 18:24 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 11:34
Posty: 86
Pojazd:
1. co chce zyskac ? wydaje mi sie, ze na prostej powinien leciec z 80 km/h, czyli zamykac licznik.
2. dzwon, sprzeglo i jego okladziny w porzadku
3. pasek wymienialem jakies 8 000 - 9 000 km temu. zmierze go w wolnej chwili.
4. rolki mialem 4,2 gr. to max bardzo podobny, ale zamulal dosyc. Teraz po zmianie sprezyny centralnej na twarda i rolek na 3,4 gr. jest petarda. Mysle, zeby wycelowac w jakies 3,7/3,8 gr.

5. olej w przekladni wymienilem kilka dni temu.

6. sprezynki mam niebieskie hebo i malossi zoltwa (twarda) i mysle, ze to optymalny uklad. mialem centralke hebo niebieska 60% i mulil.




_________________

Yamaha Neos 2002
NA SPRZEDAŻ (woj.dolnośląskie) - PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy