Dzisiaj jest 22 lis 2024, 8:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2012, 16:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
mam problem, neos to seria i ma duże spalanie, a na ssaniu ma zbyt małe obroty - niższe niż bez niego, iglica jest najniżej i śróbka od mieszanki też prawie wykręcona do końca


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 21:18 
*

Rejestracja: 14 sty 2012, 0:28
Posty: 10
Pojazd:
Ustaw iglice na srodku,i wkręc troche po pół obroty wkręcaj i patrz jak reaguje tą srubke mieszanke myśle ze powinno załatwić sprawe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
ok juro albo poutrze spróbuje to ustawić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 14:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
No dobra , a jak z tą regulacją jest bo ustawia się gaźnik na ciepło . Jak ustawi się go dobrze na ciepło to na zimno może być tak że łąpie za dużo powietrza a na ciepło w ogóle ? Czy musi być na zimno i na ciepło dobrze ?




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 16:19 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
Kolego skąd taki dokłądny pomiar spalania ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 16:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
tankujesz do pełna jedziesz, kawałek(u mnie aż się paliwo prawie skończy)a póżniej znowu tankujesz i zatankujesz np 3,15l a zrobiłeś 65km to dzielicz 3,15:0.65 i wychodzi 4,84...
to jestwynik mojej ostatniej jazdy

a mam też taki problem,że jak stoje na światłach i dam gaz to on nie reaguje odrazu, tylko do końca daje, on wtedy czeka ok sekunde i wchodzi nagle na max obroty, i jeszcze świeca ciężko mi się wkręca i wykręca, a nawet była zaana olejem na gwincie, co jest dziwne bo jak go odpaliłem, to siędziwiłem, dlaczego nie kopci


Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 18:04 przez pigzip, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 21:32 
*

Rejestracja: 14 sty 2012, 0:28
Posty: 10
Pojazd:
Tak jak pisałem,ustaw i napisz jakie relacje. Taki start to są sprezynki sprzegla takie dobrane ,to raczej normalne.Zalewa go perfidnie widać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
dobra jutro ustawie, ale mam takie pytanie,
1 jeżeli odblokowałbym filt tzn.wyjął tą rurke to jaką dać dysze teraz mam 60
2 a jeżeli wsadziłbym tymczasowo cylinder chiński 70 to jaką dać dysze na zablokowanym i jaką na odblokowanym filtrze
3 bo zauważyłem, że spod śróbki od mieszanki leje, może sączy mi się paliwo, czy tam pwinna być uszczelka? Bo kiedyś tak regulowałem tą śróbke ,że wypadła mi ta śróbka i ją znalazłem 1 metr odemne, ale nie było przy niej nic, po jakimś czasie założyłem do niej sprężynke bo się sama wykręcała, i czy tam właśnie jest jakaś uszczelka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy