Dzisiaj jest 19 sty 2025, 15:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Silnik piaggio czy minarelli
piaggio 56%  56%  [ 83 ]
minarelli 44%  44%  [ 64 ]
Liczba głosów : 147
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 12:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Podałem ci argumenty że minarelli jest lepsze to teraz wymyślasz jakiej coś o guwnianym derbi. Może w apriliach i derbi są takie konstrukcje ramy że musieli zastosować silnik stojący. A jeśli chodzi o wytrzymałość cylka mój kolega na przejechane na minarelli coś około 30 tys i jeszcze jeździ cały czas a ktoś tam pisze że miał skuter z silnikiem minarelli i mu siadł prawda jest taka że jak się nie dba to każdy silnik siądzie. Wystarczy jazda na tanio oleju i już robisz na cylku parę tys mniej. Powiem tak silniki minarelli i piaggio są porównywalne jeden jest w tym lepszy drugi w tym. Zależy to również od dobrych przełożeń czy zawieszenia piaggio się szybciej zbiera bo ma mniejsze dużo koła niż np aerox. Porównując np f12 i aeroxa aerox troszkę szybciej leci widocznie zostało troche lepiej wykonane zawieszenie albo to że f12 ma koła 12 a aerox 13.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 13:27
Posty: 312
Lokalizacja: Kochanowice
Pojazd:
piszecie tu bierz piaggio etc. z tym ze ja juz mam malage f12 z silnikiem minarelli i sprawuje sie b. dobrze, ale chcialem poznac wasze opinie na temat silinkow piaggio tak dla wlasnej wiedzy, wiedzy potomnych i ew. jakiejs pomocy w kupnie nowego skutera. i temat ten nie jest po to zeby sie wykłócać. :wink:

tomi1094




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/74283




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 10:09
Posty: 270
Lokalizacja: Krotoszyn wlkp
Pojazd:
Kumpel rok temu kupił roxa, przejechał może z 2tyś km, odblokował w serwisie. Mój piaggio nrg ma ok 20tyś przejechane, kompresja cylka 8atm, w pełni odblokowany, rocznik 2003. Raczej nic nie było grzebane. W jeden dzień urządziliśmy wyścig. Aerox nie miał szans. Wziąłem go z palcem w dupie.
Piaggio silniki do skuterów robi najlepsze. Dlaczego? Pewnie dlatego ze oni pierwsi zaczęli robić skutery. Tak samo dlaczego z telefonów komórkowych najlepsze są nokie? Bo oni pierwsi je robili.




_________________

CUSTOM Piaggio NRG
zapraszam wszystkich
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17308




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 20:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 21:28
Posty: 101
Lokalizacja: Bukowiec
Pojazd:
gumis-adam, nokie sa najlpesze ? kto tak powiedział ? :cool:

Chyba sie SE nie bawiłeś ;]




_________________

Obrazek Pisze poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 21:25 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2009, 18:27
Posty: 50
Pojazd:
Suchy, Powiedziałem to dla jaj że silnik puga jest lepszy od P/G
Napewno mam większe doświadczenie z moto niż ty nowicjuszu, więc się ogarnij i Ty się nie wypowiadaj jak niewiesz do kogo piszesz... :<


Silnik P/G jest zryty...Kolega miał NRG psuło się jak cho*era :mrgreen: :mrgreen:


Driwer nie denerwuj się że obrażam silnik P/G ale to dziadostwo mina wygrywa.... :mrgreen:

Silniki P/G to dziadostwo!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
weź człowieku nie gadaj ja wiem co to znaczy P/G może twój kolega miał jakiś słaby egzemplarz lub po prostu nie dbał




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 22:07 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2009, 18:27
Posty: 50
Pojazd:
P/G to syf... :mrgreen: :mrgreen:




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
Minarelli to badziewie jakich mało więcej napraw jak jazdy :D




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 22:12 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2009, 18:27
Posty: 50
Pojazd:
Ogarnij się piszesz że mina to dziadostwo dlatego że ja pisze że P/G to dziadostwo... :roll:


Ale i tak P/G BYŁO JEST BĘDZIE syfem jakich niemało!!! :mrgreen: :mrgreen:

Temat bez sensu!! Można zamknąć bo więcej kłótni.... :angry: :angry:




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 22:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
każdy ma swoje zdanie jak dla mnie patrząc na forum to więcej problemów jest z silnikami minarelli niż P/G wiec nie gadaj bzdur a z resztom ankieta mówi sama za siebie




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 8:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
malagadeca pisze:
W minarelli jest lepsze chłodzenie paska stosowane otwory wentylacyjne co rzadko się zdarza w piaggio.


No proszę Cię, chyba żadnego z tych silników nie widziałeś na oczy :lol: Jest dokładnie na odwrót. Wszystkie Piaggio od 99r mają chłodzenie, Minarelli nie ma w ogóle.

Generalnie widać, że nigdy nie miałeś do czynienia z Piaggio i wiedzę masz zerową...

malagadeca pisze:
Może w apriliach i derbi są takie konstrukcje ramy że musieli zastosować silnik stojący.

malagadeca pisze:
piaggio się szybciej zbiera bo ma mniejsze dużo koła niż np aerox.


Żałosne...



karolll12345 pisze:
Żal mi was ci co mają P/G chwalicie swoje silnik... Ja bym wolał minarelli więcej czesci zamiennych seryjnych i tuningowych i w ogóle mina jest lepsza... :twisted:

P/G to syf jakich niemało!!!!!


Super argumenty. Więcej części zamiennych i tuningowych. Pokaż mi części do Mina, których nie ma do Piaggio. Na palcach je policzysz, a najwyższej klasy części często są tylko do P/G. No i najważniejszy argument "w ogóle mina jest lepsza... " :lol: no i przecież "P/G to syf jakich niemało!!!!!"

Śmiać mi się chce z co nie których :D


karolll12345 pisze:
Napewno mam większe doświadczenie z moto niż ty nowicjuszu, więc się ogarnij i Ty się nie wypowiadaj jak niewiesz do kogo piszesz... :<


Silnik P/G jest zryty...Kolega miał NRG psuło się jak cho*era :mrgreen: :mrgreen:


Masz ogromne doświadczenie z P/G/... Kolega miał i się psuło :D No śmiech na sali po prostu.


Ostatnio zmieniony 20 lip 2009, 8:23 przez Smuggler, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 9:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
A już miałem zamiar pisać w sprawie chłodzenia paska :lol:

Wg. mnie wystarczy post Smugglera żeby zakończyć tą dyskusje.

malagadeca, jaką masz tą styczność?

Silniki Minarelli są silnikami "starymi", P/G są ciągle unowocześniane i ulepszane, czego najlepszym przykładem może być system chłodzenia bezstopniowej przekładni w skuterze, tak jak powiedział Smuggler, do Piaggio można znaleźć praktycznie każdą część jaką znajdziemy do Minarelli.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 13:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Smugger żal mi ciebie piszesz że w minarelli w ogóle nie stosują chłodzenia paska jak jak mam pokrywę z chłodzeniem na wariator i dzwon wiec nie pisz głupot jak nie miałeś styczności z minarelli. Niby tak ulepszają to piaggio a nie zastosowali dwóch łączonych chłodnic jak w f12 co umożliwia lepsze chodzenie więcej wody się mieści. Podaj mi przykładowe ulepszenia jakie są w silnikach piaggio?? Aha jak piaggio jest takie super to czemu bez problemu odsadzam kolegę swoją f12 a no ma nowy cylek?




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 20 lip 2009, 13:16 przez malagadeca, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 13:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
A co ma chłodnica w maladze związanego z silnikiem Minarelli ? Get brain

Smuggler nie miał do czynienia z silnikami Minarelli, nie rozśmieszaj mnie człowieku. Gdybyś w 1/4 wiedział tyle co on na temat jakichkolwiek silników, mógłbyś się z nim kłócić.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 20 lip 2009, 13:28 przez M_LoT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 13:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 11:27
Posty: 121
Lokalizacja: Rzeszów/StW
Pojazd:
Dobra weźcie skonczcie Aerox pałer i juz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kazdy ma na ten temat swoje zdanie :)




_________________

Niepozorny mały Potwór !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 22:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2008, 15:26
Posty: 54
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ludzie jak wy mnie śmieszycie nawet se nie zdajecie sprawy jak ja się śmieje z waszych kłutni :lol: Czytam to i się śmieje sam do siebie :mrgreen: Kłucicie się jak małe dzieci a i tak wiadomo że najlepszy silnik to jawowski 3 biegowy po prostu bezkonkurencyjny jest "!!"




_________________

Kymco S9 Lc 08.r

-Wydech Tecnigas Next-R (chrom)
-Sprężynki sprzęgła 2 żółte 1 niebieska Polini
-Rolki 6.5g Stage 6

...GSX-R moi mili na trójeczce robi whellie!...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:33
Posty: 67
Lokalizacja: Nowy Staw/Malbork
Pojazd:
Pochwalam Minarelli jak i P/G :) mi to tam obojętnie moim zdaniem do P/G jest więcej rzeczy Tuningowych jak i tańszych :) Minarelli sobie chwale bo sam mam minarelli i jestem zadowolony ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 22:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 11:27
Posty: 121
Lokalizacja: Rzeszów/StW
Pojazd:
Nie "!!" Aerox pałer :|




_________________

Niepozorny mały Potwór !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 22:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:33
Posty: 67
Lokalizacja: Nowy Staw/Malbork
Pojazd:
tak Aerox pałer jakoś Aprilia miała z początku mianrelli a potem co.? zrobili też Aprilie P/G ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 22:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
ja cenie P/G bo robie dużo kilometrów i nie żałuje silnika a nigdy mnie nie zawiódł




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy