Dzisiaj jest 27 sie 2025, 5:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2012, 13:16 
**

Rejestracja: 07 sie 2011, 18:42
Posty: 238
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Siema. Mam taki problem iż cieknie mi olej z przekładni.. nie bez powodu bo zalałem pod kor a podobno nie można :roll: Mogłem coś uszkodzić w ten sposób ? Bo już długo tak jezdze i czasem cieknie a czasem nie więc troche olałem i co mam z tym zrobic ? spuscic ? ale jak ?
Druga sprawa to taka ze mi skuter obrotów nie trzyma.. Po włożeniu 17.5mm trzymał ślicznie obroty lecz tylko jakiś czas.. Teraz jest tak, że na wolnych pochodzi 10sekund max a potem gaśnie.. dokładnie to sie dzieje tak ze trzyma 2-3 sekundy równo a potem spadają powoli aż gaśnie. Pewnie mi napiszecie, żebym śrubką od obrotów się pobawił, lecz to nic nie da bo dzieje sie coś takiego dziwnego, że jak podkręce mu obroty to dzień bedzie trzymal te obroty a potem już nie. Ogolnie to mi to nie przeszkadza bo skuterek pali na dotyk jezdzi elegancko tylko ze go sprzedac chce i to bedzie odpychało troszke.. Prosze o pomoc ;x


P.S: Czy ten problem z obrotami może powodować nieszczelny filtr powietrza ?


Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 20:23 przez SzpaQ, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 13:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Za dużo wlałeś oleju i najprawdopodobniej olej wylatuje odpowietrznikiem , musisz go trochę spuścić :)

Możliwe że gdzieś jest nieszczelny filtr i łapie lewe powietrze , ale to by też falował na obrotach




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 14:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
do roxa to wchodzi chyba 120 ml oleju :D Więc jak nalałeś ponad to za dużo :D
Co do obrotów , próbowałeś może śrubką ustawiać (mieszankową) ? Bo nie tylko od obrotów się ustawia , regulacja jest stopniowo ustawiana obiema śrubkami .




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 16:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
wlewa się 110ml oleju, jak chcesz spuścić trochę to masz taką śrubę pod karterem ;)




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 20:02 
**

Rejestracja: 07 sie 2011, 18:42
Posty: 238
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
aragon, "falował" czyli co ? ;d Ogólnie to bym jednak stawiał na filtr, gdyż jest on w bardzo słabym stanie i w miejscu łączenia filtra z gaźnikiem jest mokro, czyli mam uszczelnić filtr i powinien mi trzymac obroty ?


Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 20:22 przez SzpaQ, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 20:29 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
SzpaQ, falował znaczy skakał po obrotach raz wysokie raz niskie itp :mrgreen:
A jak filter jest mokry to masz gazior do regulacji albo membranki do wymiany




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 21:14 
**

Rejestracja: 07 sie 2011, 18:42
Posty: 238
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
ale moze poprostu się coś obsunęło i temu źle jest teraz bo wczesniej bylo git a wiadomo ze nasze drogi robia swoje ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 21:40 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Sprawdź króciec




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 22:04 
**

Rejestracja: 07 sie 2011, 18:42
Posty: 238
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
a konkretnie co w nim mam sprawdzic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 22:48 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
czy jest szczelny i nie popękany i jego okolice.
Sorka że w poprzednim poście nie napisałem




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 7:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
Sprawdź czy nie łapie powietrza
Filtr>Gaźnik , gaźnik>filtr , gaźnik>króciec ssący .




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 15:07 
**

Rejestracja: 07 sie 2011, 18:42
Posty: 238
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Króciec nie jest pękniety na 100% pewnie znowu o filtr chodzi..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 17:52 
**

Rejestracja: 07 sie 2011, 18:42
Posty: 238
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Sory za PPP ale chcialem dodac jeszcze ze jak zimny i stoi na centralnych to trzyma obroty, co to moze byc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy