Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2012, 20:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Niedawno założyłem koła SM i wyciągnąłem katalizator z wydechu. Wczoraj zrobiłem dłuższą trasę, bo wybrałem się na zlot i zauważyłem, że moto czasami szarpie. Np jadę na szóstym biegu całym gazem, puszczam manetkę i potem lekko odkręcę i w tym miejscu występuje szarpnięcie. Wcześniej tego nie zauważałem. Gdy moto stało na kołach enduro, z tyłu była zębatka 52z. Teraz przy SM jest 48z. Nie wiem czy to może mieć jakikolwiek związek z tym szarpaniem, czy może to, że usunąłem katalizator... Wspawana jest też końcówka z Leona V6. Dodam, że to szarpanie występuje ostatnio dosyć często, choć czasem uda się odkręcić gaz bez szarpnięcia. Jakieś pomysły??
Kupiłem ten motor w listopadzie, jest z 2007r ma niecałe 6k przebiegu, oprócz tego co napisałem seria. Do tej pory nie było żadnych problemów :/




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 21:46 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 20:29
Posty: 27
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Naciągnij łancuch i powino byc ok




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Beta/RR_50/130862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 22:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Łańcuch był naciągnięty a koło ustawione, chyba że dałem za duży luz. Ale z ciekawości spowrotem założę zębatkę 52z to wtedy naciągnę go jeszcze raz. Jeszcze jakieś sugestie??
Usunięcie katalizatora na pewno nic do tego nie ma?? Pytam dla pewności. Ostatnio ogólnie zaczynają mi się jakieś problemy z tym moto, ale wtorek i czwartek mam wolny to będę grzebał...




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 22:07 przez David95Tkr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 22:26 
*

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:51
Posty: 176
Pojazd:
To szarpanie ma związek z wyciągnięciem katalizatora,teraz jest lepszy rezonans i potrzebuje więcej paliwa. np dysza większa lub zapinka na iglicy ale wątpię że zapinka poskutkuje Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 10:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Dysza jest 102, gaźnik Dellorto 16mm. Ta dysza będzie odpowiednia??
Przede mną na pewno regulacja gaźnika, bo to pożera 6l w serii :evil:




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 13:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Mój przy 70cc i sportowym kominie i gaźniku 16mm przy dyszy 115 łyka maxymalnie 4,5l przy dzidowaniu także pobaw się może coś z iglicą też :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 13:40 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Ja w TZR miałem podobnie, po prostu naciągnij dobrze łańcuch, ale znów nie za mocno. Przynajmniej u mnie problem minął.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 16:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Za chwilę wybiorę się do garażu.
Iglica jest na środkowym ząbku z 5. Przestawiać?? Czy tylko regulacja składem mieszanki?




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 17:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Daj ząbek niżej na iglicy i wyreguluj po tym gaźnik. Wyjąłeś katalizator to trochę więcej masz mocy, przez co paliwa potrzebuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Dziś wyczyściłem gaźnik i miałem regulować ale przyjechał kumpel i zabraliśmy się za uruchomienie kaszlaka.
Zauważyłem następny problem. Czasami np. na 1 biegu jak ruszam i odkręcę gaz do spodu, żeby szybko się wkręcił, to wtedy moto przerywa. To też przez niewyregulowany gaźnik??? Teraz spala mi 6l. bartekxc Jak podniosę iglicę o ząbek wyżej to nie będzie palił jeszcze więcej?? :|




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy