Dzisiaj jest 20 lut 2025, 21:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2012, 8:58 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
Ściągnołem tłok bo chciałem załozyć większy cylek ale sworzen niepasował więc ząłożyłem ten seryjny (kolega zakaładał) i złaożył strzałką do góry a tymi dziuram w strone kanału wydechowego, tłok sie rozsypał (skuter chodził dosłownie 15 seund na sucho bez oleju bo pompa oleju powietrze pompowała bo olej wężykiem niedoleciał ale potem zaczął kopcic i po chwili kolega dał troszke gazu i bum) są dwie małe rysy na cylindrze i tłok ewidętnie zatary i rozsypał sie na górze i kawałek go wyrwało z piersieniami, czy rozsypał sie przez to że został odwrotnie założony? i czy niedostały sie kawałki jego do skrzyni korbowej i jakie mogą byc tego konsekwencje oprócz zatartego tłoka i cylindra? tu macie zdj tłoka Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

i jeszcze jedno pytanie, bo kupiłem tłok którego sworzen bedzie pasował ale on jest z innego sklepu i ma inne wyciecia i ma inne wycięcie wokół tej dziury na sworzeń, ale wymiary są takie same jak ten od zestawu 70 cm, będzie wszystko ok i będzie chodził i będzie dobrze na nim silnik pracował?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 8:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Taak, źle założony tłok to przyczyna Twojego uszkodzenia, jeśli wszystko inne było poprawnie wykonane. Tłok zakładać strzałką W STRONĘ KANAŁU WYDECHOWEGO ! Nawet w instrukcji cylka to pisze. Jeśli rysy w cylindrze nie są zbyt głębokie, to po założenu nowego tłoka powinien chodzić bez problemu. O wycięcia się nie martw. Dobrze złóż i powinien śmigać.




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 19:28 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
a wał i łożyska po tej awari są ok? i jak sprawdzic czy kawałki tłoka niedostały się do szkrzyni korbowej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 7:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
to już tylko rozpołowienie karterów Ci zostało, u mnie było podobnie z tłokiem, i nic nie przedostało sie niżej.




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 14:26 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
ale słyszałem że jak wał jest skrzywiony lub łożyska są cos nie tak to nieda sie zrobic obrotu lub wyczuwa sie ze jest opur, i naprawde jedeynym sposbem jest rozkłądania karterów. i co by sie stało jak bym ząłożył nowy cylek z tłokiem a wał lub łożyska były by zepsute lub kawałki tłoka były by w skrzyni korbowej?

mógłby mi ktos odp bo przyszedł mi nowy cylinder i niewiem czy zakładac?

i jeszcze do teg pytanie czy moge jezdzic na cylku 70 z gaźnikiem 12mm i dyszą serią czylki około 57 i wszystko będzie ok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 15:06 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
do cylka 70 najlepiej gaznik 19 lub 21mm. dysza zalezenie od filtra i wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 15:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Np ten Gazior http://allegro.pl/gaznik-19mm-phbg-minarelli-i2327241947.html wejdzie w seryjny króciec ? :roll:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam


Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 15:24 przez Zaran., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 18:48 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
a ten by pasował i wystarczył? http://moto.allegro.pl/nowy-gaznik-dell ... 96886.html


i odp mi prosze na to : ale słyszałem że jak wał jest skrzywiony lub łożyska są cos nie tak to nieda sie zrobic obrotu lub wyczuwa sie ze jest opur, i naprawde jedeynym sposbem jest rozkłądania karterów. i co by sie stało jak bym ząłożył nowy cylek z tłokiem a wał lub łożyska były by zepsute lub kawałki tłoka były by w skrzyni korbowej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 23:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Prosta logiczna odpowiedz posypało by się wszystko złap wał z dwóch stron pomachaj jak ma takie większe luzy to do dupy takie delikatne przypuszczalne są :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 23:10 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
sam pomyśl.
jak byś odpalił to by ci wszystko przemieliło i do wymiany ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 8:33 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
czyli tak: łożyska sa ok, wał sprawdzic, jeśli będzie duzy luz to szkrzywiony jeśli mał to dopuszczalny i ok. kolega mówi że da sie zobaczyc czy cos jest w skrzyni korbowej i ze da sie to odkurzaczem wyciagnać. możliwe to jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 8:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
kamilk223, Spróbuj obrócić silnik do góry i wysypać z niego ten syf.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 9:55 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
silnik jest leżący, od góry czyli wybic oske która go trzyma a amortyzator który jest z tyłu zostawić?

i czy tamten gaźnik będzi pasował?


edit: odp prosze na to pytanie wyżej

Zapadła decyzja ze będę wyciagał i rozpoławiał silnik, na co powinienem zwrócić uwage i jakię będa największe trudności i na co musze uważac żeby niezepsuć a najlepiej by było jak by mi ktos napisał co pokolei zrobić


Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 13:49 przez kamilk223, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 14:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Masz poradniki poszukaj sobie ;)




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 14:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Nic ci do srodka nie wpadlo bo jak ?
Jezeli ze strony od wydechu ci to odpadlo to moze byc to tylko w wydechu zobacz w nim. Bo nawet kanalu niema od dolu zeby moglo to wrocic. I nie baw sie w przechylanie silnika.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 19:25 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
czy ten gaźnik będzie pasował i czy średnica jest wystarczajaca? http://moto.allegro.pl/gaznik-19mm-f-ac ... 53865.html

gość u którego kupowałem skuter mówi że są w srodku te opiłki i trzeba rozpoławiać


. jak odkręcić magneto bez ściagacz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 20:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Magneto odrkęcasz normalnie, blokując tłoka, a ściągasz je ściągaczem, a jak nie masz ściągacza to możesz spróbować dwoma śrubokrętami podważać, ale ostrożnie zeby nie pokrzywić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2012, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Moje magneto wystarczy popukać młotkiem dookoła i podważyć w kilku miejscach srubokretem obracajac walem. Ostatnio mialem maksymalnie dokrecone a i tak zeszło w ten sposob.




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy