Dzisiaj jest 30 lis 2024, 2:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2012, 12:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Stukanie występuje tylko na wolnych obrotach, zauważyłem ze jest lekko nieregularne gdyż czasami ustanie na sekundy i znowu powróci. Stukanie pojawiło się po zmianie cylindra.Na poprzednim setupie było cicho. łozysko korbowodu górne ma przebieg około 1000 km jest ono Malossi MHR więc pancerne. Łozysko dolne sprawdzane było wiele razy i również nie dostrzegłem żadnych luzów pionowych(kompletnie żadnych) luzy na boki były ale to norma.Powoli wykluczam opcje Układającego się łożyska korbowodu gdyż przejechałem juz około 120-130 km a stukanie jak było tak jest.Cylinder nie dotarty włąsnie o przebiegu około 120-130 km.Tłok o świece nie uderza,można wykluczyc,wszystko dokręcone własnie wydaje mi się,że odgłos ten dochodzi z karterów mniej więcej w okolicach wału/cylindra. Nic nie wibruje ,wszyskto chodzi elegancko tylko to stukanie nie pokoi.

Tutaj film : http://www.youtube.com/watch?v=kZB5Oye28_A&feature=youtu.be



PS:Do modetarotów---> Założyłem dwa tematy jeden tutaaj drugi w dziale : Ogólne. Z powodu iż do tego działu zaglądają userzy z wiedzą na dany temat/dany silnik. Natomiast do działu Ogólne zagląda więcej osób ,wiele z nich ma pojęcie ogólne o silnikach 2t więc prosze o NIE USUWANIE tematów ;) Pozdrawiam i z góry dzięki.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 16:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
krzysiek39, Wydaje się jakby to górne łożysko korbowodu.Nie uszkodziłeś go na pewno przy montażu tłoka?Pamiętam że jakiś czas temu był podobny temat i było właśnie winne to łożysko.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 16:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Napewno nie uszkodziłem;) Tyle,że to MHR a 1k przebiegu więc jak na nie to mało.Bardziej prawdopodobne jest dolne korbowodu lecz przy sprawdzaniu przed montażem(100 km temu) zero luzów.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Miałem podobne stukanie w Ogarze 200 i było to łożysko na sworzniu tłoka. Zaczęło stukać w zimie,a dopiero pod koniec wiosny padło - główka korbowodu była pęknięta i miała kształt jaja,a łożysko znalazłem w skrzynce korbowodowej.......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy