Dzisiaj jest 30 lis 2024, 4:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Czy lepiej kupić cylidner Power Force 70 cm3 czy Chińczyk 90 cm3 (pseudo90) wraz z dobrym tłokiem
Czas głosowania minął 26 maja 2012, 9:19
Power Force 70 cm3 45%  45%  [ 5 ]
Chińczyk 90 cm3 + dobry tłok 55%  55%  [ 6 ]
Liczba głosów : 11
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Rieju MRT
Post: 12 maja 2012, 9:19 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 21:49
Posty: 4
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Witam.
Jestem posiadaczem Rieju MRT 50 2011 r. :) (dwusuwowy silnik, koła kostka,am 6)
Przełożenie 11:53 V-max 85 km/h Tecnigas E-nox dysza 94 reszta full seria :) Niżej photo ale niestety nie real bo galeria mi się usunęła na jednym serwisie :)

Obrazek

Dzisiaj zmieniam zębatkę przednią na 13 na większy v-max i montuje Polini Air-Box filtr powietrza :) Powiem co to dało i podzielę się wrażeniami :)

Teraz tak myślałem nad zmianą cylka i otóż to.
Zastanawiałem się nad dwoma :
1. Power Force 70 cm3 cena 400 zł poniżej

Link :
Aukcja Power Force 70 m3

2. Kandydat drugi chińczyk za 150 zł ! :)
Oczywiście chińczyk za 150 zł + tłok włoskiej tym razem firmy motorparts za 220 zł :)


Linki :

Cylinder Pseudo 90 cm 3 czyli 75 cm3 Chińczyk

Tłok do chińskiego cyla za 220 zł Motorparts


Co o tym myślicie który zestaw lepszy ?? Głównie zależy mi na cenie max 500 zł nie więcej chcę w to wydać w tym zawrzeć cenę nowych łożysk jakie polecacie ?
Czytałem że w power force puchną tłoki :), w chińczykach słyszałem jeszcze gorzej ale jak sądzicie z takim porządnym dwupierścieniowym tłokiem nie chińskim porównywalnym z vertexem to chyba byłby lepszy od power force co nie ?
Cena zresztą taka sama jak power'a by wyszła z tym tłokiem :D

Aha jak myślicie co by było lepsze oraz bardziej żywotne :) ????

PS. Nie chcę dozbierać kasy na coś lepszego !!




_________________

"Tanio skóry nie sprzedam"


Ostatnio zmieniony 12 maja 2012, 9:20 przez Luxfores, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 9:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
power force to gówno pseudo 90 jest bdb. wykonane nawet na seryjnym tłoku pseudo troche posmigasz power force jest słabszy od pseudo




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 10:16 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 21:49
Posty: 4
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Właśnie trochę pośmigam a ja chciałbym pośmigać z 10k chociaż na tym cylku:)
Myślisz że ten tłok od motorparts by był ok ? Bo nie wygląda chyba na jakiś cienki, i cena też cieńka nie jest, co chyba gwarantuje trwałość :)
Czyli myślisz że lepszy byłby chinol z tym tłokiem ?
Bo widziałem że ty też masz ten cyl zamontowany jeździsz na tym tłoku zestawowym czy jak ?
Bo ten co ty linkowałem to jest dwupierścieniowy, a zestawowy jedno.




_________________

"Tanio skóry nie sprzedam"


Ostatnio zmieniony 12 maja 2012, 10:18 przez Luxfores, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 11:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
tłok z zestawu jest troche słabej jakości ja na nim zrobiłem okolo 10k ale ten z motorparts zagwarantuje Ci mocniejszy dół




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 12:09 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
tłoki z motorparts są bardzo dobre. Cylindry pseudo 90cm są dobrej jakości, tylko w tych zestawach tłoki są słabe. Więc jak zakupisz ten tłok i cylinder myślę że zrobisz parę tysięcy km, jeśli dobrze dotrzesz go. Dobrze by tez było jak byś odłączył dozownik




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 15:40 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 21:49
Posty: 4
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Dlaczego odłączył ?? Wiem że potrzeba będzie więcej oleju ale można go ustawić a nie zawsze dolewać do paliwa :)




_________________

"Tanio skóry nie sprzedam"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 16:10 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Luxfores, tylko wiesz ile więcej trzeba tego oleju :?:
Przy większych cylkach zaleca się odłączenie dozownika




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 16:31 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 21:49
Posty: 4
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
oleju x1,5 około czytałem gdzieś ile powinno się np. przy tłokach 47 mm




_________________

"Tanio skóry nie sprzedam"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy