Dzisiaj jest 26 lis 2024, 16:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2012, 20:37 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 19:40
Posty: 22
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
Witam. Mam problem z moją DT, bardzo szybko się przegrzewa i tak jakby tłok puchł na dwóch ostatnich biegach. Termostat wywalony , chłodnica czysta i sprawna, tłok jest oryginalny, podejrzewam, ze może zapłon się zepsuł bo praktycznie co 300-500km muszę wymieniać święcę bo jest stopiona. Co o tym sadzicie ? może to być zapłon czy raczej coś innego?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Pokaż jej zdj bo nie wierze :P jeśli termostatu nie ma i się grzeje to albo za mała chodnica( może masz nie oryginalną), ewentualnie pompa wody nie działa tak jak należy albo jeszcze masz ostro za uboga mieszankę i to dl. Masz problemy z odpalaniem i wgl moto dobrze chodzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 20:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
slawny pisze:
muszę wymieniać święcę bo jest stopiona
Wyreguluj gaźnik bo zaraz dziura w tłoku będzie!Świeca się topi ponieważ ma za za dużo powietrza a za mało paliwa.Stąd bierze się wysoka temperatura i topi się elektroda.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 20:52 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 19:40
Posty: 22
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
chłodnica jest oryginalna. Pali na kopa, kompresja jest bardzo dobra. Miałem dysze 100 zalewała się teraz mam 95 i chodzi (chodziło, jakiś czas ) super. Pluje olejem z wydechu wiec raczej nie ma go za mało , może to ta pompa ale jak to sprawdzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Najprościej odepnij wąż od pompy i spuść płyn w pompie zostanie trochę płynu i zakręci rozrusznikiem powinna trochę plunąć płynem, albo rozkręć pompę i sprawdź czy sam wirnik nie obraca się na wałku czy wgl jest tam wszystko ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 21:00 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 19:40
Posty: 22
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
sprawdzę to. a może być to coś z tym zapłonem? bo ona po przejechaniu 500m pod górę wrzucam 5 i tak jak by ktoś mi hamulec nacisnął , łapie tłoka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Zapłon odpada :P łapie Ci tłok przez to że się przegrzewa i po każdym takim złapaniu moto jest coraz słabsze, ma mniej mocy więc pod ta górkę bd coraz gorzej. Ja bym na Twoim miejscu to zrobił a nie jeździł bo do końca zniszczysz cylinder, tłok i pierścienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 21:09 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 19:40
Posty: 22
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
ok jak rozwiąże problem to napisze , ale czekam jeszcze na inne pomysły .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 12:09 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 19:40
Posty: 22
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
nadal nie mam pojęcia co to jest :?: pompa wody jest sprawna . gdy podłączyłem moduł od tzr kolegi nadal się grzała ale już tłok nie puchł i nie stawał co może być jeszcze przyczyna grzania się dt . pomocy!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 12:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
A robiłeś to co napisał wojak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 13:45 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 19:40
Posty: 22
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
Czyli co dac jej wieksza dysze ?
Ale motor tydzien temu był u mechanika na regulacji gaznika. Macie jeszcze jakiś pomysł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 14:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
slawny, Moim zdaniem to dalej źle wyregulowany gaźnik "!!" Ładnie się wkręca na obroty?Jaka dysza ,jaki filtr?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 14:50 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 19:40
Posty: 22
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
Wkreca sie dobrze mam wydech technigas e nox, dysza 95 , filtr seryjny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 16:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Daj tą dysze 100 ewentualnie jak nie chcesz sie bawic to iglice na maxa podnies(zabezpieczenie na sam dół) oraz śrubke od mieszanki wykrec kilka obrotów.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 17:08 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 19:40
Posty: 22
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
tydzień temu zmieniłem dysze właśnie ze 100 na 95. na seryjnym wydechu i dyszy 100 było dobrze a na technigas i dyszy 100 zalewała się, dlatego zmieniłem na mniejsza i super śmigało . radzisz z powrotem włożyć tą 100?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 18:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
slawny pisze:
tydzień temu zmieniłem dysze właśnie ze 100 na 95. na seryjnym wydechu i dyszy 100 było dobrze a na technigas i dyszy 100 zalewała się, dlatego zmieniłem na mniejsza i super śmigało . radzisz z powrotem włożyć tą 100?

Zawsze do sportowego wydech daje się większą dyszę a ty zrobiłeś na odwrót :roll: .Poza tym jakim prawem na sportowym wydechu ci zalewało a na seryjnym nie?Skoro sportowy to wyższe obroty a to się = większa ilość paliwa.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 20:24 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 19:40
Posty: 22
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
zasada zasada ale u mnie zawsze wszystko jest na odwrót :lol: zalewało go na średnich obrotach tak ze nie wkręcał się wyżej a na wysokich dobrze a teraz idzie rawno i dobrze na średnich i na wysokich. ale nie chodzi o to tylko o to ze się grzeje i puchnie tłok , co mogę jeszcze zrobić ? włożyć ta dysze 100 i sprawdzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 12:56 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
Kupiłem enoxa do dt i nie doczytałem że trzeba wymienić dyszę, stopiło mi świecę, wytopiło dziurę w tłoku po czym dałem cylinder do szlifu i kupiłem tłok meteor. Wymieniłem dyszę na większą (problemu z upalaniem świecy niema) , po drodze okazało się że termostat jest zepsuty więc go wywaliłem lecz moto od czasu szlifu ciągle się grzeje tak jak u kolegi. Wpadłem na pomysł jeszcze wymienić uszczelkę pod głowicą bo woda w chłodnicy jest strasznie brudna. Jak to nie pomoże to nie wiem co będę robić.. :roll:




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 14:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
skamils, Ile km zrobiłeś na tym tłoku?Być może to jego wina.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 14:34 
*

Rejestracja: 11 maja 2012, 19:40
Posty: 22
Lokalizacja: Jasło
Pojazd:
Jak wymienisz tą uszczelkę to daj znać czy pomogło. Może obu nam się grzeje przez to ze wymieniliśmy na technigasa ? ale chyba wydech do temperatury nic nie ma ale spróbuje założyć seryjny wydech może to coś pomorze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy