Dzisiaj jest 29 cze 2025, 0:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zapłon Aerox?
Post: 08 maja 2012, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2010, 13:36
Posty: 115
Lokalizacja: Wodzisław
Pojazd:
Witam mam pewien problem z swoim skuterem... jest to yamaha aerox z roku 2007.. postaram sie w skrocie opisac swoj problem... Jakis czas temu wziolem sie za skuter i zauwazylem ze brakuje mu napiecia.. latwo to bylo sprawdzic po przez montaz wszystkich zarowek tzn (swiatla przednie i tylnie) gdy mam zamontowana przednia "przepalona" zarowke skuter jedzie normalnie gdzies na odcinku dopiero 200m na pelnej manetce na chwile zabraknie mu napiecia.. jezeli od razu mam zamontowana "dobra" zarowke z przodu skuter przerywa i nie wkreca sie na wiecej niz 1/2 obrotów... mozna tez zauwazyc ze gdy przelaczam swiatla mijania na drogowe , przez sekunde kiedy oba swiatla sie nie pala skuter orazu dostaje kopa..

mialem okazje sprawdzic cewke z innego aeroxa oraz regulator napiecia , obie rzeczy mam sprawne wiec prawdopodobnie zostaje zaplon ?
moje pytanie brzmi czy jest jakas mozliwosc naprawienia tego czy po prostu musze kupic nowy zaplon? jak tak to najlepiej jakby ktos mi podal link... aktualnie nie bardzo moge sprawdzic jaki posiadam bo brakuje mi sciagacza magneta : /

z gory dziekuje i licze na pomoc kogos z forum !


Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 17:25 przez Swirek92, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 14:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Wydaje mi się, że prąd z iskrownika jest podzielony na obieg. Czyli oddzielny prąd masz dla samego zapłonu a oddzielny do innych rzeczy (światła, klakson) I wydaje mi się że problem leży w kombinowanej elektryce która podaje jeden prąd na cały obieg lub prąd z iskrownika nie jest pełny w 100 % czyli jakby iskrownik nie był sprawny. Sprawdź całą elektryke czy jest oryginalna i napięcie iskrownika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 9:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2010, 13:36
Posty: 115
Lokalizacja: Wodzisław
Pojazd:
Czym mam sprawdzić napięcie iskrownika? Jakie powinno ono być? Nie jestem elektrykiem jak sprawdzałem wszystkie kable wydawały mi się okey..; o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 17:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Miernikiem uniwersalnym. Każdy kabelek sprawdzaj. Jak napięcie na którymś będzie się różnic to to będzie wiadomo o co chodzi. A le ja stawiam na nieoryginalną elektryke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 9:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2010, 13:36
Posty: 115
Lokalizacja: Wodzisław
Pojazd:
Jeżeli jak sprawdzę i napięcie w wszystkich kablach będzie okey to co zrobić? Jeżeli nie będzie okey to też co zrobić?; D :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 10:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 17:37
Posty: 81
Lokalizacja: lomza
Pojazd:
a może wina jest w regulatorze napięcia? :roll:




_________________

RexiK
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 26#1509626




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 13:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2010, 13:36
Posty: 115
Lokalizacja: Wodzisław
Pojazd:
pisałem już wyżej ze regulator napecia mam nowy i dobry ;/ !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 15:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Swirek92, No to trzeba będzie szukac po schemacie i kabelkach. Zobacz może gdzieś masz baleki połączone albo cos.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 17:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Zapłon i zasilanie swiateł, klaksonu itp. to dwa oddzelne, niezaleze od siebie układy. Nie sadze, zeby wlaczanie lub wyłaczanie swiateł miało wpływ na prace silnika. Moze Ci sie tylko tak wydawało? Jesli faktycznie tak jest to szukaj kontaktu kabli plusowych zapłonu z pozostałymi plusowymi.

Jesli to wina samego zapłonu to bardzo łatwo to sprawdzic. W dziale zrob to sam jest biblioteka, w ktorej znajdziesz poradnik jak to zrobic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2010, 13:36
Posty: 115
Lokalizacja: Wodzisław
Pojazd:
patrolek, No faktycznie tak jest ! jezeli chce jechac na skuterze i wrzuce mu z przodu przelalone swiatla mijania to skuter ciagnie normlanie z wyskokich obrotów gdy przelacze mu na dlugie od razu przerywa i strzela z tłumika..

Postaram się tak jak mówisz poszukać plusowych kabli i ich specnie z innymi..

Może mała podpowiedz jak są oznaczone takie kable i skąd mam wiedziec czy to plus czy minus , da rade to zobaczyc na mierniku ? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 21:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Swirek92, Znajdź sobie schemat elektryczny lub ksiązke serwisową w necie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 17:37
Posty: 81
Lokalizacja: lomza
Pojazd:
u mnie jest taki błąd w elektryce że przerywa prace silnika, i muszę jeździć na włączonym kierunku :roll:




_________________

RexiK
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 26#1509626




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 23:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Nie ma ich duzo:
Jeden wychodzi z impulsatora, drugi z cewki ładującej (oba na iskrowniku) i oba idą do modułu , z niego dalej do stacyjki i do cewki zapłonowej z cewki do kabla WN i na świecę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 17:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2010, 13:36
Posty: 115
Lokalizacja: Wodzisław
Pojazd:
patrolek, odezwe sie jeszcze do Ciebie na GG w jakich godzinach Cie zastane?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 13:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2010, 13:36
Posty: 115
Lokalizacja: Wodzisław
Pojazd:
zeby sciagnac magneto i zaplon potrzebuje , sciagacza ? czy mozna to normalnie odkrecic ?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 15:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
NA śrubokręty powinienes da radę :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 8:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2010, 13:36
Posty: 115
Lokalizacja: Wodzisław
Pojazd:
Jest gdzies jakis filmik ktory przedstawia jak sciagnac magneto ? :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 12:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Lepiej kup sobie ściągacz. Czasami ze ściągaczem nie jest łatwo, a co dopiero z jakimiś home made narzędziami.

1:16
http://www.youtube.com/watch?v=FXAleWvQyVY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 11:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2010, 13:36
Posty: 115
Lokalizacja: Wodzisław
Pojazd:
Nie wiecie czy sciagacz z Simsona bedzie pasowac do roxa ?

Jezeli nie to gdzie moge nabyc scigacz pod minarelli szukalem na allegro nie znalazlem ; /




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy