Dzisiaj jest 17 lis 2024, 6:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 592 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Następna

Na jaki Kolor Pomalować NRG POWER'a
Black-Green 31%  31%  [ 70 ]
Yellow - Black 44%  44%  [ 99 ]
Violet - Black 24%  24%  [ 54 ]
Liczba głosów : 223
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Więc tak, dziś bardzo mi się nudziło więc postanowiłem wyczyścić karter w środku. Wygląda jak nówka, ale wiadomo że jakieś niedoskonałości zawsze zostają po eksploatacji. Zrobiłem też foto jak wygląda urwany gwint, powiem tyle : łatwo nie będzie tego naprawić... Foty :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Czekam, na wasze porady...




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 19:26 przez matiu1234, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 20:12 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
Nie za wesoło. Tak mocno było dokręcone, że ukręciłeś czy jak? Moim zdaniem to jest lipa.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 20:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Huhu, albo nowy wał ale to duże koszta albo dospawać do tego takiej samej długości i grubości pręty i nagwintować go? Nie wiem czy to zda egzamin ale może..




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 20:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Zastanawiałem się czy nie nadspawać na te resztki gwintu na wale tyle samo na długość co był, potem obszlifować spaw i zrobić na nim nowy gwint. Powinno być ok.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Siema, po dłuższych namysłach przyszedł mi pomysł na inną naprawę wału. Przeszedł mi jednak pomysł z naspawywaniem wału ponieważ było ryzyko stopienia wału. Dziś wyjąłem wał z karterów bo musiałem jakoś to równo obrobić a nie było bardzo jak tego złapać i w ogóle jak bym to manualnie robił to by było nie równo. Wał chwyciłem w tokarkę i resztę gwintu obciąłem oraz w środku wywierciłem otwór w którym będzie gwint. Trochę to potrwało zanim ładnie się to obrobiło ale było warto bo zaoszczędziłem prawie 400zł. Przy okazji skorzystałem z okazji że silnik został wyjęty z ramy postanowiłem go dokładnie wyczyścić . Na razie jeszcze nie dokładnie bo mało czasu miałem ale trochę lepiej już wygląda niż przedtem. Foty :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jutro zdejmę tylną felgę, postaram się dokładniej wyczyścić karter i biorę się za składanie silnika . Komentujcie !




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 22:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
A jakim cudem ci sie ulamal ten gwint :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Strasznie się zapiekł i przy odkręcaniu pękł. Następnym razem chyba będę dokręcał nową śrubę kluczem dynamometrycznym :P




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 1:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2010, 16:24
Posty: 157
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ja mam taki sam problem z przełożeniem, pękło i nie mogę przykręcić dzwonu :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 7:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
MATRIX1922, u ciebie to może być już lipa, bo wałek przełożeń jest trochę cieńszy niż wał korbowy i w nim chyba nie dało by rady zrobić coś takiego jak u mnie.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 9:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
matiu1234, Wiesz o tym, ze bedziesz musial dac wal do wywazenia? Choc moim zdaniem i tak nie da rady...


Ostatnio zmieniony 13 maja 2012, 9:21 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 14:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
maciek805, Wału raczej nie ma potrzeby wyważać ponieważ wszystko było robione na tokarce, a poza tym było robione tylko i wyłącznie na początku, w środku pod frezami .
Powinno zdać to egzamin, ale czas pokaże .




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 15:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2011, 14:06
Posty: 160
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
Wał bedzie lżejszy z jednej strony i może mieć bicie ;D




_________________

Aprilia SR70R Factory Projekt Racing

Wejdź, zobacz i skomentuj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 15:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Może ale nie musi :lol: Pożyjemy zobaczymy.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 15:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2011, 14:06
Posty: 160
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
matiu1234 pisze:
Może ale nie musi :lol: Pożyjemy zobaczymy.


Zbieraj na nowy wał :mrgreen: :P :) :< :O :twisted: :wink: :lol: :D :cool:

Jak to poskładasz to zapodaj jakiś filmik jak to lata . Nie doczytałem , jaki teraz masz wydech ? Dalej tego spawaka ? ;>

PS.Rypie cie jednym postem :D




_________________

Aprilia SR70R Factory Projekt Racing

Wejdź, zobacz i skomentuj :)


Ostatnio zmieniony 13 maja 2012, 15:26 przez CustomKid, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
CustomKid pisze:
Jak to poskładasz to zapodaj jakiś filmik jak to lata . Nie doczytałem , jaki teraz masz wydech ? Dalej tego spawaka ? ;>


Jak byś śledził cały temat to byś widział że siedzi już od dawna polini evo 8.

CustomKid pisze:
PS.Rypie cie jednym postem


Szczeniackie zagrywki, nie rozumiem ich ...




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 16:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
uciales gwint, a tam na koncu, na czopie walu sa dwie dziurki- od strony zaplonu i od wariatora. W tych miejscach wywaza sie wal, a ty to uciales. Takze gratuluje, mozesz zbierac no nowy wal, niestety...

Tak czy owak ja bym sie staral o reklamacje tego - czop walu nie moze byc tak slaby!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 16:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Zauważ ze będzie jeszcze wkręcana w ten wał śruba która powinna wzmocnić trochę wał.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Tzn. to raczej nie powinno mięć dużego znaczenia, bo nie było robione na dużej powierzchni. Na ośce można robić, ale jak by robić coś na jakiejś innej części wału to wtedy by trzeba było go wyważać.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 16:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Eh next PPP :roll:

A teraz Up. Wczoraj już prawie do końca poskładałem silnik w NRG ale brakuje mi tylko prawego simmeringa Corteco , uszczelek Air Sal'a pod cylinder i gaźnika Dell'orto 21mm Black Edition na które czekam :D Myślę że jutro powinny już być bo p. mieloch wysłał jeszcze w piątek. Silnik jest już czyściutki, wał z łożyskami siedzi, wymieniłem też olej w przekładni by już troszkę miał przejechane. Poprawiłem jeszcze trochę polerkę pokrywy przekładni żeby się lepiej świeciła 27 maja na zlocie ( zapraszamy wszystkich, im więcej tym lepiej xD ). Ogólnie to się starałem składać wszystko na czysto żeby potem jakichś jaj nie było tylko od razu siadać i jazda. Jutro jak przyjdzie paczuszka z częściami to postaram się od razu wszystko złożyć do kup'y i zrobić first run. Przy okazji zrobiłem już zarys mocowania przełączników świateł i kierunkowskazów które wytnę jutro. Chciałbym się wyrobić do niedzieli. Potem to zostaje tylko zatankować do pełna bak i lecieć na zlot xD.

Foty :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jutro postaram się wrzucić kolejnego Up'a. Komentujcie !!!




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 16:18 
***

Rejestracja: 04 lis 2011, 11:08
Posty: 647
Pojazd:
super :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 592 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy