Dzisiaj jest 30 lis 2024, 0:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2012, 8:09 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 9:14
Posty: 18
Pojazd:
Siema wszystkim, mam parę pytań co do tuningowania Łosia, z tego co słyszałem to opornie to idzie i ciężko coś z tego wyciągnąć, więc staram się do niego jak najlepsze części wsadzać. I tutaj rodzą się moje pytania:

1. Czy jest w stanie pomóc mi w doborze modułu do Zippa Rengera ? Jest to 5 pinowe złącze w kształcie litery U, wygląda mniej więcej tak:
|•....•|
|•.•.•|

• - Pin

Mam nadzieję że rozczytacie się z tego :D Musiałem wykropkować bo niestety forum nie lubi dużej ilości spacji. :D

2. Czy jak mam pęknięty filtr powietrza to tracę na mocy czy nie ? I czy opłaca się mi brać stożek czy może kupić jeszcze jeden seryjny filterek, taki jak ten tutaj. Seria filtr powietrza Łoś

3.Aktualnie mam wrzucony cylek 75 był skok mocy, czułem że jest tej mocy więcej ale już się przyzwyczaiłem i brakuje mi tego, dużo daje wymiana dyszy ?? Jeżdżę na seryjnej.

4. Ostatnie pytanie to czy opłaca się wymieniać Kruciec ssący (Tak to się zwie ??) aktualnie mam seryjny.

To by było na tyle jak sobie jeszcze o czymś przypomnę to się odezwę.

Pozdro MrAve


Ostatnio zmieniony 10 maja 2012, 8:09 przez MrAve, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 8:35 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
MrAve pisze:
1. Czy jest w stanie pomóc mi w doborze modułu do Zippa Rengera ? Jest to 5 pinowe złącze w kształcie litery U, wygląda mniej więcej tak:
|•....•|
|•.•.•|

• - Pin
Ja proponuję, abyś jakąś fotkę dał tego modułu, nawet z neta, łatwiej będzie.

MrAve pisze:
2. Czy jak mam pęknięty filtr powietrza to tracę na mocy czy nie ?
Raczej nie powinieneś tracić mocy, co najwyżej ja jest duże pękniecie to może więcej syfu wlatywać do filtra.
MrAve pisze:
3.Aktualnie mam wrzucony cylek 75 był skok mocy, czułem że jest tej mocy więcej ale już się przyzwyczaiłem i brakuje mi tego, dużo daje wymiana dyszy ?? Jeżdżę na seryjnej.
Wrzuć 110 ccm . A dyszę, zawsze można wymienić na większą.

MrAve pisze:
4. Ostatnie pytanie to czy opłaca się wymieniać Kruciec ssący (Tak to się zwie ??) aktualnie mam seryjny.
Ale na jaki wymienić ? Najlepiej idź z starym króćcem i zobacz niby tzw. sportowe, albo coś, czy będą mieć większą średnice, jeśli będzie taka sama to wiadomo nie ma sensu kupować ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 8:47 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Ja bym ci od razu proponował silnik 110cm, mój kolega w łosiu ma to mu leci trochę ponad 80 :)




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 8:53 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 9:14
Posty: 18
Pojazd:
Wow emm 80 km/h przy silniku 110 ccm ?? Nie sądziłem że to aż tak kijowo się tuninguje, ehh coś mi się zdaje że łosiu do wakacji pójdzie na allegro. ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 12:45 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Mi ogar 900 72ccm jechał GPSowe 75-77km/h, a zębatki miał takie, że często wkręcał się do "odcinki" na ostatnim biegu, więc z silnikiem 110ccm na pewno pojedzie GPSowe 85-95 w zależności od zębatek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 13:00 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 9:14
Posty: 18
Pojazd:
Z tego co słyszałem trzeba odpowiednio dobrać części, nie znam marki ale taki sam silnik jak w moim posiada jakiś sprinter to jest jego model, można na 75 Spokojnie wyciągnąć 90 z obciążeniem 200 kg na plecach.

@Edit.

Tutaj jest obrazek modułu właściwe jego wejście, możecie coś doradzić na prawdę dobrego ?? Obrazek

Podobno z tego silnika można wyciągnąć ok 12k obrotów.


Ostatnio zmieniony 10 maja 2012, 13:02 przez MrAve, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 13:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
stożek jeśli masz 72cc da na przyspieszeniu , jak filtr jest pęknięty "za gąbką" w nim to wtedy może dochodzić tzw. Lewe powietrze przez co traci na osiągach .




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 13:56 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 9:14
Posty: 18
Pojazd:
Noo to bardzo możliwe, czy może też być tak że nie kiedy "strzeli" sobie z rury ?? Miałem kiedyś taki przypadek że najprawdopodobniej strzeliłem z rury ogniem, najprawdopodobniej bo kumple to widzieli ja jechałem :D.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 8:19 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 9:14
Posty: 18
Pojazd:
Chyba Zivtam miał rację, moduł zmieniłem, stożek jest, teraz tylko dysza do wymiany i króciec i to by było wszystko a ja dalej po 60 jadę ;/.

Ktoś ma jeszcze jakieś sugestie jak wyciągnąć z niego więcej na 75 ?? Ojciec zobaczy różnice pomiędzy 110 a 75 dlatego nie mogę ;/.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 11:43 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Miałem u siebie w Łosiu stożek który ciągnął kurz i co 500 km pierścienie do roboty. Dlatego stożek odradzam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 13:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
karol02, Jak założysz dobrej jakości stożek to nie będzie ciągnął kurzu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 8:28 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 9:14
Posty: 18
Pojazd:
Mam stożek Polini AirBox z tym że potrzebuję obudowę do niego. Ktoś może ma pomysł jak z niego wyciągnąć więcej ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy