Dzisiaj jest 27 lis 2024, 19:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pytanie o ktm
Post: 14 maja 2012, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Jak jest z instalacjami ktmach exc? Bo w większości homologacja jest. Tam wgl siedzi akumulator? Jest wszystko typu długie światła, klakson, stop? Trudno by było dorobić kierunkowskazy?

sorki za głupie pytania, elektryk ze mnie lipny :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 22:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Dorobisz normalnie kierunkowskazy bez problemu. Jak nie ma aku to możesz dorzucić jakiś własny i zrobić mu ładowanie z regulatora. EXC ma dosyć mocny iskrownik.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 14:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Napiszę tu żeby nie zakładać nowego tematu.

Nie miałem wcześniej żadnego enduro/crossa, wcześniej jeździłem na apce rs 50. Niedługo się bede przymierzał do kupna ktma exc (exc dlatego że to ma być enduro - do zarejestrowania). Co mam brać na początek:

EXC 125 (2T)
EXC 250 (2T)
EXC 250f (4T)

250 w 2T bedzie miało największą moc - ale czy nie za dużą? Które jest łatwiejsze w eksploatacji? 4t czy 2T? Który mniej awaryjny? bo 250 w 4t i 125 w 2T to moc podobna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 14:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
gucioooo, Na początek to i kat 125 2t będzie za mocny :) kwestia umiejętności i tego jak szybko się uczysz . Awaryjność logiczne że 4t ma mniejszą bo w 2t jednak robisz remonty a zwłaszcza w takim wysilonym jakim jest kat :) osobiście jeżeli masz możliwość kupił bym 250 4t i pouczył się jeździć wiadomo że najmocniejsza jest z tych 3 250 2t ale 250 4t wystarczy w zupełności :)




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 14:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
No wydaje mi sie że uczę się szybko bo jak wsiadłem pierwszy raz na biegówkę to wskoczyłem i od razu pojechałem :D Czyli moc będzie wystarczająca? No i zawsze mi się wydawało że 2T to bardzo proste to wszysztko a 4T to czarna magia. Mechanikiem nie jestem, i np wał albo nawet korbę to bym miał trudno zmienić. Tak czy tak bym musiał oddać do mechanika? Czy to nie jest tak że cały czas coś siada? Gdzie bede jeździł? - dojazd do szkoły i trochę lasu:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 14:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
gucioooo, 2T to częste remonty... co 2 tłoki jeżeli się nie mylę wymieniasz korbę . Co do budowy silnika hmmm silnik 2T wiadomo prosta budowa ale jakbyś posiedział chwilę i zobaczył 4T to daje ci 30min i masz opanowanego w sensie że wiesz jaka zasada działania i wgl :) W 4T wymienisz pierścionki gdy zacznie brać olej i śmigasz dalej (bądź tłok z pierścieniami) do tego uszczelniacze zaworowe (grosze) i śmigasz a 2 t to robisz tłoczek + czasami szlif/tuleja a potem korba. co jakiś czas w 4T ustawisz zawory (instrukcji jest od chu.... i ciut ciut :) )




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 14:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Darkness, generalnie polecasz 4t ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
gucioooo, Tak :D sam mam 2t na moc narzekać nie mogę ale spala dużo dość i jednak te remonty ;/ a podejrzewam że taka 250 to mocy ma na bank dużo ;d pewnie porównywalnie co 125 2T tylko że mocniejszy dół ma :)




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 14:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Dobra, wielkie dzięki :) w sumie mam jeszcze troche czasu ale wolałem wiedzieć na co patrzeć :P Jak ktoś ma jeszcze coś do powiedzenie to piszcie, dzięki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 15:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W 4t w silniku masz więcej mechanizmów a które musisz dbać a w 2t to można powiedzieć że kończy się na tłoku z korbą wiadomo że dochodzi sprzęgło itp itd ale to masz w każdym tak samo.

Z wypowiedzią Darkness, się nie zgodzę do końca. W 4t typu wyczynowe 250 wymieniasz Tłoka wraz z korbą ewentualnie korba co 2 tłoki jeżeli wiesz ile ma przelatane do tłoka dochodzi jeszcze łańcuszek + olej + filtry + serwis jeżeli samemu wcześniej tego nie robiłeś i nie masz odpowiednich narzędzi. W EXC jest fabrycznie nicasil a wbicie tuleji nie ma prawa bytu bo tłok siada raz dwa a do tego pogarsza znacznie osiągi. Porównując dwa motory w bdb stanie utrzymanie 4t wychodzi taniej ale jak masz kupić do remontu płacąc jak za bardzo dobry stan i zrobić remont to masz spore koszty. Fabryczne EXC 250F nie ma aż takiej mocy jak ci się wydaje.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 16:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2012, 21:45
Posty: 98
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Co do motorku, brałbym na Twoim miejscu EXC 250 (2T).
W końcu 2T to nie 4T ( w crossie, enduro ) :roll:
Trochę siedziałem w crossach, i z mojego punktu widzenia 4T powoli będzie Ci się nudzić. Jak dla mnie w 4T jest za mało mocy. Peace :cool:




_________________

CHCESZ ZOBACZYĆ MOJĄ SUPERHIPERMEGA RAKIETĘ ?
>>> BLUE & WHITE AEROX RACING <<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 17:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:34
Posty: 249
Lokalizacja: okolice Suwałk
Pojazd:
Fly, widać ze siedziałeś w crossach hahahaha :lol: 4t mało mocy !? 250 2t?.chłopie pomyśl co piszesz ...

gucioooo, szukaj czegoś 125 w 2t .tańsze utrzymanie ,szybciej ogarniesz i masz podobna moc jak w ktm exc 250f .musi być koniecznie ktm ? możesz też rozglądać się za różnymi husqvarnami :mrgreen: w niczym nie ustępują dla ktm-ów , a dla mnie nawet je przewyższają :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 17:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Fly, 15 lat i doświadczenie w crossach? :lol: . Jeździłeś w jakimś klubie że możesz tak powiedzieć? Ujeżdżałeś ćwiarę 2t?
gucioooo, Jak chcesz zacząć z tym przygodę to zacznij od 125 2t. Na początku bd chwile mocna, ale przyzwyczaisz się;D. Ogarniesz dobrze motor i możesz siadać na 250 4t :) . Remonty są dość częste, ale jak dopiero zaczynasz to od razu motoru nie zajeździsz :). Jak kupisz motor to od razu do mechanika dawaj i niech ci wszystko sprawdzi, bo u nas to większość padak jest na allegro. Już wiele patentów widziałem :lol:




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
Dzięki chłopaki, jak coś to jeszcze piszcie :) A padło na KTMa bo z tego co wiem to dobra firma... no i mi się KTMy strasznie podobają... :ups: :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2011, 18:53
Posty: 154
Pojazd: yz 125
husqvarna tez jest bardzo dobra :D




_________________

SPRZEDAM !!! HUSQVARNA WR 125 2010
http://allegro.pl/husqvarna-wr-125-kat- ... 08084.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 22:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Husaberg też dobry sprzęt




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 2:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W ten sposób można wszystkie marki wypisywać a temat nie ma tego na celu.

Jak odpowiednio dbasz i serwisujesz to każdy jest bardzo dobry. Do jednych części jest pełno a do innych nie ma i trzeba szukać i sprowadzać. Husqvarna, Husaberg należą akurat do tych drugich.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy