Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 maja 2012, 17:21 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Witam, kupiłem niedawno yamahe dt 50 z 2006r i mam z nią same problemy, jest chyba w pełni rozblokowana, na pierwszych 3 biegach kręci do końca na 4 też w miarę na 4 mam 70 (mierzone samochodem) a na 5 i 6 biegu dojdzie do 75km i obroty mocno spadają, na 6 biegu są w granicach 7-8k obrotów. Czym to może być spowodowane? Dodam że mam przełożenia 13-51 albo 53 i oryginalny wydech z tym że jest dziura wywiercona w dyfuzorze przy kolanku, jak byla zaspawana było tak samo. Yamaszka fajnie się wkręca i trochę ją pokatowałem ale zrobiłem nią może 50 km i spaliła mi 6-7 litrów, to chyba nie jest normalne
Macie jakieś pomysły?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 17:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Na początek wyczyść i wyreguluj gaźnik, potem sprawdź kompresję i napisz ile jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 18:34 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Motor idzie w poniedzialek do mechanika i bedzie czyszczenie gaźnika i pomiar kompresji ale chciałem poznać wasze zdanie żeby mechanik sprawdził jak najwięcej rzeczy, niewiem jaką mam dyszę ale załóżmy że fabryczną 88, może być wina dyszy? I skąd takie spalanie?
Jak by kompresja była słaba to chyba na reszcie biegów też był by słaby? A spalanie nie jest czasem przez złą mieszankę? Może ma za mało powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 19:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Moim zdaniem kompresja i przełożenie na prędkość.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 20:57 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Jak kompresja słaba to wystarczy wymiana pierścieni?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
trochę pomoże ale kokosów nie oczekuj




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 21:01 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Tłok nowy i cyl do szlifu i będzie moc




_________________

LwG


Ostatnio zmieniony 18 maja 2012, 21:01 przez stunter16, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 23:00 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Mogli byście mi polecić jakiś tłok? Ponoć meteory są słabe a tego jest najwięcej, albo link jakiś, i co było by mocniejsze i bardziej opłacalne, seryjny cyl po szlifie czy może tec alu 50?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2012, 23:57 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Asso ! :)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 23:10 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Mógł by ktoś dać jakiś link do tłoka? szukałem tych asso i nie mogę znaleść




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 11:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
http://allegro.pl/tlok-asso-werke-41-1- ... 71410.html

Pytaj u tego gościa, żeby załatwił. Na zdjęciu jest na 40,7 i o taki zapytaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 16:45 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Niewiem jak to się stało ale jechałem sobie dzisiaj rano i mama za mną samochodem i normalnie zaczął lecieć na 5 i 6 biegu, miałem 87 pod wiatr więc z 90 poleci, na 5 i 6 trzyma mi obroty z 4 biegu, myślę że na 6 mam z 10k obrotów to dobra prędkość na moje przełożenia? I jeżeli mam dysze 88 to zmiana na 95 coś da? czy tylko zmiana komina na sportowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy