Dzisiaj jest 17 paź 2024, 16:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Streetrace
Post: 25 kwie 2012, 8:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
A więc tak mam przejechane 610km na tym cylindrze wszystko było spoko dopóki nie odczepiła mi się rurka od zbiorniczka oleju(przejechałem może z 10m) wszystko na następny dzień naprawiłem, zalałem nowy olej. Po rozgrzaniu ok 5 min jade się przejechać wszystko ładnie śmiga i nagle skuter gaśnie. Ładnie odpala, jade ok 500m i to samo, tak w kółko. Podejrzewam że tłok puchnie, ktoś miał podobny problem? Co to może być?

PS dzisiaj będe mierzył kompresje, może ona mi coś podpowie:P

Edit:kompresja 11,1 bar więc raczej się nie rysnął, moc ta sama. Niewiem może coś się zagrzało,zmieniłem moduł i lepiej pali, osiągi te same. Dzisiaj sie przejechałem 5km i nic się nie działo, niewiem czemu mi takie fochy walił wczoraj:/




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2012, 12:34 przez elastyna, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 12:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
moze sie rysnął ?




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 12:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Jak kompresja 11 bar to na pewno nie porysowany . Może gaźnik przytkany ?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 12:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Jeżeli gaźnik byłby przytkany to by poprostu gorzej jechał, a jeździ tak samo:P To wyglądało tak: jade np 30 km/h gaśnie, ładnie odpala, jade dalej, gaśnie, odpalam i tak non stop teraz tego problemu nie miałem ale może za mało jeździłem bo tylko 5km.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 12:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Tez tak miałem i miałem gaznik zatkany. Sprawdz to .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 11:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Dzisiaj przejechałem 20km i 2 razy mi zgasł. Raz przy 30km/h, a drugi raz po przejechaniu 500m od ostatniego zgasnięcia. Może faktycznie coś się zawiesz/blokuje w gaźniku. Przeczyszcze i napisze czy coś sie polepszyło.

edit: Dzisiaj zrobiłem sobie kolejną przejażdżke, gasł mi co chwile, dojechałem prawie do domu i zdechł nie odpala, kręcić rozrusznik ale nie łapie. Chyba jutro posprawdzam wszystko od podstaw. Poprostu nie wiem co z nim jest :/




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2012, 12:49 przez elastyna, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 13:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
elastyna pisze:
Dzisiaj przejechałem 20km i 2 razy mi zgasł. Raz przy 30km/h, a drugi raz po przejechaniu 500m od ostatniego zgasnięcia. Może faktycznie coś się zawiesz/blokuje w gaźniku. Przeczyszcze i napisze czy coś sie polepszyło.

edit: Dzisiaj zrobiłem sobie kolejną przejażdżke, gasł mi co chwile, dojechałem prawie do domu i zdechł nie odpala, kręcić rozrusznik ale nie łapie. Chyba jutro posprawdzam wszystko od podstaw. Poprostu nie wiem co z nim jest :/


miałem dokładnie tak samo z cylindrem po takim samym problemie, tylko że ja zapomniałem podpiąć wężyk od oleju i jechałem ok. 1 km :) ...
Rozbierz cylinder, sprawdź gładź, przejedź się kawałek i sprawdź jak bardzo cylinder się grzeje ... Streetrace, chłodzony powietrzem bardzo lubi się przegrzewać, dokładnie przeczyść gaźnik, sprawdź pływak. ja zrobiłem tak samo jak napisałem wyżej i pomogło :), na cylindrze miałem leciutkie ryski :). ... zostawiłem je :P - moc w ogóle nie spadła :), zobacz pierścienie bo czasem nie równo się ścierają ...




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 13:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Dzisiaj przeczyściłem świece, gaźnik, kruciec,filtr powietrza próbuje odpalić i nic nie idzie. Kopnąłem pare razy kopką i myśle coś za lekko chodzi. Sprawdzam kompresje 4bary, kurde chyba cylinder zatarty... Już myślę skąd pieniądze skombinować na nowy tłok i pierścienie+szlif. Rozbieram cylinder zdejmujesz wszystko, patrze pierścienie się zapiekły z trudem je wyjąłem. Cylinder nie ma żadnych rys, gładziutki jak dupa niemowlaka. Tłok ma jedną ryskę, mam nadzieje że przez to kompresja znacznie nie spadnie. Za chwile biore się za składanie wszystkiego, napisze jaka jest kompresja i czy w ogóle skuter odpala:P Tylko czemu się zapiekły pierścienie?!

EDIT Kompresja: 9,2 na zimnym silniku, sprawdze jeszcze kompresje na ciepłym. Skuter chodzi troche gorzej, ale jakoś chodzi.

EDIT 2 pojeździłem troche z 20km i to samo, gaśnie jak wcześniej. Cylinder nie porysowany, tłok troche porysowany i jak zwykle pierścienie się zapiekły. Chyba kupie nowy tłok i pierścienie i po problemie..




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 14:13 przez elastyna, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 9:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
odświeżam




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:28 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
ej, mam dokladnie to samo, cylek ma przejechane 100km, czyli nawet nie dotarty, elegancko go docieram, i takie cuda sie dzieja, i tez na tym streetrace!!, jade, gaśnie, zatrzymuje sie odpalam, przejade 500m, znowu, ale jak chwile postoi i przestygnie to jest ok, i znowu moge jechac z 10km, ocb,
dodam ze nie mam aku, i jak zaczyna gasnac, to tak jak bym przekrecil kluczyk.., wszystko odrazu gasnie, a tak nie powinno byc, bo wal sie jeszcze kreci do zatrzymania skutera, i robi jeszcze prąd, więc troche dziwna sprawa,




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 11:29 przez karolqq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
To chociaż nie jestem sam:P Mam już zjechany troche tłok więc już mi nie zależy na nim, powiększyłem troche rowki w tłoku(tam gdzie siedzą pierścienie) i jest nieco lepiej. Wczoraj zrobiłem trase 70km i dwa razy mi tak zgasł więc jest lepiej. Zauważyłem że tłok jest najbardziej zjechany od strony okna wydechowego, może tam jest jakaś minimalna górka,wypukłość, zadzior który jest nawet nie wyczuwalny i nie widoczny. Chyba zrobie za jakiś czas szlif i kupie nowy tłok z pierścieniami może problem zniknie.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:51 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
eno, kupilem cylek za 400 zl, a nie za 50, wiec chyba powinno to dzialac, jak bym chcial cylek na 100km to bym nie kupowal na mielochu, tylko na allegro no name!!, dzisiaj moze go sciagne i zobacze jak mój wyglada, ale u mnie jak cos to napewno nie przez brak oleju, bo sam robie mieszanke, i na oleju nie oszczędzam..




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 11:58 przez karolqq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 14:56 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
sry za ppp, ale rozkrecilem mojego cylka, i powiem wam jestem w szoku, pobilem rekord!!, mój cylek wytrzymał niecałe 100km, prawdopodobnie tłok lekko spuch, tłok jest do wymiany, na cylko na szczescie jest tylko jedna rysa, wyczówalna , a reszta to takie przytarcia, widoczne, ale nie wyczówalne, mam takie pytanie jak wymienie tłok na taki sam jak jest orginalny, to będzie już dobrze??, czy cylek nadaje się do wymiany??




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 20:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
U mnie tłok jest w kiepski stanie, ale jak narazie jakoś na nim jeżdże. Jak zmienisz to chyba będzie dobrze, kurde nie to jak wymieniać tłok jeszcze na dotarciu mnie czeka to samo :?




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 12:36 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
mam ten sam cylek drugi raz, i w tamtym bylo dokładnie to samo, z tym ze tamten wytrzymal 600km, juz tego badziewia nie kupi.., a miałem tez malossi sporta i nie bylo zadnego problemu, wytrzymal 6000km




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
po prostu tłok wam puchnie, przegrzał się bez oleju. NIe jeździj tak bo w końcy cylinder przytrzesz. Mam taki sam problem tylko że na serii;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 14:39 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
sebagbw pisze:
przegrzał się bez oleju.
hahaha dobre.., jak bys lał tyle oleju co ja, to bys nawet nie pomyslal ze to dlatego.., jakos z malossim nie mialem zadnego problemu, a z tym badziewiem sa wieczne problemy!!,




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 16:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
to może zbyt uboga mieszankę masz ustawioną jak dla streetrace? u mnie tłok puchł przy dyszy seryjnej odblokowanej, a o 10 większej już nie. Ani razu nie spuchł.
Streetrace nie są złymi cylindrami, tłoki vertexa czy meteora nie są złe. A mówisz że niecałe 100km zrobiłeś, to jest pewne że za mało paliwa dostaje... bo nie sądze abyś katował go na maksa na dotarciu. Ewentualnie sprawdź szczelność obudowy cylindra, czy ma dobre chłodzenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 14:25 
*

Rejestracja: 20 kwie 2011, 19:44
Posty: 106
Lokalizacja: czarnocin
Pojazd:
a tłok jak założyłeś strzałką do okna wydechowego czy do góry




_________________

megapieniadze.pl.tl
Szybki i łatwy sposób na zarabianie pieniędzy:) http://www.youtube.com/watch?v=n6usPM2i3Xs


...... ZARABIAJ SAM DUŻE PIENIĄDZE I ULEPSZAJ SWOJEGO JEDNOŚLADA :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 13:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Skuter mi ostatnio zdech, rozebrałem i znowu pierścienie się zapiekły :? Tłok i tak jest do wywalenia więc powiększe troszke rowki tam gdzie są pierścienie, moze to coś pomorze. Jeszcze raz mi zdechnie to robie szlif...

Czemu pierścienie się zapiekają?




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy