Dzisiaj jest 05 gru 2024, 3:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2012, 16:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
Siema. Mam chinola 4t, wymienilem tłok i pierścienie. Ustawilem i wyczyścilem wszystko i nic... Kręci, kręci i po chwili kręcenia strzela w gaźnik, i dalej kręci. A z gaźnika to paliwo aż strumieniem leci (z filtra powietrza i z tego wężyka do odplywu, na dole). Wcześniej bylo ok, a na kopa nie moge spróbować bo nie mam zbieraka. Świeca nowa, nawet na innych nie pali... A z zaworami to już chyba z 7 razy sie bawilem... Co to może być? A jeszcze dodam o zaworach, bo musze je ustawiać co 500km bo sie przestawiają...




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
F5




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2012, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A od kiedy to sie wymienia tylko tłok i pierścienie ? Mogłeś szlifa zrobić albo nowy cyl dać i nowy tłok i pierscienie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 10:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
Ale cyl jak nówka, dlatego sam tłok i pierścionki kupiłem...




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 13:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ale nie zmienia się tak nigdy, że sam tłok czy pierscienie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 14:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 20:45
Posty: 177
Lokalizacja: ZielonE PodlaSie ;)
Pojazd:
dobrze ustawiles rozrząd ?? jak ze spręzaniem ?? cos sie zmienilo ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
Rozrząd, zawory itp. ustawione. Sprężanie 9,7bar. No właśnie wcześnie jezdził ok ale olej brał to wymienilem ten tłok i pierścienie i wgl nie pali, nawet sie nie odezwie... Lałem pod świece itd. ale nic to nie pomaga, nawet nie zagada...




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 20:45
Posty: 177
Lokalizacja: ZielonE PodlaSie ;)
Pojazd:
a jak iskra ?? moduł, cewka ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 18:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
W twoim przypadku przyczyn może być wiele, mianowicie wymienię te które przychodzą mi teraz do głowy:
1. Źle ustawiłeś rozrząd tzn. nie ustawiłeś magneta w pozycji t a ustawiałeś wałek rozrządu, wiesz o co chodzi?
2. Regulacja zaworów tzn. oba zawory powinny być ustawione na 0,05
3. Przy składaniu od strony magneta mogłeś założyć odwrotnie cewkę
4. Magneto zawsze musi być w pozycji T jak regulujesz zawory i rozrząd, mogłeś tego nie zrobić.
5. Nie założyłeś uszczelek i łapie lewe powietrze.

Nie wiem co jeszcze może być, bo nie mam teraz do tego głowy:)
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
1. Wiem. Magneto na T i walek też tak jak ma być
2. Oba są na 0,05 z lekkim oporem
3. Sprawdzone, jest ok.
4. Zrobilem tak
5. Wszystkie uszczelki nowe.

Iskra jest mocna, mam tą świece irydową. W module wszystko przeczyściłem (styki)

Ale widać że coś tam "wybucha" w cylindrze bo z SLS'a leci lekki dym, i jak zdejmę pokrywę od zaworów i kopie (już mam zbierak) to też dym leci...




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 13:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
Ja myśle że moduł padł, dzisiaj może kolega podjedzie to wezme z jego sqta i zobacze czy zapali... :roll:




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 18:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
Moduł jest ok. na 2 innych też nic... :/




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 22:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
Postanowiłem wszystko od nowa złożyć... Okazało się że rozrząd byl przesunięty i 1 ząbek a pierścienie sie zapiekły... A co do kompresji to okazało się że miernik zepsuty i nie bylo 9,7 tylko 4,7...

Ale z jakiego powodu zapiekły sie te pierścienie? I na tłoku są rysy ale cylek cały...




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Bo nie wymieniles cylka i nie zrobiłeś tego porządnie tylko na tzw odpi*** sie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
Ale to już 2 tlok i pierścienie i wtedy bylo ok... :(

Jutro bd miaj nowy kpl to zdam relacje... :P




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW


Ostatnio zmieniony 22 maja 2012, 23:38 przez kacper13, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 14:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:34
Posty: 425
Lokalizacja: Sarbinowo
Pojazd:
Kupilem zestaw tlokowy i tam sa pierścienie jeden czarny a drógi srebrny... To obojętnie ktory bd na górze a ktory na dole?




_________________

~ Sprężyna Centralna: Naraku +2000rpm V.2
~ Sprężynki Sprzęgła: Hebo Czerwone
~ Pas napędowy: Wilmat Belt Kewlar

Sprzedam Wariator Naraku HS V.2 + Rolki 5.3g.
Przebieg to niecale 100km! 120zł za calość! Pisac na PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 16:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 12:35
Posty: 143
Pojazd:
Na górze srebrny(chromowany), na dole czarny(żeliwny).
http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opierscieniach.php
:)




_________________

KUPIE STARTER NOŻNY/KOPKĘ DO KEEWAY/CPI NA FREZ 15mm.
SPRZEDAM NOWY PÓŁKSIĘŻYC I NOWY WAŁEK STARTERA NOŻNEGO WRAZ Z ZABEZPIECZENIEM
DO CPI/KEEWAY
GG:31880847


Ostatnio zmieniony 23 maja 2012, 16:17 przez hamaa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 17:46 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Mam pytanie sory że tutaj ale musze zapytać bo to co kolega wyżej napisał w tym linku jest okk no a jak bym odwortnie te pierścienie założył ten żeliwny na górę a ten drógi na dół to coś sie stać może ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Tak, silnik nie będzie pracował prawidłowo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 20:30 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Jak to sie objawia ? np u mnie kompresja miazga bo 9.7 bara.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy