Dzisiaj jest 22 lis 2024, 15:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 maja 2012, 5:41 
*

Rejestracja: 20 sie 2010, 12:23
Posty: 53
Pojazd:
Witam wszystkich.
Mam pewien problem. Ostatnio ściągnąłem filtr powietrza, odpaliłem skuter i paliwo wydobywało się w stronę filtra powietrza. Po przyłożeniu szmatki po pewnym czasie była wilgotna od benzyny. Jak dodałem gazu to było jeszcze gorzej. Wydaje mi się że przez to może mieć większe spalanie. I teraz pytanie w czym może tkwić problem ? Gaźnik świeżo po dokładnym czyszczeniu. Wina może leżeć w słabym podciśnieniu, przez co nie zasysa paliwa dobrze ? W razie czego mam nową pompę paliwa oraz kranik. Czekam na wasze porady w tej sprawie. Gaźnik mam Dellotro 17,5 z dyszą 66, reszta seta chyba nie odgrywa tu żadnej roli. Z góry dzięki za pomoc.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gil ... -50/105315 - Runner'ka.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 8:34 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
Sprawdź na jakim położeniu masz zabezpieczenie iglicy. Być może jest na samym dole i dawkę ma za duża, jak co to daj na środek.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 14:57 
*

Rejestracja: 20 sie 2010, 12:23
Posty: 53
Pojazd:
Właśnie jest na środku.. Już nie mam głowy co to może być.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gil ... -50/105315 - Runner'ka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 15:18 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
A jak świeca wygląda? Kawa z mlekiem?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 17:28 
*

Rejestracja: 20 sie 2010, 12:23
Posty: 53
Pojazd:
Czarna i mokra trochę. Zastanawia mnie to że przewód od podciśnienia przy króćcu jest trochę wilgotny od benzyny. Nie powinno tak być ? Może kranik albo pompa podciśnieniowa paliwa siedzi ?

A jak zwiększyłem dawkę powietrza to dziwnie chodził i po dodaniu gazu jakby go dusiło.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gil ... -50/105315 - Runner'ka.


Ostatnio zmieniony 25 maja 2012, 17:29 przez BylweKS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 18:39 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 0:04
Posty: 15
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Hymm, a jak ze skuterem? Dobrze wchodzi na obroty, nie stracił mocy może? Najczęstrzym powodem takich objawów podczas pracy silnika są niestety membranki, moga być nie szczelne i cisnienie wypluwa po czesci benzyne spowrotem w minimalnym stopniu, ale jednak. Sprawdz jak mozesz, lub wsadz na chwile inny gaźnik i zobaczy czy bedzie to samo, jezeli tak to membranki. :|

Edit@

Nie docyztałem, przewod od podcisnienia u Ciebie jest podłączony do gaźnika, czy może centralnie co króćca. ?


Ostatnio zmieniony 25 maja 2012, 18:48 przez struczyn, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 19:53 
*

Rejestracja: 20 sie 2010, 12:23
Posty: 53
Pojazd:
Jeden przewód idzie od króćca i do pompy paliwa, a drugi od gaźnika do kranika.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gil ... -50/105315 - Runner'ka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 20:08 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 0:04
Posty: 15
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Może inaczej bo tam zadnej pompy nie ma, jest to zwykly kranik a przewód który idzie od króćca do kranika nazywa się podciśnieniem. Raczej mokry to on nie powinien być, ale moze to być oznaka cofania benzyny która po części wpada w tą dziurkę. Na moje tak jak pisałem Ci wyżej, jeżeli masz to założ drugi gaźnik, na probe zeby wyjaśnić sytuację. Jezeli będzie tak samo to znaczy ze w niewielki stopniu masz odgięte membranki ktore przydałoby sie wymienić w takiej sytuacji gdyż pogarszają także dynamikę silnika, a także zwieksza sie spalanie bo silnik nie ma odpowiedniej kompresji.


Ostatnio zmieniony 25 maja 2012, 20:13 przez struczyn, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 20:11 
*

Rejestracja: 20 sie 2010, 12:23
Posty: 53
Pojazd:
W runnerce jest pompa, przewód idzie od króćca do tej pompy która po prostu pompuje paliwo. Jak ściągnę filtr powietrza to troszkę się cofa, ale jak dodam gazu to aż chlapie benzyną.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gil ... -50/105315 - Runner'ka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 20:19 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 0:04
Posty: 15
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Dobra, wiem o co chodzi, ta pompka dziala na zasadzie takiej iż podsisnienie otwira w niej bebrane ktora przepuszcza benzyne z baku do gaźnika. Ale na pewno nie jest to wina tej rzeczy, benzyna od tej twojej "pompki" centralnie do gaźnika, a przewod od kroćca "podcisnieniowy" nawet gdyby przepuszczał benzyne to po prostu by go zalewało.

A objawem chlapania oraz wiekszego zużycia benzyny jest membrana która znajduje się pod króćcem. wygląda ona w ten sposób: http://motor-x.pl/cache/images/5751808b ... d8b9b4.jpg

Najprawdopodobniej nie są szczelne i cisnienie ktore jest w komorze korbowej wyyrzuca nadmiar benzyny spowrotem.


Ostatnio zmieniony 25 maja 2012, 20:21 przez struczyn, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 20:21 
*

Rejestracja: 20 sie 2010, 12:23
Posty: 53
Pojazd:
Tak, wiem. Płytki dobrze przylegają, ale zawór wygląda na jeszcze oryginalny. Wystarczy kupić same płytki, czy cały zawór. A gaźnika drugiego nie mam na sprawdzenie.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gil ... -50/105315 - Runner'ka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 20:28 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 0:04
Posty: 15
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Płytki na pierwszy rzut oka mogą dobrze przylegać, ale być może nie są w pełni szczelne podczas pracy. Możesz kupić nowe płytki, lub cały króciec twój wybór, ogólnie nie ma to większego znaczenia o ile ten plastik do którego są przykręcone płytki nie jest uszczerbiony na powierzchni przylegania płytek.

PS: Oczywiście podczas zakładania króćca wraz z tym całym plastikiem do którego są przykręcone membranki dobrze uszczelnij silikonem, lub kup oryginalne uszczelki.

To tak dodatkowo, aby z jednego problemu nie wynikł kolejny..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 16:20 
*

Rejestracja: 20 sie 2010, 12:23
Posty: 53
Pojazd:
Ok, kupię nowy zawór i przy okazji króciec bo zaczyna już pękać lekko. Dzięki wielkie za pomoc. Jak złożę wszystko to dam znać czy po problemie.


Nowy zawór niestety nie pomógł, macie jakieś inne pomysły co to może być ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gil ... -50/105315 - Runner'ka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2012, 21:43 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
przyłączam się do tematu też moje mambrany nie mają prześwitu a tak jak u Cb paliwo cofa się po odpaleniu do filtra powietrza może ktoś pomoże?




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy