Dzisiaj jest 26 sie 2025, 19:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 maja 2012, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
jak można obniżyć spalanie, mam wszystko srie prócz tłumika, spala 4l


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 20:03 
*

Rejestracja: 04 maja 2012, 12:57
Posty: 74
Lokalizacja: Kęty
Pojazd:
daj iglice nizej , zmniejsz dysze , zmniejsz gaznik jesli masz wiekszy od seryjnego. licz sie z tym ze spadna znacznie osiagi.




_________________

SZATAN!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 20:03 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
do 2l nie zejdziesz, ale możesz dać iglicę na najwyższy ząbek, można też zmniejszyć dyszę, ale nie radził bym tak drastycznych zmian jeżeli masz seryjny gaźnik bo Ci wypali dziurę w tłoku




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
mam gaźnik 12 dysza 60 iglica najniżej i do tego filtr z otworem 11,5mm wlotu powietrza, co zmienić, aby splanie był no nawet 3l, ale nie 4-4,9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 20:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
w dwusuwie 2l/100 nie jest realne..... jakieś bajki....
kup chinola 4t i bedzie palić 2l.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
mam kymco 4t i pali poniżej 2l, ale ma gorsze osiągi, a chciałbym tym zrobić max 3l, bo mi sie tym jeździ wygodniej, a ja robie dziennie 50-120km
v-max mam 75, rolko ok 4g i w serii

bo skoro neos seria przy 50 pali 3l, to po odblokowaniu powinienpalić 2l bo jeździ na 3litry przy 50 100km więc przy 75 powinien jeździć 150km na 3l, czyli jakbym go teraz zablokował, to by mi 6l spalał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2011, 9:24
Posty: 138
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
W dwusuwie nie jest to wykonalne :shock:

Cytuj:
bo skoro neos seria przy 50 pali 3l, to po odblokowaniu powinienpalić 2l bo jeździ na 3litry przy 50 100km więc przy 75 powinien jeździć 150km na 3l, czyli jakbym go teraz zablokował, to by mi 6l spalał


Nie wiem skąd to wnioskujesz :roll:
Pamiętaj,że spalanie zależy od wielu czynników np. w mieście spali Ci więcej niż na trasie.
Zależy ono również od stylu jazdy,więc nie dziw się,że jak jeździsz cały czas na v/maxie to pali Ci 4l :P




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190806

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
ja jeżdze w trasie, cały czas troszeczke gazu daje, tak minimalnie i jade 60-65 tak 22 km w jedną strone i spali 3,7l, a jak katuje 10km prze miasto i 30 w trasie, w ten sposób, to spali 4,2-4,5l

to czemu piszą, że aprilia na wtrysku pali 2l?


Ostatnio zmieniony 27 maja 2012, 20:50 przez pigzip, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2011, 9:24
Posty: 138
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Bo to jest wtryskowiec,a u Ciebie jest gaźnik. Wtryskowce palą mniej,ale są bardziej awaryjne,ale to zależy jak kto dba. No i części eksploatacyjne są droższe.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190806

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 21:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2011, 16:49
Posty: 323
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pojazd:
Zobacz w jakim stanie są membranki jezeli maja prześwity wymien :wink:




_________________

Malaga Project
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=349659




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
chyba kupie i sprawdze i odrazu wymienie mimo wszystko, ale jakie najlepiej ( z czego)?


Ostatnio zmieniony 27 maja 2012, 21:46 przez pigzip, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2011, 16:49
Posty: 323
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Pojazd:
Mallossi jak masz kase kup




_________________

Malaga Project
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=349659




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
ale mi chodzi z czego, plastiku metalu itp.... z czego?
a i jeszcze całość wymieniać, czy tylko te płytki, w seri da się płytki wymienić?


Ostatnio zmieniony 27 maja 2012, 21:47 przez pigzip, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 22:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
4l przy sportowym wydechu to nie jest dużo.... obstawiam regulacje gaźnika i może do tych 3,5 zejdziesz cudem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 22:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
a jakbym tłumik zmienił, ale to jest leovince tt!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 19:54 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Przesadzasz. Dobrze Ci pali a marudzisz. Jak chcesz mniejszego spalania to się przesiądź na to kymco 4T, bo w 2T to normalne spalanie i poniżej 3,5 nie masz co się łudzić. Masz mały gaźnik, małą dyszę, iglicę na dole - i tak dostaje mniej paliwa niż powinien, więc się ciesz, że jeździ dobrze, jeszcze mu zmniejszysz dawkę to Ci padnie. Miałem skuter 2T to w cyklu mieszanym (miasto/trasa) mi palił koło 4 i to normalne spalanie, nie zmienisz tego. Jeździj 40 km/h to będziesz miał 3,5/100




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
ale za niedługo zmieniam gaźnik na 17,5 i nowe membranki, to jaką dać dysze, filtr odblokować czy nie, jakie będzie spalanie,
no nie wiem, czy małe, jak ojcu auto pali 4,5 l benzyny, a ja jak wjade do lasu i zjeżdze 10km, a później troche po drogach, to 8l wychodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
pigzip, jak chcesz zejść jak najniżej ze spalaniem, to:

- iglica najniżej
- gaźnik 12mm
- dysza 40-55
- seryjny filtr powietrza
wyjedź na A2/A4 i jedź 100km (pewnie braknie autostrady ale ok), jedź 40 km/h i może zejdziesz na 2l/100km

Mój chinol na 5l przejeżdża 75km przy normalnej jeździe (jeżdżę dosyć agresywnie) na 80cc




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 20:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
zakup skuter na wtrysku i będziesz miał spalanie na poziomie nie większym jak 2,5-3l na 100 km ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 20:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
czyli brakuje mi dyszy i tyle, a 40 nie pojade bo spali więcej niż 60 na niskich obrotach bez gazu, może 1/10 manetki
mam dysze 60 iglice najniżej i mieszanke całkiem wykręconą prawie, jaką dać?
na 65 go zalewało, tak, że na obroty nawet nie wchodził
a czy pod śróbką od mieszanki powinna być uszczelka, dlaczego mi rzuca paliwem i olejem do filtra, czyżby membranki?


Ostatnio zmieniony 28 maja 2012, 20:26 przez pigzip, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy