Dzisiaj jest 04 gru 2024, 21:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 maja 2012, 18:11 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam

cytuję przyjaciela który nie jest na forum

"mam problem ze swoim chińskim skuterem sytuacja wygląda tak rozrusznik kreci ale skuter nie odpala z rozrusznika ani z kopa i akumulator sie bardzo szybko rozładowuje tzn ładował sie 21h podłączyłem go i po paru min już był rozładowany nawet światła sie nie chciały włączyć. Wymieniona cewka i świeca sprawdzona kompresja i zaworki a problem dalej pozostaje dodam iż skuter zgasł mi na światłach w sobote i od tamtej pory nie da sie go uruchomić"

wiecie co to może być ? co należy jeszcze sprawdzić ? nic nam już nie przychodzi do głowy...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2012, 18:15 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dodam że to typowy chinol bardzo podobny np. do Kingweya Colibra

4 t


Ostatnio zmieniony 30 maja 2012, 18:25 przez X49, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 18:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Nie pisz posta pod postem. Masz od tego opcję edytuj ! Następnym razem będzie warn.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 23:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
Może coś z gaźnikiem nie tak lub dopływem paliwa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 5:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Świecę wymieniłeś a sprawdzałeś iskrę? może coś z modułem,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 23:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2012, 20:49
Posty: 55
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Mooodul do wymiany.




_________________

Wbij do mojego hussarka :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=296436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 7:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:57
Posty: 109
Lokalizacja: Jestem ?
Pojazd:
nie wiem jak tu ale mój braciszek miał zipp astec też tak robił i wymienił niby głowicę i było git ale nie wiem czy to coś daje zobacz to co koledzy wyżej napisali :)




_________________

Seria ;/
Gaźnik 19mm Stage6
Zawór Membrankowy Stage6
Króciec Ssący Stage6
Wał Hebo New Preformace
Wariator Stage6 Sport Pro
Sprzęgło Stage6 mk2
Leo ZX / C21
Pompa SSP
Stożek Polini Evo
I To Tyle Jak Narazie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 18:59 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Problem rozwiązany. Okazało się że zacisnął się jeden pierścień tak po prostu i stracił kompresje nagle. Wymieniony został cylinder i głowica. Poprzedni był chiński 65 cc :D po 2k cylek był jeszcze dobry ale jak widać tłok w komplecie nie był najlepszy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy