Dzisiaj jest 25 lis 2024, 12:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2012, 7:42 
*

Rejestracja: 02 kwie 2012, 16:52
Posty: 10
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
Witam otóż mam problem z gaźnikiem w silniku p/g tph wczoraj zakupiłem nowy gaźnik 17,5 i mam problem z regulacja skuter ładnie przyspiesza ale jak już ma wkręcić się na wyższe obroty tak kolo 9 tyś na nóżce to robi bu uuu i tak samo jak go trochę przy gazuje na zaciśniętym hamulcu przednim też robi buu dysza w gaźniku jest 65 nie jest czasami za mala dysza, cylek jaki mam to tec hq 50ccm iglica regulowana i nic to samo proszę o porady


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 12:10 przez Vega, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 10:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Daj zawleczke na iglicy na samą górę, powinno pomóc.
Vega pisze:
nie jest czasami za mala cylek

Jak może być za mały cylek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 22:39 
*

Rejestracja: 02 kwie 2012, 16:52
Posty: 10
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
chodziło mi o dysze iglica była ustawiana w każdy możliwy sposób i kiszka jaka dysze proponujesz aby dać mam tylko 70, i 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 11:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2010, 13:41
Posty: 1
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
przy zmianie dyszy proponuje tez filtr zmienic ;D
dyszka 070 powinna wystarczyc :)




_________________

Grzesiek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 13:50 
*

Rejestracja: 02 kwie 2012, 16:52
Posty: 10
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
filtr seria to założę dysze 70 a jak nie da rezultatu to dysza 80 bo wyczytałem ze przy tych cylindrach trzeba dać dysze większą miałem w poprzednim gaźniku dysze 80 i było ok ale iglica była nie od tego gaziora i paliwo leciało do filtra wiec pokombinuje a jeszcze jedno pytanie jakie obroty powinien mieć silnik na jałowych czyli wolnych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy