Dzisiaj jest 27 lis 2024, 17:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2012, 0:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Proszę bardzo :
- Inaczej ze stopniowana skrzynia i więcej biegów w enduro przeważnie 6
- Cięższe koło zamachowe (magneto)
- Inne mapy zapłonu
- Przeważnie mniejszy gaźnik
- Ostrzejsze krzywki przy 4t
- Wydech
- Enduro fabrycznie jest blokowane
i tak można by jeszcze chwilę wymieniać.
Silniki enduro są bardziej z hamowane, wolniej się wkręcają płynniej oddając moc, osiągają ją przy niższych obrotach i ogólnie przystosowane do enduro. Przez co wymiany elementów w silniku mamy rzadziej. Ale to nie znaczy że na enduro jeździ się za darmo.

Nie ma co porównywać nawet 80tki wyczynowej do choćby DT 125 bo to są 2 różne światy i nie tylko pod względem ilości KM.

krzysiek9770 pisze:
chce bardziej amatorsko ;)
wleje cały bak to ile gdzies pojezdze ? ;)


Godzinę po torze wykorzystując moc której jako początkujący nie wykorzystasz bo 85 niewiele brakuje do 125 jak wkręcisz.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2012, 16:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Konrad324 Dzięki wielkie, takiej odpowiedzi oczekiwałem :) :) :) .
Jeszcze tylko żeby sie nasycić zapytam co ile średnio sie robi remont w takim silniku enduro a crossowym. Jak wielka jest różnica.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
EnzO_CK, Ale 2t czy 4t?




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
EnzO_CK, w 2t - co 60mth, w 4t - średnio co 100mth. Dobrze mówię ?




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
W 2t to według serwisówki powinno się co 30mth zmieniać tłok, ale niektórzy robią po 50mth. W 4t 100mth to też za dużo bo tłok ma już luzy i obija się o cylinder i się z niego jajo robi i się nie da dobrać tłoka bo na górze cylindra bd inny wymiar a na dole inny




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
Cytuj:
Miałeś styczność, dotykałeś, jeździłeś ?

Full Cross'y to full crossy. Spali dużo [mowa o 2t], silnik wysilony [awaryjny], więc jeśli chcesz jeździć długo bierz jakieś enduro :P


tak miałem styczność i jeździłem :) jeżeli planuje poczuć moc to na początek kx byłby dobry, a jeżeli planuje uprawiać motocross nie powinien patrzeć na spalanie,remonty...bo to w tym sporcie normalne :roll:




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te


Ostatnio zmieniony 04 sty 2012, 21:52 przez Gilera., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 21:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Gilera., x2 :D




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 21:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
krzysiek9770, Nie napisales waznej rzeczy - ile masz wzrostu i ile wazysz?




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 22:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Książka serwisowa nie podaje co ile mth, podane są granice wymiarów elementów typu tłok czy luz na korbie jaki ma być itd.

Przyjęło się że w 4T 100mth robisz i wymieniasz tłok razem z korbą a co 50mth łańcuszek. Do tego olej i regulacje zaworów jeżeli są wymagane gdzieś co 10mth. Wydaje się że często ale 100mth to 2 sezony latania. No chyba że co dzień na tor jeździsz. W enduro trochę więcej tak samo w 2t tego tłoka możesz podciągnąć do tych 40mth chyba że masz tuleje wbitą i ci nie zależy to możesz jeździć aż w ogóle kompresje straci.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2012, 14:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Jeszcze raz dzieki Konrad, rozjaśniło mi to bardzo sytuację :) :) :)




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2012, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2011, 16:24
Posty: 50
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd: Husqvarna SM 125
wzrost 173 cm , a waga okolo 57 kg ; )




_________________

http://forum.mieloch.pl/husqvarna-sm-125-black-red-by-krzysiek9770-t384896.html#p2536262 <-- WBIJAC DO HUŚQI ! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2012, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Niech kupuję od razu 125 po co mu wciskacie jakieś 85 . Taka yz 85 mocą dużo się nie różni od 125 i nie będzie musiał chociaż wymieniać co chwile . A do tego jest większa a na takiej 85 małej pojeździ z sezon do wymiany bo za mała i nie wygodna .




_________________

Popieram akcję przeciwko podpisaniu ACTA przez Polskę i domagam się szerokich konsultacji społecznych dotyczących wszelkich działań dotyczących podpisaniu ACTA.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2011, 16:24
Posty: 50
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd: Husqvarna SM 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1810018#1810018 piszcie tu , please ;>




_________________

http://forum.mieloch.pl/husqvarna-sm-125-black-red-by-krzysiek9770-t384896.html#p2536262 <-- WBIJAC DO HUŚQI ! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 21:34 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
osobiście polecił bym ci 125 hondy albo yamahy . Miałem też dylemat jaką maszynke kupić .kupiłem full cross 250 2t to jest masakra nadal tego utrzymać nie mogę . Nie kupuj żadnych kx 80 lepiej kup yz 125 albo dt




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy