Dzisiaj jest 30 lis 2024, 18:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Pierw mówisz ,że dasz , wiara tu czeka bo bedzie działać a ty robisz nas w Chu*a . :/


Ostatnio zmieniony 04 cze 2012, 19:21 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 13:05 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
wariorex pisze:
nie chce mi się go rysować sami pokombinujcie. Ją się tyle na męczyłem mnie nikt nie pomógł. A wy od razu chcecie schemat spalicie 3 regulatory jak ja to sami dojdziecie:)

Już sobie wszystko podłączyłem, teraz to możesz mnie cmoknąć w pompę z twoim schematem.


Ostatnio zmieniony 07 cze 2012, 13:05 przez test6767, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 13:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
test6767,
A powiesz chociaż ty jak zrobiłeś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 19:17 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
Potrzeba 2 regulatory od 4t lub jeden który posiada osobne obwody dla ładowania akumulatora i dla ogranicznika świateł i jest jeszcze trzecia opcja orginalny regulator od piaggio. Przyjmijmy że posiadasz 2 regulatory od chińskiego 4t, i teraz mi tylko powiedz który kabel jest od cewki świetlnej a który od ładowania akumulatora to rozrysuje schemat.... Jest do wyboru: Zółty i szary, :roll: Jeszcze nie testowałem dogłębnie tego sposobu ale podłączyłem już sobie jeden regulator do ogranicznika napięcia dla świateł i wszystko gra :)


Ostatnio zmieniony 08 cze 2012, 19:18 przez test6767, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
A skąd mam wiedzieć który od czego? :D Jak co mam typ A piaggio ;d Mam jeden nowy regulator i jeden ten co jest teraz. mam nadzieje ,że nie spalony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 6:36 
*

Rejestracja: 02 mar 2012, 8:51
Posty: 34
Pojazd:
Stary tak nie podłączysz bo robi sie zwarcie na ładowaniu i spalisz cewke juz tak próbowałem:)
Macie schemacik który na 100% działa piwo sie należy:::)

Obrazek
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro




_________________

terrarium




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 8:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
A co zrobić z kablami od 4t zólty i biały. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 8:49 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
wariorex pisze:
Stary tak nie podłączysz bo robi sie zwarcie na ładowaniu i spalisz cewke juz tak próbowałem:)
Macie schemacik który na 100% działa piwo sie należy:::)

[url=http://img1.aukcjoner.pl/gallery/009829277/thumbnails.jpg]Obrazek[/url]
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro


Pozdro z takim połączeniem :) cewka nie wytrzyma, w piaggio są 2 cewki i nie są one połączone szeregowo...są 2 niezależne, a w twoim schemacie pracuje tylko jedna cewka i nie będzie ona wyrabiać.
A mi gdzie będzie robiło zwarcie i spalę cewkę ?? :lol: Trzeba być wybitnym artystą żeby spalić 3 regulatory napięcia :mrgreen:

Już się nie mogę doczekać odpowiedzi.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2012, 8:51 przez test6767, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 9:28 
*

Rejestracja: 02 mar 2012, 8:51
Posty: 34
Pojazd:
gosciu nie cwaniakuj jak bys nie widział to cewki są podłączone jedna za drugą a do ładowania masz tylko odczep z 2 cewek zeby ci aku nie gotowało, szary na szarym kablu max 80wat mozesz podzczepic i nic nie spali. Chcesz to rób po swojemu >




_________________

terrarium


Ostatnio zmieniony 09 cze 2012, 9:30 przez wariorex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 10:34 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
wariorex pisze:
gosciu nie cwaniakuj jak bys nie widział to cewki są podłączone jedna za drugą a do ładowania masz tylko odczep z 2 cewek zeby ci aku nie gotowało, szary na szarym kablu max 80wat mozesz podzczepic i nic nie spali. Chcesz to rób po swojemu >


Nie spinaj bo ci żyłka pęknie :lol: i polecam stosować polskie znaki. Cewki nie są połączone od cewek wychodzą 3 kable, żółty, szary, niebieski. Kabel niebieski to jest minus cewki od ładowania a plus to zółty czyli jest to cewka bezmasowa. A cewka świetlna ma minus na ramię a plus to szary. Także polecam to sprawdzić.

@edit a ten schemat co podałeś nie jest od skutera.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2012, 10:39 przez test6767, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 17:32 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
Nareszcie znalazłem;) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2 ... l#10970060 Podłaczenie na 2 regulatory. Osobno ładowanie i osobno światła. Moim zdaniem to albo trzeba przerobił na 2 regulatory, albo regulator z p/g bo ten jeden chinski chyba nie wytrzymuje takiego prądu;)




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Ja wymieniłem żarówki , dałem gruby kabel masowy do silnika i nic nie pali ,wszystko świeci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 10:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
miczeljp pisze:
Nareszcie znalazłem;) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2 ... l#10970060 Podłaczenie na 2 regulatory. Osobno ładowanie i osobno światła. Moim zdaniem to albo trzeba przerobił na 2 regulatory, albo regulator z p/g bo ten jeden chinski chyba nie wytrzymuje takiego prądu;)


To jest mój temat na elektroda.pl. I powiem że nie jest to dobre rozwiązanie. W simsonie jest to bardzo dobre ale w p/g nie jest !.


kamilos999 pisze:
Ja wymieniłem żarówki , dałem gruby kabel masowy do silnika i nic nie pali ,wszystko świeci.


Sprawdź sobie napięcie jakie idzie na przednie światło, jeżeli masz podłączone tak jak w chińczyku to nic Ci nie da ten przewód masowy :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 29 sie 2012, 10:41 przez Slowik57, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 12:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Ale mówie ,że wszystko świeci normalnie ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 14:51 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
Slowik57, To jak to zrobiłeś?




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
miczeljp pisze:
Slowik57, To jak to zrobiłeś?


Jeździłem chwilę na podłączeniu 2 regulatorów, lecz robiło się jakieś zwarcie i paliło żarówki tylnie i przerywacz kierunkowskazów. Więc się wkur.. i kupiłem regulator napięcia od piaggio 8 pinowy za 30 zł i podpiąłem i jest malina :mrgreen: Nic nie pali, jest elegancko. Nawet w regulatorze od piaggio jest wbudowany przerywacz kierunków, więc jak mi spaliło nie musiałem kupować nowego :mrgreen: Wszystkim tak polecam zrobić, dojdziecie do takiego punktu jak ja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 18:00 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
Musze jeszcze sprawdzić na regulatorze z Hondy Dio. Wygląda tak samo i wtyczka też jest taka sama;P




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 12:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2011, 20:24
Posty: 3
Pojazd:
siema mam dokładnie ten sam problem i mam okazje kupić regulator z p/g powie mi ktoś jak go podłączyć do colibrowskiej instalacji bo za chiny nwm :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy