Dzisiaj jest 20 lis 2024, 19:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 16:52 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Jeżeli już dokupię sprężynę(myślałem nad średnią sprężyną)to wtedy sprężynki sprzęgła mam dać twardsze a rolki też cięższe?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 17:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
Najlepiej poczytaj sobie ten temat http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61 tu masz objasnione co za co odpowiada




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 17:19 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Spróbuje dać średnią sprężynę,wtedy zobacze co bedzie sie działo.Czy jeszcze mam coś do niego dokupywać?Jak sądzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 17:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
Daj ta srednia sprezyne i powinno byc ok




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 17:35 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
A co myślisz,żebym dokupił korektor momentu obrotowego oraz tłumik?Dziwie sie,że przy takim setupie wyciąga mi tylko 80km z kawałkiem,przy takich obrotach.. To na 50 podobnie miałem,a ile mniejsze spalanie :D


Ostatnio zmieniony 04 cze 2012, 17:36 przez wesolek9595, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 17:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 19:04
Posty: 408
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Zawory wyreguluj 1-sze primo :wink:
2-gie primo dysza w gazniku za mala moze byc
3-cie primo daj ta +50% sprezynki tez sredni ,a rolki to zobacz , pewnie cos kolo 6,5-7 :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 17:45 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Zawory są wyregulowane,dyszę i sprężynę jeszcze wymienie tak jak mi doradzacie.A co z tym przełożeniem wtórnym,korektorem i wydechem?To strata pieniedzy,jak sądzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 19:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 19:04
Posty: 408
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Tak tzn przelozenia jeszcze jakos dadza tam troche na v-maxie i na przyspieszeniu , ale osobiscie bym tego nie kupowal , no chyba ze ci kasy nie szkoda :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 19:37 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Czy jest możliwe,że gaźnik sam sie wyregulował?Przed chwilą pojechałem do sklepu,to tak mi strasznie przerywał,na dodatek zgasł z 5 razy i nie chciał ruszyć,a gdy wrócilem to taki ciepły silnik był i strasznie śmierdziało nie spaloną benzyną.Przejechałem może z 5km a spalił mi z 0.8l,co jest?oO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
wesolek9595 pisze:
Czy jest możliwe,że gaźnik sam sie wyregulował?Przed chwilą pojechałem do sklepu,to tak mi strasznie przerywał,na dodatek zgasł z 5 razy i nie chciał ruszyć,a gdy wrócilem to taki ciepły silnik był i strasznie śmierdziało nie spaloną benzyną.Przejechałem może z 5km a spalił mi z 0.8l,co jest?oO


Zgasl ci podczas jazdy i odpalil normalnie potem? Jak tak to przytales go , wymieniales olej juz?




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 20:56 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Zgasł i nie chciał odpalić,aż potem normalnie zapalił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 21:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 19:04
Posty: 408
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Przeczysc filtry , zmien swiece i zobacz pompke paliwa i podcisnienie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 21:30 
*

Rejestracja: 25 mar 2012, 20:49
Posty: 53
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Tak dla jasności,paliłem go z kilka razy z kopniaka i mi gasł,nie miał siły wejść na obroty,aż w końcu zapalił i wszedł na obroty.Zauważyłem, ze pojawiło sie paliwo w przewodzie od podciśnienia i w filtrze powietrza.Czego to jest wina?Bardzo szybko się grzeje i czasem przerywa.


Ostatnio zmieniony 05 cze 2012, 14:56 przez wesolek9595, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy