Dzisiaj jest 24 lis 2024, 7:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 16:15 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 14:12
Posty: 105
Pojazd:
Może nie była przerabiana, tylko sama kapa jest od wtryskowca, wątpię żeby ktoś zmieniał licznik przy przerabianiu, bo to nie mały koszt (300-500zł).

Factory bez dwóch zdań!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
_-Zip-_ pisze:
Ja bym brał Factory, ponieważ ma silnik Piaggio. A Di-Tech jest na wtrysku, bardzo awaryjne. Brałbym FACTORY


Ale Factory też była na wtrysku !!! jest przerabiana i nie wiadomo jak i przez kogo, może bardzo się psuła ???

kamilpiaggio pisze:
Może nie była przerabiana, tylko sama kapa jest od wtryskowca, wątpię żeby ktoś zmieniał licznik przy przerabianiu, bo to nie mały koszt (300-500zł).

Factory bez dwóch zdań!


Od kiedy licznik w factory na wtrysku różni się od gaźnikowej wersji ??? Takie rzeczy wprowadził peugeot do Jet Force TSDi, przeglądając serwis allegro każda factory ma taki sam licznik !! Kapa to ~100-300 zł więc też mało opłacalne....




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW


Ostatnio zmieniony 06 cze 2012, 16:57 przez danielbudyn, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 17:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 20:23
Posty: 312
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
Nie zastanawiaj się i bierz Factorkę , chociaż nie wiem czy one wychodziły w 2003 roku , pierwszy raz widzę Factorkę w tym roczniku .

kamilpiaggio, masz rację , po co ktoś miałby zmieniać licznik i wybulić za to kupę kasy ? Nie wspominając o tym , że w Factorkach na wtrysku są fajniejsze i mają obrotomierz...

W tej Factorce jest też normalny filtr powietrza , jak w gaźnikowcu , Wtrysk ma inny filtr.

Ogólnie skuterek jest fajny , ale zastanawia mnie ta cena , jeśli pojedziesz , przejedziesz się , rama będzie prosta , i wszystko będzie się zgadzało w dokumentacji możesz ją wziąć.
Drugim skuterkiem jest Apka Sr z silnikiem Morini na wtrysku , nie polecam , gdyż słyszałem wiele opinii typu że się często psuje , i że jest to nie udany silnik .
Patrząc na przebieg to trochę ta Sr'ka przejeździła i części są bardziej zużyte niż w Factorce (nie mówię że w Sr R licznik nie był cofany , czy coś ale elektroniczny licznik podobno trudno jest cofnąć .

Podsumowując , silnik Piaggio na gaźniku będzie lepszy niż Morini na di-techu . Jeżeli chcesz przerabiać na gaźnik , to możesz wziąć i Morini , ale nawet jak przerobisz Piaggio będzie lepsze .Ponadto do Piaggio jest duzo części sportowych , dużo więcej niż na Morini . Dla mnie Factorka górą !

EDIT:

danielbudyn pisze:
Od kiedy licznik w factory na wtrysku różni się od gaźnikowej wersji ??? Takie rzeczy wprowadził peugeot do Jet Force TSDi, przeglądając serwis allegro każda factory ma taki sam licznik !! Kapa to ~100-300 zł więc też mało opłacalne....


Weź mnie nie rozśmieszaj i nie pisz głupot jak się nie znasz ... Apki na wtrysku mają licznik z obrotomierzem , a na gaźniku bez obrotomierza .

Licznik SR 50 Factory (wtrysk)

http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl& ... s:18,i:110

Licznik Sr 50 R (gaźnik)

http://www.google.pl/imgres?start=158&h ... :158,i:185




_________________

Boberko pisze:
Chodzi o to jak wymawiamy nazwy poszczegolnych firm

KoKaSt^nt pisze:
Yamaha-dżamajha


Ostatnio zmieniony 06 cze 2012, 17:10 przez Jakub8816, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 17:36 
Zbanowany

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:16
Posty: 196
Pojazd:
Nie wiem o co wam chodzi ale Factorka jest na gaźniku, przecierz jest fota licznika a takie tylko były w gaźnikowcach, i jest jeszcze fota gaźnika, ja bym brał factorke.


A ten co pisał ze factorki maja te same licznbiki to niech się lepiej nie ośmiesza, bo nic o nich nie wie. Według mnie ma poprostu kape inną , bo nawet filtr powietrza jest od gaźnikowca.


Ostatnio zmieniony 06 cze 2012, 17:38 przez Doni, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 17:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
po 1 to to nie jest Factory tylko SR R :roll: oryginalny gaźnik, tylko pokrywa jakaś dziwna bo w moim PureJecie była zaślepka zamiast kopki - jak we wszystkich,a tu nie ma nic.

Jakub8816 pisze:
Drugim skuterkiem jest Apka Sr z silnikiem Morini na wtrysku , nie polecam , gdyż słyszałem wiele opinii typu że się często psuje , i że jest to nie udany silnik .


brawo, śmieszą mnie takie opinie. Gdybyś choć przejeździł Moriniakiem 1tyś km :lol: słyszeć to ja dużo mogłem. Mam ja Morini, ok na początku były problemy przez jakiegoś idiotę od którego kupiłem skuter, jednak wkład finansowy ~ 300zł i nie miałem żadnych problemów. Kolega również ganiał Morini z tym, że w Katanie - żadnych problemów przez ok 8 tyś km, później sprzedał. Seryjne Morini nie odstaje od P/G czy Minarelli. Wiem bo miałem porównanie z moim NRG i kolegi Kataną - obydwa silniczki zadbane.

PS. 2600zł za SR w nowej budzie? no way.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 17:46 
Zbanowany

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:16
Posty: 196
Pojazd:
mass143, Tez miałem di techa przletałem na nim 8tyś km kilka cylków (miała u mnie cięzki żywot) i wtrysk nie padł, a kapa jest chyba od nrg bo one chyba nie miały zaślepek.


Ostatnio zmieniony 06 cze 2012, 17:49 przez Doni, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 17:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Doni, no dokładnie, ale najlepiej pisać brednie bo ktoś kiedyś coś pisał, że DiTechy są złe i się psują :lol: :lol: :lol: a jak ktoś ma pojęcie to powinien wiedzieć, że wtryskiwacze w DiTechu/PureJecie/TSDI są te same...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 17:53 
Zbanowany

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:16
Posty: 196
Pojazd:
mass143, Tak wtryski te same, z tym sam wtrysk pada bardzo rzadko, jak już to simmeringi na wtrysku i pompa paliwa :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 17:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Te uszczelki na wtrysku owszem lubią się wypalać, a pompki też są takie same :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 19:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2012, 15:50
Posty: 170
Lokalizacja: Zbk
Pojazd:
Dorzucę teraz 5gr od siebie :mrgreen:

Dla wytłumaczenia silniki morini Di-tech nie są złymi silnikami tylko po prostu trzeba o nie dbać a nie lać jakies nieznane siki. Najlepiej kupić taki skuter nowy wtedy mamy pewność co mamy lecz co do używanego raz możemy trafić coś zdrowego a czasami totalnego szrota w ktorego bedziemy inwestować bez konca. Ja ogolnie pochwalam te silniki gdyz sa dobre, znane i cechują się głownie niskim spalaniem lecz nie nadają się do grubszego tuningu a z kosztami naprawy to jak ze wszystkim, trochę kosztowniejsza zabawa.

Co do tych dwóch maszynek to sr factory jest ogolnie w dobrym stanie i jest to gaźnik czyli nie factory a 50 r, i jest to według mnie na 100% oryginał na gaźniku :) Dziwi mnie tylko jedna sprawa a mw rocznik nie pasuje do tej budy gdyz wychodziły od 2004r i oczywiście przebieg z tym remontem. Ogolnie to na moje oko przebieg cofany a przyczyną remontu moglo być coś innego niz ten przebieg. Podpytać o to :wink:

Druga maszyna jest na wtrysku ze starszym silnikiem morini. Jest ogolnie w dobrym stanie ale jak dla mnie te stare budy są bardzo często spotykane dlatego dla odmiany wybrał bym ta nowszą opcje, lecz jest to kwestią gustu :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 20:23
Posty: 312
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
mass143 pisze:
brawo, śmieszą mnie takie opinie. Gdybyś choć przejeździł Moriniakiem 1tyś km :lol: słyszeć to ja dużo mogłem. Mam ja Morini, ok na początku były problemy przez jakiegoś idiotę od którego kupiłem skuter, jednak wkład finansowy ~ 300zł i nie miałem żadnych problemów. Kolega również ganiał Morini z tym, że w Katanie - żadnych problemów przez ok 8 tyś km, później sprzedał. Seryjne Morini nie odstaje od P/G czy Minarelli. Wiem bo miałem porównanie z moim NRG i kolegi Kataną - obydwa silniczki zadbane.

PS. 2600zł za SR w nowej budzie? no way.


Twój silnik jest może udany , ale jeden mój znajomy ma sr 50 na Morini i poprostu narzeka , nie chce obrazić posiadaczy tych silników , ale poprostu mówie jak jest u znajomego .... może poprzedni właściciel nie dbał ale w to już nie wnikam.




_________________

Boberko pisze:
Chodzi o to jak wymawiamy nazwy poszczegolnych firm

KoKaSt^nt pisze:
Yamaha-dżamajha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 7:25 
Zbanowany

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:16
Posty: 196
Pojazd:
a ja mialem honde x8r ktora sie co chwila walila, to pekala linka, to korba pekla i wgl, ale nie mowie ze kazda x8r jest zla, bo ja po prostu mialem dojechany egzemplarz, zreszta zaden skuter nie mial u mnie lekkiego zywota, najlepiej trzymala sie apka i jecik, chociarz u jeta kilka razy polamal mi sie plug.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 13:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2012, 13:05
Posty: 283
Lokalizacja: St-Ce
Pojazd:
Ja mam silnik morini w suzuki i jest dobrze tylko raz gaźnik wymieniałem ;D




_________________

Obrazek

Mój Buxy ;*
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 14:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 13:07
Posty: 254
Lokalizacja: Kuślin [Wlkp]
Pojazd:
Ta pierwsza, z tego co widzę szlifowała po boku. Jakieś pseudo naklejki poprzyklejane dla ukrycia tego. Do tego wydech ma wymieniony. Co do tych Di-tech'ów to jest jak z chińczykami, zależy na jakiego trafisz. Może być w dobrym stanie, a może i być wręcz odwrotnie. Ale myślę że cena adekwatna do stanu.

Co do drugiej to coś mi nie pasuje:

- kapa musiała być wymieniona, no bo do normalnej wersji gaźnikowej zakładali z kopką.
I na tym bym poprzestał, ale:

- klucz serwisowy: może faktycznie była przerobiona i wywala teraz jakiś błąd związany z wtryskiem
- jak przyjrzeć sie bliżej, to króciec ssący (za gaźnikiem) był wymieniany, więc można nadal mniemać że jest to przeróbka na gaźnik
- sprawa z licznikami o których pisali koledzy wyżej.. też tak dziwnie. Chociaż firma Aprilia robiła tam duże manewry przez co powstawało wiele wersji. (więc tym bym się tak nie przejmował).
- rok 2003? Chyba jeszcze wtedy nie wychodziły te w nowej kaście.
Pośrednia jak najbardziej. Nowa? Nie jestem przekonany.

No i na koniec CENA.. 2600 zł? Podejrzane.

Ale póki nie wsiądziesz do samochodu i tam nie pojedziesz, nie "kopniesz w koło" to sie nie przekonasz.




_________________

Aprilia SR 50 by Gandi *klik*

Audi A3 8L 1.9 TDI by Gandi *klik*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 16:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 20:23
Posty: 312
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
Gandi pisze:
- klucz serwisowy: może faktycznie była przerobiona i wywala teraz jakiś błąd związany z wtryskiem


Ten klucz to nie jest żaden błąd ! :P Jest to tylko klucz serwisowy , który zapala się co kilka tys. kilometrów i przypomina o tym , żeby pojechać na przegląd , a wtedy koleś z serwisu przejrzy skuter i go usunie . Czytałem gdzieś nawet jak zrobić to samemu ,ale już nie pamiętam.




_________________

Boberko pisze:
Chodzi o to jak wymawiamy nazwy poszczegolnych firm

KoKaSt^nt pisze:
Yamaha-dżamajha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 13:07
Posty: 254
Lokalizacja: Kuślin [Wlkp]
Pojazd:
Jakub8816, Ok rozumiem. Nie miałem styczności nigdy więc tak tylko myślałem, na swój sposób. :)




_________________

Aprilia SR 50 by Gandi *klik*

Audi A3 8L 1.9 TDI by Gandi *klik*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2012, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 20:23
Posty: 312
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
Spoko , każdy może się mylić :)

A tak do tematu to wydaje mi się że ta Apka Sr R to gaźnik z przełożoną pokrywą przekładni.
Patrząc na rocznik to jest przełożona rama od innej Sr , lub właściciel zgubił dokumenty i po prostu kupił od Apki z 2003 roku żeby móc jeździć (sprawdź czy nr ramy i te w papierach się zgadzają jak będziesz chciał ją kupować).




_________________

Boberko pisze:
Chodzi o to jak wymawiamy nazwy poszczegolnych firm

KoKaSt^nt pisze:
Yamaha-dżamajha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy