Dzisiaj jest 30 lis 2024, 0:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2012, 14:48 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
Witam. mam do was pewne pytanie, jakie blokady były montowane w aprili rs 50 z roku 1995? Czy były blokady na dyfuzorze? Mam gaźnik 14.25 czy filtr stożkowy (markowy) + większa dysza zwiekszą osiągi. Czy samo zwiększenie dyszy da większe osiągi.
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Silnik AM5


Ostatnio zmieniony 07 cze 2012, 20:30 przez Lecher0, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 22:33 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
Wie ktoś? Jak z blokowaniem dyfuzora w aprili rs 50 1995r?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 10:07 
*

Rejestracja: 23 sie 2010, 8:21
Posty: 48
Lokalizacja: CTR
Pojazd:
Zwal dyfuzor i sam zobacz.
Ja miałem przy kolanku taką rurke cienką i kolega mi obciął i zaspawał.
Niewiem czy stożek do takiego gaźnika to dobre wyjście.




_________________

from DVHK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 11:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
W króćcu bd miał zwężkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 14:35 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
Bo jak by miał na module to by na luzie chyba nie kręcił do 12-14 tys a na jedynce do 13?
Mam przełożenia na szybkość i mój vmax to ledwo 80. Na czwartym i piątym biegu ledwo wskazówka wychodzi ponad 10tys po prostym. W tamtym roku był robiony remont cylindra, tłok itp. Ile powinna lecieć Apka z 1995r odblokowana z przodu 13z z tyłu 44z




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 16:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Modułu nie masz zablokowanego bo kręci wysoko. Zobacz króciec bo możesz mieć zablokowany i powiedz jaki masz dokładnie gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 17:24 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
Gaźnik Dellorto SHA 14.25




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 22:16 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
A jak z filtrami stożkowymi w seriach? Chciałbym troche zmienić mu dźwięk tylko jedni piszą że od tego może zniszczyć się silnik, a inni że dobrze wpływa na pracę silnika. Mówię tu o markowych filtrach typu malossi e5 lub polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 13:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie ma sensu jedynie spalanie większe no i bedzie bardziej buczec co napewno odczujesz jak przyjdzie parenaście km trasy zrobić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 15:40 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
A wsadzenie większej dyszy + stożek da jakąś poprawę?. A i czy części takie jak gaźnik, cylinder itp. pasują z silnika am6 do am5?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2012, 18:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
pasują ale stożek nie ma najmniejszego sensu przy serii

dopiero przy gaźniku 19-21mm cylindrze 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 19:03 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
Zeby nie zasmiecac mam jeszcze pytanie, czy gdy zostawimy apke to trzeba zakrecac kranik? I tak z ciekawosci do posiadacz chinskich cylindrow pseudo 90ccm tych kolorowych, jak one sie sprawuja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 20:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
cylindry te pare tys zrobia przy dobrym dotarciu

od razu idź do hydraulicznego i oringi podobieraj

na tłoku asso ten rózowy cyl to bajka

możesz nie zakręcać bo gaźnika sha chyba nie da sie zalać aczkolwiek jak zakręcisz to będziesz spał spokojnie jakby jakiś wyciek sie zrobił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 20:41 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 14:43
Posty: 84
Pojazd:
A wiecie może gdzie dostanę czujnik stopu tył? Czy od rs 125 spasuje? A dozowniki oleju są bezpieczne?, bo narazie robię mieszankę w baku, a zastanawiam sie nad, jego podlaczeniem.


Ostatnio zmieniony 13 cze 2012, 21:54 przez Lecher0, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 15:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
zależy, moto masz dość wiekowe ale jeśli dozownik pracuje jak powinien linka jest dorba i dobrze ustawiona to zostaw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy