Dzisiaj jest 06 lut 2025, 5:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dziwny problem
Post: 27 lip 2009, 22:07 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 15:47
Posty: 68
Pojazd:
Mam problem z moim skuterem Atala Byte At10(Suzuki).
Założyłem już wszystkie części zgodnie z instrukcjami mielocha, odpalam skuter działa bardzo płynnie, ale jest jeden bardzo dziwny problem, a konkretnie to koło kreci się do tylu obojętnie czy dodam gazu czy stoi na wolnych obrotach czego jest przyczyna proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 lip 2009, 22:52 
*

Rejestracja: 22 paź 2008, 19:38
Posty: 101
Pojazd:
pewnie wymieniles cylinder? daj twardsze sprezynki sprzegla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2009, 23:02 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Masz w nim wsteczny? :)




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2009, 23:30 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 15:47
Posty: 68
Pojazd:
Tak wymieniłem cylek na nowy, sprzęgło tez mam nowe polini g2 razem ze sprężynkami więc mam wymienione .
Nie mój skuter nie ma wstecznego hah :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 27 lip 2009, 23:31 przez mafiozo1510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 5:57 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Spróbuj Kopnąć go do do końca skoku kika.Nie tylko trochę.Pełny kop aż do dołu. Masz dobre sprężanie i silnik łapie przy lekkim kopie i zamiast kręcić do przodu tłok odbija i zaskakuje w tył.Jak problem nie ustąpi pomimo tego do przeglądu będzie stator,czy nie jest przesunięty.Chociaż to raczej odpada bo w skuterach 50ccm nie reguluje się kąta wyprzedzenia zapłonu.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 12:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
Mój kolega to miał zamień kable od modułu tzn daj na odwrót i zobacz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 13:03 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 15:47
Posty: 68
Pojazd:
A czy jest taka możliwość że wał został jakoś przesunięty pod wpływem jakiegoś uderzenia? Z tym kickiem to może być prawda ponieważ mój kick nie łapie wszystkich zabków i lekko przeskakuje, dziś sprawdzę i dam znać pzdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 16:46 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 15:47
Posty: 68
Pojazd:
Wał się kręci w złą stronę


Ostatnio zmieniony 28 lip 2009, 19:57 przez mafiozo1510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 19:51 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 15:47
Posty: 68
Pojazd:
Czy jest to wina wału
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 19:59 
*

Rejestracja: 30 maja 2009, 15:01
Posty: 4
Pojazd:
elo moim zdaniem jest to wina założenia tego cylindra , ja miałem ten sam problem i ponowne założenie cylindra rozwiazalo sprawe , spróbuj załozyc go od nowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 20:11 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 15:47
Posty: 68
Pojazd:
A jak założyłeś cylinder??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 20:14 
*

Rejestracja: 30 maja 2009, 15:01
Posty: 4
Pojazd:
Zakladałem go w pozycji jak tłok był na równo z cylindrem wtedy było dobrze ustawiony i działał bez zarzutu pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 13:28 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Pierwszy raz słyszę aby obroty wału w tył były zależne od jakiegoś założenia tłoka.
To zawsze jest przestawienie zapłonu.Jeżeli stator nie ma otworów pozwalających na zmianę kata wyprzedzenia,w grę wchodzi ścięcie klina magneta i jego przesuniecie na wale o kat powodujący niewłaściwy moment zapłonu.Jeżeli klin jest OK,mógłby to być obrót prawej strony wału w przeciwwadze (rzadki przypadek).Ostatnia możliwością jest jakiś błąd -usterka w module.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 20:27 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 15:47
Posty: 68
Pojazd:
Przyczyną były źle przestawione kable od cewki zapłonowej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 12:09 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 22:16
Posty: 84
Pojazd:
a na wstecznym nie mogles jezdzic ? xD :mrgreen: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 12:19 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
mafiozo1510 pisze:
Przyczyną były źle przestawione kable od cewki zapłonowej
Nie wierze w takie cuda :/ Każdy silnik 2T pójdzie do tyłu pod warunkiem że przyspieszy się znacznie zapłon i odpowiednio go kopnie lub popcha na biegu do tyłu. Cewka zapłonowa daje prąd zmienny i nie ma to wpływu na kierunek obrotów silnika. Takie przypadki ze silnik łapał do tyłu zdarzają się tylko w aparatach zapłonowych ze zmiennym katem wyprzedzenia.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2009, 0:39 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 15:47
Posty: 68
Pojazd:
Jakoś dziwne bo ja znów przestawię to zaś jedzie do tylu wiec jest to winna tych kabli bo rozebrałem cały silnik nic nie było w środku uszkodzone i później go znów złożyłem i kolo dalej kręciło do tylu wiec coś mi nie pasiła elektryka i popatrzyłem się na cewkę i były dwa kable zamienione to je zmieniłem i chodzi wszystko dobrze już mam nabite 115 km i jakoś jest ok
I jeszcze dodam ze moduł nie jest wcale podłączony.


Ostatnio zmieniony 01 sie 2009, 0:40 przez mafiozo1510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy