Dzisiaj jest 29 lis 2024, 4:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: x8r/s
Post: 27 lip 2009, 10:54 
*

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:22
Posty: 38
Pojazd:
Witam
Najpierw trzeba się dużo nakopać żeby odpalić(czasami nawet nie odpali długo) a później jak już jadę, rozpędzę się, przyhamuje to gaśnie...

Co to może być?
P.S Wymieniłem święcę i nadal to samo.




_________________

....


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2009, 12:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
A gaznik masz czysty? Sprobuj ustawic wyzsze obroty sruba od wolnych obrotow. Ew za malo/za duzo powietrza dostaje.




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!


Ostatnio zmieniony 27 lip 2009, 12:29 przez hondax8rs, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 10:54 
*

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:22
Posty: 38
Pojazd:
a powietrze to która śruba?




_________________

....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 12:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Mieszanka paliwowo powietrzna w x8r to ta srubka pod katem(lekko do gory) i znajduje sie bardziej po prawej stronie gaznika(blizej filtra powietrza).Jest to taki wystajacy trzpien ze scieta jedna strona




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 12:51 
*

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:22
Posty: 38
Pojazd:
a możliwe, że to rolki?




_________________

....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 14:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Nie. Rolki nie mają z tym nic wspólnego




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 18:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
sprobuj jak kopiesz to delikatnie przytkac wlot do filtra powietrza reka(nie calkiem). Bedziesz czul na palcach czy duzo powietrza ciagie. Jesli zalapie po przytkaniu - to za duzo powietrza. Ale jak juz odpali to jak sie troche zagrzeje to jak sie zatrzymasz to schodzi na coraz nizsze obroty i w koncu gasnie?




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2009, 19:13 
*

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:22
Posty: 38
Pojazd:
od razu gaśnie




_________________

....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2009, 22:33 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
Spróbuj podczas zatrzymywania dać gazu - jeśli szybciej ją zgasisz, zalewasz skuter.

Jeśli po dodaniu gazu nie zgaśnie, dostaje za mało wachy.

Czy gaśnie zawsze w tym samym momencie? Z tego co rozumiem z Twojego postu to jest tak że jak podjeżdżasz np. na światła, to skuter gaśnie, jak jest rozgrzany.

Jeśli tak też jest, to spróbuj na światłach nie zakręcać manetki do końca - pobaw się nią w sensie, odkręć trochę i zobacz czy nie zgaśnie.

Tak czy siak gaźnik wygląda na "do regulacji" zakładając że wszystko wokół niego suche - przewody wężyki.

Nie zaczął palić więcej?

Od kiedy się to w ogóle stało, powiedz coś więcej o okolicznościach, bo rozumiem, że nie było tak od początku?




_________________

150




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 10:42 
*

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:22
Posty: 38
Pojazd:
powiem tak, winą nie jest powietrze...lecz niedochodząca benzyna. jak to sprawdziłem? wlałem do cylindra trochę beny i zapalił za 1 razem ;)

czyli co? przeczyścić gaźnik czy regulacja?




_________________

....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 20:12 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
A spalanie jak, w normie?

Jeśli spalanie w normie i wszystko suche i nie masz dziury gdzieś np. na wężyku paliwa, oraz kranik podaje prawidłowo wachę, sprawdź też wężyk podciśnienia (to od niego zależy ile wachy poleci przez kranik), jeśli tu wszystko ok, to definitywnie gaźnik do czyszczenia i regulacji nie zaszkodzi :)

To jest dość prosta procedura więc w zasadzie można ją sobie zrobić zawsze, przy okazji sprawdzić czy nie leje się gdzieś spod jakiejś uszczelki np. na króćcu czy spod oringu na gaźniku.




_________________

150




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2009, 9:14 
*

Rejestracja: 21 lip 2008, 11:22
Posty: 38
Pojazd:
spalanie nigdy mnie nie interesowało więc nie wiem xD
a co do wycieków to z pod jej przy gaźniku widać bene hm.?

a i dodam, że od dłuższego czasu zaobserwowałem spadek osiągów w prędkości ;P




_________________

....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy