Dzisiaj jest 26 lis 2024, 9:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2012, 20:31 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Cześć. Mam zamiar kupić ten cylinder:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0805b10b20


Co o nim myślicie? Jak się sprawuje?


Ostatnio zmieniony 26 cze 2012, 17:41 przez Oklin_96, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 21:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jest na forum. Użyj wyszukiwarki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 13:14 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
http://allegro.pl/cylinder-kit-tec-alu- ... 87280.html
Przyszedł dzisiaj do mnie cylinder i mam kilka pytań. Wraz z pierścieniami była taka cienka, czarna, okrągła blaszka. Nie ma jej na zdjęciach. Do czego ona jest? Gdzieś się ją zakłada? I jeszcze jedno. Ten oring średniej wielkości jest do wydechu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 14:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Oklin_96, Może to jakaś uszczelka. Ten oring zakłada się do cylindra przy łączeniu z wydechem, ale on nic nie daje, sam wiem, bo u mnie i tak pluło olejem. Najlepiej na silikonie wysokotemperaturowym złóż.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 18:53 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Założyłem bez tej blaszki. Teraz kolejne pytanie. Czy to normalne, że na dotarciu ciężko pali ze startera, nie trzyma wolnych obrotów i ogólnie ma mało mocy? Przynajmniej narazie tak ma, ale przejechałem raptem 2 km po okolicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 21:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Oklin_96, Ciężej pali, bo kompresja jest wieksza. Wyreguluj gaznik i bedzie trzymać obroty i mieć odpowiednią moc. Poczytaj trochę o docieraniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 21:06 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Ja 2 razy miałem te blaszki w zestawie i nigdy nie wykorzystywałem jej.

Powinien lekko palić, trzymać obroty. A moc może być słaba na początku, zbiegiem czasu jak będziesz docierał będziesz odczuwał wzrost mocy. Oczywiście jak dobrze dotrzesz.

A co do obrotów to może wyreguluj gaźnik. Ewentualnie przeczyść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 22:00 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Może to wyda się śmieszne, ale wydaje mi się, że kompresja jest słaba. Podszedłem później do niego i teraz nie pali nawet na popych a na jedynce to można go prowadzić bez większego wysiłku. Starter kręci jak głupi, co też wskazywałoby na słabą kompresję. No jak pech to pech. Zdejmuję jutro cylinder i zobaczę co jest grane. Nie mam pojęcia co mogłem źle zrobić. Gaźnik regulowany i czyszczony dzień wcześniej na starym cylku.


Ostatnio zmieniony 12 cze 2012, 22:02 przez Oklin_96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 6:28 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Ale na nowym cylku też musisz wyregulować gaźnik.

Być może pierścień ci się zblokował w tłoku. Miałem tak 2 razy w skuterze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 6:45 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Właśnie bardzo ciężko było mi włożyć tlok do cylindra, a po odpaleniu było słychać taki dziwny szmer. Da się z tym coś zrobić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 14:36 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Mi też ciężko wchodził. Jeździł potem nagle moc stracił i wyciągam cylinder, a tam pierścienie w tłoku zblokowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 16:00 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
No i u mnie to samo. Do tego kilka rysek na tłoku i cylindrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 16:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Oklin_96, W dobrej kolejności założyłeś pierścienie? Ten szmer to może przez łożyska. Najlepiej nie kop, bo możesz gładź bardziej porysować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 17:08 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Obydwa pierścienie były takie same, więc raczej nie ma różnicy który powinien iść pierwszy. Na starym cylku tego nie było, więc na pewno nie łożyska. To taki dźwięk jakby coś z pierścieniami nie grało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 17:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Oklin_96, Rozbieraj cylinder i sprawdzaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 17:29 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Rozebralem. Pierścienie zablokowane, tlok i cyl porysowane trochę. Wątpię, zeby dało się to zareklamować, bo jazdy na tym to już chyba nie bedzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 18:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
uuu aluminium to juz po zawodach chyba że nie czuć palcem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 18:47 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Na tłoku czuć, na cylku nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 18:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Oklin_96, To kup nowy tłok z pierścieniami i będzie śmigać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 20:32 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 18:25
Posty: 63
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
Ryski lekko zniwelowalem papierem wodnym, pierścionki poprawiłem, złożyłem i odpalił. Może już nie bedzie miał aż takiej mocy jak powinien, ale oby jezdzil.


Ostatnio zmieniony 17 cze 2012, 20:13 przez Oklin_96, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy